Ilves-Hockey Oy:n suhteen olen ollut poikkeuksellisen pitkämielinen.
Niinhän me kaikki täällä olemme, vaikkei välttämättä mainitsemastasi syystä. Ilves on tarjonnut vuosikymmeniä lähinnä vitutusta, ja silti olen raahautunut halliin aina uudestaan ja uudestaan, pettyäkseni jälleen. Sitä voisi joku kutsua tyhmyydeksi, itse kutsun sitä uskollisuudeksi.
Jos mikä tahansa muu yritys julkaisisi yhtä sukupuolittuneen työhönottoilmoituksen, se yritys päätyisi saman tien boikottolistalleni
Toinen seikka, joka olisi vienyt minkä tahansa muun yrityksen boikottilistalleni, ovat tanssitytöt.
Jo on pienet murheet.
Tämä on juuri mielensäpahoittamista, ja puolestaloukkaantumista.
Pitäiskö tanssityttöjen lopettaa harrastuksensa vain sen takia,että joku itsensä moraalinvartiaksi nostanut henkilö pahoittaa siitä mielensä? Sinä voit ihan vapaasti pahoittaa mielesi tanssitytöistä, mutta anna silti tyttöjen tanssia. Se ei ole sinulta pois.
Tämä "sukupuolittunut työhönottoilmoitus" ei syrji kumpaakaan sukupuolta, vai mainittiinko, että "vain miehille"
Olisiko syytä ottaa asioita vähän rennommin?
naiset haluavat itse esiintyä, kuten ihan hiljattain Aamulehdestä saimme lukea.
Epäilitkö tosissasi jotain muuta? Luulitko aikaisemmin,että heidät on pakoitettu siihen hommaan
Minulla on tiettyjä arvoja, jotka menevät kaiken muun edelle. Näitä ovat vapaus, tasa-arvo, rauha, väkivallattomuus, moniarvoisuus, demokratia, kansanvaltaisuus ja suvaitsevaisuus.
Puhut rauhasta ja väkivallattomuudesta, mutta kuitenkin hyökkäät täällä verbaalisesti ihmisen kimppuun, joka on toiminut vastoin hyviä käytöstapoja, nimitellen häntä ties miksi. Ovatko omat käytöstapasi silloin yhtään paremmat?
Puhut myös suvaitsevaisuudesta, muttet kuitenkaan suvaitse naisia harrastuksensa parissa, koska se on SINUN moraalisi vastaista. Et myöskään SUVAITSE yrityksen tekemää työnhakijailmoitusta, koska se on SINUN moraalisi vastainen.
Suvaitsevaiseksi ihmiseksi olet yllättävän suvaitsematon