jurgen
Tähtipelaaja
Mutta muistakaa, että ainuttakaan Tapparaa ei saa olla, tai tulee lähtö ja heti!Ilvestyspörssi oli kiva lisä! Nyt meillä foorumikoutseilla olis mahdollisuus näyttää kuka on kuka!
Mutta muistakaa, että ainuttakaan Tapparaa ei saa olla, tai tulee lähtö ja heti!Ilvestyspörssi oli kiva lisä! Nyt meillä foorumikoutseilla olis mahdollisuus näyttää kuka on kuka!
Supi trollaa koko saatanan foorumia:
Itse nostelen lapaa pystyyn ja myönnän olevani vähän samanlainen "vitsiniekka", mutta näillekin on oikea aika ja paikka. Huomasi kyllä, että Makkonen ja Hintsanen ovat tulleet tauolta takaisin mikrofonin ääneen, koska viime kaudella loppukaudestahan näistä Makkosen jatkuvista heitoista päästiin eroon siinä määrin, että niitä tuli vain yksi siellä ja toinen täällä. Kuten ensimmäisissä harjoituspeleissä, intoa ja virtaa on enemmän kun järkeä ja siltähän tuo podin ensimmäinen 30 minuuttia kuulosti. Makkosen puujalat ja onlinerit olisi aivan loistavia jos niillä pystyttäisiin katkaisemaan Hintsasen tai jonkun vieraan jaarittelu, jossa ei ole enää päätä eikä häntää tai liity aiheeseen, mutta nyt myös näillä myös keskeytettiin monta hyvää puheenvuoroa.Käsittääkseni en ole ainoa ihminen, jolle toisen päälle puhuminen ja keskeyttäminen on täysin sietämätöntä kuunneltavaa. Näin siis ihan arkipäiväisessä elämässäkin, vaikkei itse olisi se, joka keskeytetään, vaan vain joutuu kuuntelemaan sellaista. Täysin käsittämätöntä touhua se on puheohjelmassa, jonka ainoa tarkoitus pitäisi olla kuunneltavuus. Kukaan ei ainakaan nauti siitä ja lisäksi mun on todella vaikea uskoa, että joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kukaan nauttisi myöskään noin paskoista vitseistä - saati kun niitä tulitetaan pakonomaisesti jokaiseen väliin.
Mutta joo, jos tuo systemaattinen päälle puhuminen ei lopu, niin mä en tätä pysty kuuntelemaan. Alkaa vain vituttaa, eikä se liene tarkoituksena
Oli kyllä huikea kun Kärpät laittoi ammattipelaajan ja muilla oli sitten jotain muutaJossain kohden voitaisiin avata vanhat haavat ja Makkonen kysyä Hintsaselta keväästä 2020, jolloin Sami kävi esittelemässä taitojaan NHL-pelissä.
Ei siinä toki. Ilves suhtautui tuohon turnaukseen oikeanlaisella huumoriotteella muiden lähettäessä jotain ammattipelaajia.
Se oli se kattos se pohjoisen puhuri ja superkorin pelaaja. T: McTorspoOli kyllä huikea kun Kärpät laittoi ammattipelaajan ja muilla oli sitten jotain muuta
Eilen näytti siltä ettei päässyt.Mitenköhän Hintsasella röökin lopettaminen sujui, pääsikö eroon?
Ilves varjoissa,Mitenköhän Hintsasella röökin lopettaminen sujui, pääsikö eroon?
Tulee. Mainittiin uutisessa Ilves+ jatkostaTuleekos jakso vielä kerran viikossa niin kuin viime kaudella?
-Rakenne oikeinIlves varjoissa,
tupakansavu nousee.
Taas yrittivät vain.
Haiku Hintsaselle.
Nyt on kyllä pakko halkoa hiuksia, koska rakennehan on tässä 5-7-6 eikä 5-7-5 niinkuin pitäisi.-Rakenne oikein
Kiitos, yritin parhaani!-Rakenne oikein
-Punainen lanka löytyy
-Haikuun sopiva tunnelma
-Kaikin puolin relevantti(mikäli Sami vain yritti)
10/10 haiku.
Totta perhana. Kymppimiinusta RaunolleNyt on kyllä pakko halkoa hiuksia, koska rakennehan on tässä 5-7-6 eikä 5-7-5 niinkuin pitäisi.