Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 648
1725316066017.png


Kymmenen minuuttia Vatun läppiä. Moneskohan jakso on kun herroilla menee painiksi asti?
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 854
Supi ja Luoto vei meitä (mua) ku paskasta lakanaa. :D

Tosiaan ihan hyvä avausjakso ja tuo liigapörssi osuus kiva lisä.
Schweinsteinin pitäminen mielestäni vähän riski, koska täällä alkaa taas ne selkeät trollihuutelut ja kalastelut ton myötä.

Hintsaselta aika kovaa luottoa Ilveksen hyökkäykseen ja sen tehopotentiaaliin. Aika näyttää.
 

fläppitaulu

Rivipelaaja
Viestejä
22
Pistetäänpä linkki liigapörssin Ilvestyspörssiin jos joku haluaa nolata Hintsasen ja Makkosen.
IS Liigapörssi - Ilvestyspörssi
Tosin tämä sopisi paremmin pelit osioon ,mutta jospa näkyvyys alkuun täällä.
Vaihtomääristä ei ollut puhetta kimpassa.
Toiveissa olisi tietenkin ilves+ haastatteluissa pelaajien "pick me" uhoamista huumorilla.:cool:
 

Timo.S.

Rivipelaaja
Viestejä
41
Sami ja Valtteri: julkiset liigapörssivinkit voi nakata samantien nilkoista vittuun, niillä häviää ansaittu kilpailuetu huonompiin/laiskempiin kimppakavereihin nähden kun kusi lumeen. Rahuliakin pelissä.

Hyvä jakso, mukava kuunnella taas jorinoita pitkästä aikaa. Alkaispa kausi jo.
 

Patinoitunut runomies

Rivipelaaja
Viestejä
87
Onkohan vaan meikäläisellä huono päivä? Yritin kuunnella, mutta ei pystynyt.

Ymmärrän kyllä idean kaverusten sanailulle, mutta kun se on jo niin lapsellista eikä missään mielessä oivaltavaa.

Esimerkkinä, Hintsasella oli ihan hyvä yritys puhua jalkapallosta niin sekin keskeytettiin muka-nerokkaalla ”ootko juonu viinii viinissä?” Näitä käy myös toisin päin, mutta pointti on se, että kun keskustelu on menossa johonkin järkevään niin heti se keskeytyy jollain nollaheitolla. Teekkareiden baarikamaa.

Ymmärrän ettei reilua tuntia edes pysty puhumaan pelkkää asiaa, mutta hyvät läpät silloin tällöin on parempi kuin huonot koko ajan.

Ehkäpä jakso parantui, mutta sitä en saa koskaan tietää.

Ja siis en hae tällä viestillä mitään noteerausta ko lähetyksessä. Ehkäpä, kuten alussa mainitsin, minulla on vain huono päivä. Toki viime kaudellakin kuuntelin vain muutaman jakson ja aika usein kelailin haastatteluihin yms. Ehkäpä en vain ole kohdeyleisöä ja sekin on ihan ok. Kaikkia ei tarvitse miellyttää.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 204
Samalla tutulla radallahan tuolla jatketaan. Videointi ei itselleni tee juuta tai jaata, joillekin nuo on tärkeitä juttuja niin kaippa tuo positiivinen uudistus sitten on. Olen jatkossakin kuunteluoppilaana. Liigapörssi pärinä menee lähinnä taustamölynä, noista tullee joskus jotain läppää isäntien kesken. Kyllähän tämä tulee jatkossakin kuunneltua vaikka vitsit ovat vanhat tutut.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 185
Ehkäpä kuvaus on vain ja sitä varten, että kaksikosta Makkonen-Hintsanen toinen voi oikein kameran edessä postailla tietämystään voitetusta liigapörssi viikosta näyttäen toiselle hauistaan ja huutamalla "kiitos Liigapörssi!"
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 956
Ymmärrän kyllä idean kaverusten sanailulle, mutta kun se on jo niin lapsellista eikä missään mielessä oivaltavaa.

Esimerkkinä, Hintsasella oli ihan hyvä yritys puhua jalkapallosta niin sekin keskeytettiin muka-nerokkaalla ”ootko juonu viinii viinissä?” Näitä käy myös toisin päin, mutta pointti on se, että kun keskustelu on menossa johonkin järkevään niin heti se keskeytyy jollain nollaheitolla. Teekkareiden baarikamaa.
Käsittääkseni en ole ainoa ihminen, jolle toisen päälle puhuminen ja keskeyttäminen on täysin sietämätöntä kuunneltavaa. Näin siis ihan arkipäiväisessä elämässäkin, vaikkei itse olisi se, joka keskeytetään, vaan vain joutuu kuuntelemaan sellaista. Täysin käsittämätöntä touhua se on puheohjelmassa, jonka ainoa tarkoitus pitäisi olla kuunneltavuus. Kukaan ei ainakaan nauti siitä ja lisäksi mun on todella vaikea uskoa, että joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kukaan nauttisi myöskään noin paskoista vitseistä - saati kun niitä tulitetaan pakonomaisesti jokaiseen väliin.

Mutta joo, jos tuo systemaattinen päälle puhuminen ei lopu, niin mä en tätä pysty kuuntelemaan. Alkaa vain vituttaa, eikä se liene tarkoituksena :D
 
Ylös