Hölön mietteet Tampere Cupista.
Hieno katsella tälläistä pätkää välillä, kuinka joku edustaa Ilvestä tyylillä ja arvokkuudella. Voi morjesta. In Hölö we trust.
Samaa mieltä. On hienoa se, että uskalletaan olla esillä. Jäälläkin näki mm. Stranskyn, Laurellin jne. osalta, että saavat ja uskaltavat pelata omilla vahvuuksilla.Tulee kyllä luottavainen olo tänne kotisohvalle asti tätä prosessia kohtaan, kun tämän herrasmiehen puhetta kuuntelee.
Joko Riikassa muuten on paikat mallillaan ? Joskus reilu vuosi sitte oli isot työmaat keskustas, mutta muuten ihan kivan näkönen kaupunki, ja siis varsinkin vanhan kaupungin alue.Kyllä Ilves tunnetaan maailmalla. Latvian Riikassa kadulla äsken kävellessä seuran paita päällä tultiin ulkomaalaisten toimesta kyselee voiko ottaa selfien. Ilves Tampere vaan kuului kadulla.
Paljon rakennetaan vieläkin ja on joitain purkukuntosen näköisiä taloja. Hotelli vanhassa kaupungissa. Hengiltä tääl ittensä jois jos ois perso viinalle. 50shottia 25euroa tarjouksia baareissa.Joko Riikassa muuten on paikat mallillaan ? Joskus reilu vuosi sitte oli isot työmaat keskustas, mutta muuten ihan kivan näkönen kaupunki, ja siis varsinkin vanhan kaupungin alue.
Mä en ole löytänyt vaikka olen sitä metsästänyt. Sanokaa jos jossain vielä näkyy.Selkeästi tehnyt Urheilulehti kauppansa Tampereella. Aika monta kauppaa piti käydä läpi ennen kuin sain napattua viimeisen kappaleen Tampellan K-Marketista.
Kuten tässä ketjussa aiemmin mainittu se juttu ei ole kummoinen. Lähinnä vain kehutaan Ilveksen tekemä työtä kritiikittä menemättä syvemmälle. Mitään uutta ei kerrottu ja tuntui että juttu tehtiin ainoastaan koska oli "pakko" tehdä juttu Ilveksestä.Mä en ole löytänyt vaikka olen sitä metsästänyt. Sanokaa jos jossain vielä näkyy.
Oon taas ajatellut että eikö lehti oo vielä tullut myyntipisteisiin. Kyllähän tuo täytyy napata talteen.Mä en ole löytänyt vaikka olen sitä metsästänyt. Sanokaa jos jossain vielä näkyy.
Huomenna tulee jo seuraava numero, että kiire tuleeOon taas ajatellut että eikö lehti oo vielä tullut myyntipisteisiin. Kyllähän tuo täytyy napata talteen.
Koittanut kanssa metsästää kissojen ja koirien kanssa.Oon taas ajatellut että eikö lehti oo vielä tullut myyntipisteisiin. Kyllähän tuo täytyy napata talteen.
Saa mutta uskoisin että jos nyt tilaat niin saat huomisen uuden numeron tän sijasta. En usko että tiettyä lehteä saa tilattuKoittanut kanssa metsästää kissojen ja koirien kanssa.
Saako sitä yksittäisnumeroa tilattua netistä? Mutta kuitenkin ihan fyysisenä lehtenä kotiin?
Joku Jampan kaveri se oli. Törmäsin käytävällä heihin.Uusimmassa fiilisvideossa kohdass 0:44 Jamppa katsomassa peliä, mutta en tunnista kuka hänen vieressään. Tunnistaako täältä joku?
Joo, Mese on ollut kyllä vahva laidoilla.Joku Jampan kaveri se oli. Törmäsin käytävällä heihin.
Siinä videolla näkyy muuten tätä meidän uutta Meskasta. Jossain laita väännössä heittelee KalPalaista kun märkää rättiä![]()