Hermis
Guest
Vs: Media
Olet siis sitä mieltä, että oikeat toimittajat raportoivat heti kaikki tietämänsä asiat?
Haluaa olla = Wannabe
Ja minulla ei ole mitään Arposta vastaan henkilönä. Oppirahat on kaikkien maksettava valitsemallaan uralla. Turha kuitenkin on selitellä paskaa kullaksi jälkikäteen.
Juurikin näin.
HeGe41 sanoi:Artsi sanoi:Kysehän ei ole velvollisuudesta, vaan siitä, että oikea kannattaja ei toimi rakasta seuraansa vastaan.
Tuollaiset asiat täytyy jättää taka-alalle, jos haluaa olla toimittaja.
Olet siis sitä mieltä, että oikeat toimittajat raportoivat heti kaikki tietämänsä asiat?
Haluaa olla = Wannabe
Ja minulla ei ole mitään Arposta vastaan henkilönä. Oppirahat on kaikkien maksettava valitsemallaan uralla. Turha kuitenkin on selitellä paskaa kullaksi jälkikäteen.
-teppo- sanoi:Jos toimittaja kirjoittaa kuulemansa huhun omalla nimellään faktana, ja jos lopulta kyseinen juttu ei pidäkkään paikkaansa, niin tätä ei montaa kertaa tarvitse tapahtua että on ns. "santtusilvennoinen"-leima otsassa. Itse uskon kyllä että Arposen jutuissa on jotain perääkin ollut, mutta ongelma on ollut että asioita on esitetty faktoina liian aikaisin. Tämä näyttää helposti huomion hakemiselta. Tiedä sitten mitkä kyseisen toimittajan motiivit ovat.
Juurikin näin.