Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
506
Supi trollaa koko saatanan foorumia:


Vai käy ne kuitenkin lukemassa tätä. Itse pelaajana en kävissä hyvässä ja pahassa. Kai sitä pitää huonon pelin jälkeen vähän enemmän hillitä mitä sanailee.
 

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
166
Käsittääkseni en ole ainoa ihminen, jolle toisen päälle puhuminen ja keskeyttäminen on täysin sietämätöntä kuunneltavaa. Näin siis ihan arkipäiväisessä elämässäkin, vaikkei itse olisi se, joka keskeytetään, vaan vain joutuu kuuntelemaan sellaista. Täysin käsittämätöntä touhua se on puheohjelmassa, jonka ainoa tarkoitus pitäisi olla kuunneltavuus. Kukaan ei ainakaan nauti siitä ja lisäksi mun on todella vaikea uskoa, että joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kukaan nauttisi myöskään noin paskoista vitseistä - saati kun niitä tulitetaan pakonomaisesti jokaiseen väliin.

Mutta joo, jos tuo systemaattinen päälle puhuminen ei lopu, niin mä en tätä pysty kuuntelemaan. Alkaa vain vituttaa, eikä se liene tarkoituksena :D
Itse nostelen lapaa pystyyn ja myönnän olevani vähän samanlainen "vitsiniekka", mutta näillekin on oikea aika ja paikka. Huomasi kyllä, että Makkonen ja Hintsanen ovat tulleet tauolta takaisin mikrofonin ääneen, koska viime kaudella loppukaudestahan näistä Makkosen jatkuvista heitoista päästiin eroon siinä määrin, että niitä tuli vain yksi siellä ja toinen täällä. Kuten ensimmäisissä harjoituspeleissä, intoa ja virtaa on enemmän kun järkeä ja siltähän tuo podin ensimmäinen 30 minuuttia kuulosti. Makkosen puujalat ja onlinerit olisi aivan loistavia jos niillä pystyttäisiin katkaisemaan Hintsasen tai jonkun vieraan jaarittelu, jossa ei ole enää päätä eikä häntää tai liity aiheeseen, mutta nyt myös näillä myös keskeytettiin monta hyvää puheenvuoroa.

Kun tekijät kuitenkin näitä viestejä lukevat, niin tässä sopii mielestäni samanlainen periaate kun kiroilemisessa. Satunnaisena tehokeinona aivan loistava lisäämään viihdyttävyyttä, jatkuvalla käytöllä pelkästään ärsyttää.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 489
En jaksa lähetellä mitään watsappeja niin tässä haiku Ilveksestä herrojen podiin.

Katseet saaliissa,
kynnet terävänä,
Ilveslauma juhlii.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 783
Valtteri ja Sami, rakkauden tähdet,
katsomossa Ilveksen, he loistaa kuin jäätelötähteet.
Käsi kädessä he katsovat peliä,
Ilves voittaa, ja sydän on täynnä helinää.

Valtteri maalin takana syötön antaa,
Sami vieressä hurraa, kun kiekko maalia kohti kantaa.
Yhdessä he iloitsee, Tampereen henki,
Ilveksen voitto, se rakkauden lenkki.

Rakkaus heillä vahva kuin Ilveksen puolustus,
ei mikään myrsky voi heitä kaataa, ei ole muutosta.
Kaupungin yössä he kävelevät yhdessä,
Sydämissään Ilves ja rakkaus, täydellinen yhdistelmä.

Valtteri ja Sami, niin täydellinen pari,
heille elämä on kuin Ilveksen maali.
Riimit soi, ja rakkaus se kasvaa,
Tampereen Ilves ja rakkaus, mitä muuta voi toivoa?

Powered by ChatGPT
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 975
Miksi ei Ilvestyskirjaa julkaista enää Ilveksen Matkasta podiin kuten viime kaudella? Onpi V-mäistä kaikkia podiappeja erikseen aukoilla.
Siinä runoa……
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 238
Jossain kohden voitaisiin avata vanhat haavat ja Makkonen kysyä Hintsaselta keväästä 2020, jolloin Sami kävi esittelemässä taitojaan NHL-pelissä.

Ei siinä toki. Ilves suhtautui tuohon turnaukseen oikeanlaisella huumoriotteella muiden lähettäessä jotain ammattipelaajia.
Oli kyllä huikea kun Kärpät laittoi ammattipelaajan ja muilla oli sitten jotain muuta
 
Ylös