Ilves ja Media

Don Corleone

Luottopelaaja
Rafloilla kun on noita lasten annoksia nimillä "en tiiä" (pizza 2:lla täytteelllä) , "en halua" (kanakori) jne., niin tilataankohan Supinkin annos panchossa et "ja sit mä ottasin ton emmä ny oikein tiedä kiekko on ihan kivaa burgerin ranuilla ja zero kolalla, kiitos".

"Kyl se kai ihan hyvä burgeri on, emmää ny siitä sitte tiijä"

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tikarit lentelee.
Toki hyvä tietää, että jää on kunnossa niin ei tule turhaa reissua tehtyä tänään Areenalle.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Toivotaan ettei osu omaan nilkkaan :D kyllähän sitä jäätä paikkailtiin EHT:lla :D
Siihen syylinen löytyy kisajärjestäjistä.
Haluavat, että mainokset ovat mahdollisimman kirkkaat, että näkyvät hyvin. Siihen ei paljoa jäätä päälle tehdä siis.

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Siihen syylinen löytyy kisajärjestäjistä.
Haluavat, että mainokset ovat mahdollisimman kirkkaat, että näkyvät hyvin. Siihen ei paljoa jäätä päälle tehdä siis.
Ja kun tietää minkä näköinen Areenalla jää on jo ekan 5 min jälkeen, niin onhan tuo ihan hullua hommaa jättää se jää liian ohueksi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ja kun tietää minkä näköinen Areenalla jää on jo ekan 5 min jälkeen, niin onhan tuo ihan hullua hommaa jättää se jää liian ohueksi.
Joo Skoda-Cupissa oli sama homma. Oli pakko saada Skodan mainokset mahdollisimman hyvin näkyviin ja jäästä täytyi poistaa vissiin pari senttiä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Olisikohan ihan pelaajayhdistyksen murahtamisen paikka kun tuntunut, että nää on yleistynyt. Kuitenkin pelaajienkin turvallisuudesta kyse.
Niin kauan kun sitä sirkusta vetää Ramstedt niin mitään ei tapahdu ikävä kyllä :(

IhanJuniori

Junioripelaaja
Lisätietoja miksi Ramu on tuossa huono?
Siis eihän mulla ole tuohon mitään lisätietoja antaa.
Jostain (luultavasti podcasteista) tullut tälläinen kuva, että on aivan turha koko pelaajayhdistys.

Syyllistyin näköjään itsekkin tähän mikä itseäni internetissä ärsyttää, eli huudellaan "totuuksia" ihan huhujen pohjalta.

Täytyy olla tarkempi jatkossa :)

M22

Luottopelaaja

Höylä Soikkeli

Vakiokokoonpanossa
Costi, tamperelainen rap-artisti ja ylipäätään yksi tämän hetken suosituimmista suomalaisista artisteista, julkaisi tänään uutta musiikkia ja Vatikaani biisi menee about näin kohdasta 0:49->

mulla on mun lompakossa oranssi-sinist, muttei mun rinnassa kirves, siellä on myös keltast ja vihreet, ihan ku Tampereen Ilves

Tapparaa löytyy lompakosta, viitaten mitä ilmeisemmin mestaruusjuhlien keikkamasseihin, mutta rinnassa silti Tampereen Ilves.

Linkki biisin:

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Costi, tamperelainen rap-artisti ja ylipäätään yksi tämän hetken suosituimmista suomalaisista artisteista, julkaisi tänään uutta musiikkia ja Vatikaani biisi menee about näin kohdasta 0:49->

mulla on mun lompakossa oranssi-sinist, muttei mun rinnassa kirves, siellä on myös keltast ja vihreet, ihan ku Tampereen Ilves

Tapparaa löytyy lompakosta, viitaten mitä ilmeisemmin mestaruusjuhlien keikkamasseihin, mutta rinnassa silti Tampereen Ilves.

Linkki biisin:

Oranssi-sininen voi myös viitata seteleihin eli 50€ ja 20€ väreihin.

Pok

Tähtipelaaja
Oranssi-sininen voi myös viitata seteleihin eli 50€ ja 20€ väreihin.

Setelien väreihinhän nämä riimittelyt viittaa. Sataset vihreitä ja kakssataset keltasia.

Räppikulttuuriinhan kuuluu leuhkiminen rahoilla, perua Amerikasta, missä nämä tummaihoiset räppääjät olivat ainakin aiemmin kaduilta, jossa arvo mitattiin seteleillä ja niitä pystyi saamaan lähinnä kolmella tavalla, rupeamalla räppäriksi, koripalloilijaksi tai (huume)rikolliseksi. Viimeisin vaati vähiten lahjoja.