julli65
Luottopelaaja
Jos näin, niin linkkaa ihmeessä mistä! Just etin tarjousta ja halvin minkä mälöysin oli 9,90 €/kk
Tilaa Aamulehti
tilaa.sanoma.fi
Jos näin, niin linkkaa ihmeessä mistä! Just etin tarjousta ja halvin minkä mälöysin oli 9,90 €/kk
Tälläseltä näyttää minulla vaikka toukokuussa vasta loppui edellinen tilaus.Jos näin, niin linkkaa ihmeessä mistä! Just etin tarjousta ja halvin minkä mälöysin oli 9,90 €/kk
Kiitos paljon tästä!Tilaa Aamulehti
tilaa.sanoma.fi
Jep, taitaa tuossa olla tuo "tilaajalle", jotenkin merkillinen, kun kumminkin on tutustumistarjous, mutta yhtäkaikki, löytyi tuo euron tutustumistarjous, pitää ottaa seTälläseltä näyttää minulla vaikka toukokuussa vasta loppui edellinen tilaus.
katso liitettä 5271
Matsit paikanpäällä enkä periaatteestakaan tilaa tuota mouhoaviisia vaikka saisi ilmankin.Eikös tuon saanut nyt 0€, 1.9 asti. Näkyy myös tampere cupin pelit.
Juuri samaa tuli tänään pohdittua.Vähän odottaisin enemmän haastatteluja, raportteja harjoituksista ja ennakkotunnelmia Tampere Cupista someen. Nyt on menty aikamoista hiljaiseloa.
Vähän odottaisin enemmän haastatteluja, raportteja harjoituksista ja ennakkotunnelmia Tampere Cupista someen. Nyt on menty aikamoista hiljaiseloa.
Les is less - voitti yhteistyökumppaneiden golf-kisan.
Sitä Ilves+ sisältöä ainakin itse odotan innolla.Kieltämättä ollut hieman rauhallista tällä saralla. Vetääkö Pennanen tiukempaa linjaa median suhteen vai viekö Ilves+ tiimin resursseja? Esimerkiksi Youtubeen ei ole saatu vielä mitään uutta, mikä itselleni on se paras alusta.
Les is less - voitti yhteistyökumppaneiden golf-kisan.