Ilves ja Media

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 860
Noh katsellaan. En minä ole taas Pennasesta edes sanonut mitään. Itse hänet vedit tähän.

Mutta joo sitä mieltä kyllä olen, että on sielä muitakin vastuussa kuin vain yksi mies.
Tähän pätkään lähinnä tartuin:
Alkaa olla vähän päälleliimattua. Pennanen on myöntänyt omat virheensä ja menee eteenpäin, miksei Ilves mene? Vaikuttaa siltä, että eihän tässä mitään ole opittu. Menneeseen ei vieläkään voida vaikuttaa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 358
Minä en kyllä edes jaksa koko painekattilamiestä edes ajatella. Paska suoritus, kuten koko muultakin joukkueelta ja valmennusjohdolta. Jos siellä pelaajistossa jotan kuppikuntalaisuutta oli niin toivottavasti tänä vuonna ollaan yhtenäisempiä. Yhtenäisellä joukkueella päästään aina parempaan suoritukseen, ja pääosaston ongelmiinhan se viime kaudellakin tyssähti.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 033
Ei tuuppaa. Kohde on vain ja ainoastaan Pennanen. Paljon hyviä pelaajia ja myös hyviä tyyppejä kaukalon ulkopuolella, mikä on tärkeää, sillä omasta mielestäni se ei ollut ihan niin viime kaudella. (Tuskin Malek tuossa meinaa, että viime kaudella ei ollut paljon hyviä pelaajia).

EDIT: Vai lukeeko joku tuota niin, että kaikki pelaajat eivät olleet hyviä tyyppejä kaukalon ulkopuolella? Itse en, vaan uskon olevan suora viittaus Pennaseen, joka toimi virassaan ns. kaukalon ulkopuolella.
Kyllä tuo ihan suoraan pelaajiin viittaa, eikä valmennukseen. Tässähän ei tietenkään kannata lukea tuota tekstiä vaan kuunnella haastattelu, koska Malekhan ei ole siinä puhunut suomea.

Malek sanoo haastattelussa näin:

”I am very happy that there are so many good players, and they are also good guys outside the rink, which is really important cause it wasn’t like that for example last year.”
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 271
Kyllä tuo ihan suoraan pelaajiin viittaa, eikä valmennukseen. Tässähän ei tietenkään kannata lukea tuota tekstiä vaan kuunnella haastattelu, koska Malekhan ei ole siinä puhunut suomea.

Malek sanoo haastattelussa näin:

”I am very happy that there are so many good players, and they are also good guys outside the rink, which is really important cause it wasn’t like that for example last year.”
Näihin lainattuihin sitaatteihin olisi ehkä ihan hyvä jättää myös se alkuperäinen englanninkielinen versio tai käyttää jopa pelkästään sitä. Nythän tuon suomenkielisen sitaatin voi tulkita kahdella tavalla, niin kuin täällä on käynytkin. Vaikka omasta mielestäni suomennetussa sitaatissa selkeästi viitataankin pelaajiin, joku toinen ajattelee asian eri tavalla.

Tietysti pitää myös muistaa se, että Malekin äidinkieli ei ole englanti eli saako sanottua asiansa juuri niin kuin on tarkoittanut. Jo siinä saattaa tulla pieniä väärinkäsityksiä. Näin toki tässä tapauksessa ei ole ollut vaan puhtaasti meidän foorumilaisten tulkinta tuosta suomennetusta pätkästä on mennyt väärin.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 842
Muistetaan nyt kuitenkin, että jääkiekkojoukkue on sellainen 30-35 ihmisen työpaikka (valmennus, jojo, pelaajat, hierojat, huoltajat jne).

Laitat tuon määrän ihmisiä samaan paikkaan vuodeksi yhteen niin varmasti on joka joukkueessa konfliktia, kuppikuntia ja harmitusta. Kuinka sitten valmennus(ja joukkue) saa kanavoitua asiat siten, että kentällä peli kulkee, on taidetta.

Ja taidetta on monenlaista ja sitä voi tehdä monella tavalla. Kiva fiilis pelaajilla ei välttämättä tarkoita, että peli kulkee.
 
Ylös