Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Suosittelen tsekkaamaan uusiksi kirjoituksiani tai miettimään luetun ymmärtämisen kurssia.Anteeksi, otan tähän vielä kiinni. Varmasti sun mielestä näin, koska sä oot jämähtänyt siihen yhteen. Täällä on itse asiassa hyvin kokonaisvaltaisesti pohdittu viime kausia ja niiden ongelmakohtia ja mikä tahansa kommentti, mikä liippaakaan Antti Pennaseen, saa sulta heti välittömästi railakasta palautetta. Antti voi olla mahtava tyyppi, erinomainen valmentaja ja montaa muuta asiaa, mutta Antti voi myös samalla epäonnistua perustavanlaatuisesti ja samalla vieraannuttaa yhteisöä ja tehdä brändihaittaa. Ei se mitään. Antilla on nyt uus luku, jossa hän voi onnistua eeppisesti ja kaikki unohtaa tämän. Mutta et sä nyt hitto fiktiosta faktaa saa vaan koska haluat, että Antti ei ole tehnyt mitään väärää koskaan vaan vika on siellä sun täällä kunhan ei pääkäskijässä ja vastuuhenkilössä.
Enhän minä missään ole kiistänyt Pennasen epäonnistumista, tai väittänyt että ei olisi tehnyt mitään väärää. Vaan olen ollut kokoajan sillä kannalla että yhtälössä on muitakin vastuullisia kuin vain yksi mies. Malekin ja Könösen puheet vain tukevat tarinaa.
Mutta se on jo nähty että täällä kaikki ketkä tulevat ovista sisään ovat lähtökohtaisesti kuninkaita, kun täältä lähtevät on usealla tikari selässä, vaikka kaikki parhaansa ovat yrittäneet Ilveksen eteen varmasti tehdä. On sitten kyse pelaajista tai koutseista.