yellowgreen
Luottopelaaja
Lupaan vetää shotin per jokainen sun viesti, jossa sä tuot esiin Pennasen epäonnistumisen sysäämättä tai laajentamatta vastuuta. Veikkaan olevani tänään paikalla selvinpäin.Suosittelen tsekkaamaan uusiksi kirjoituksiani tai miettimään luetun ymmärtämisen kurssia.
Enhän minä missään ole kiistänyt Pennasen epäonnistumista, tai väittänyt että ei olisi tehnyt mitään väärää. Vaan olen ollut kokoajan sillä kannalla että yhtälössä on muitakin vastuullisia kuin vain yksi mies. Malekin ja Könösen puheet vain tukevat tarinaa.
Mutta se on jo nähty että täällä kaikki ketkä tulevat ovista sisään ovat lähtökohtaisesti kuninkaita, kun täältä lähtevät on usealla tikari selässä, vaikka kaikki parhaansa ovat yrittäneet Ilveksen eteen varmasti tehdä. On sitten kyse pelaajista tai koutseista.
On juurikin mainitsemaani naiiviutta ajatella, että täällä on varmasti kaikki yrittäneet parhaansa tehdä Ilveksen eteen. Ei varmaan Clendeniningiä paljoa kiinnostanut, välisteppi. Ei Nikua. Ei välttämättä Palveakaan, vaikka hänen suhteen on kaksjakoinen fiilis. Meille seura on rakas, toisille se on vain steppi muualle kulkiessaan. Sitä se oli myös sun palvomalle Pennaselle. Jos Ilves ois voittanu Antin alaisuudessa, ei se olisi ollut siksi, että hän halusi antaa voiton yhteisölle. Se olisi ollut sulka hänen hattuunsa.
Siksi mua ihmetyttää täällä "Jalo ulos!" puheet joka ikinen kerta. Siinä on sentään ihminen, josta voi sanoa, että aina ja joka päivä on Ilveksen pitkäaikainen menestyminen suunnitelmana ja hän tekee kaiken Ilveksen eteen. Ei ole Are, tai Iksa tai Päkä tai moni muukaan vastaava lähtenyt tikari selässä. Lancasterkin vapautettiin hänen halullaan ja siellä on edelleen Ilveksen ja Lesin välillä ihan positiivista liikehdintää somessa ollut.
Jopa Konna halusi takas Ilvekseen. Jälkeläinen pelaa keltavihreissä. Ei varmaan pelais, jos ois tikarin saanut selkään lähtiessä ja se oli sentään ruma lähtö.
Jos oot kaikkes logolle antanut, niin et varmaan lähde tikari selässä. Sen verran täällä on ymmärretty ja joustettu seuratasolla, että toi väittämä on täyttä paskaa.