Parasta tässä on se, että myös me päästään se mahdollinen paini näkemään, kun nyt on oikein kuvan kera.katso liitettä 9820
Kymmenen minuuttia Vatun läppiä. Moneskohan jakso on kun herroilla menee painiksi asti?
Jakso julki ainakin youtuben puolella:
Oli kyllä melkosen puuduttavaa kuunnella kun Sami H rakentaa Liigapörssi -jengiä.Aikas kädenlämpöinen jakso, mutta eiköhän tämä tästä taas ala rullaan...
Käsittääkseni en ole ainoa ihminen, jolle toisen päälle puhuminen ja keskeyttäminen on täysin sietämätöntä kuunneltavaa. Näin siis ihan arkipäiväisessä elämässäkin, vaikkei itse olisi se, joka keskeytetään, vaan vain joutuu kuuntelemaan sellaista. Täysin käsittämätöntä touhua se on puheohjelmassa, jonka ainoa tarkoitus pitäisi olla kuunneltavuus. Kukaan ei ainakaan nauti siitä ja lisäksi mun on todella vaikea uskoa, että joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kukaan nauttisi myöskään noin paskoista vitseistä - saati kun niitä tulitetaan pakonomaisesti jokaiseen väliin.Ymmärrän kyllä idean kaverusten sanailulle, mutta kun se on jo niin lapsellista eikä missään mielessä oivaltavaa.
Esimerkkinä, Hintsasella oli ihan hyvä yritys puhua jalkapallosta niin sekin keskeytettiin muka-nerokkaalla ”ootko juonu viinii viinissä?” Näitä käy myös toisin päin, mutta pointti on se, että kun keskustelu on menossa johonkin järkevään niin heti se keskeytyy jollain nollaheitolla. Teekkareiden baarikamaa.
Mutta muistakaa, että ainuttakaan Tapparaa ei saa olla, tai tulee lähtö ja heti!Ilvestyspörssi oli kiva lisä! Nyt meillä foorumikoutseilla olis mahdollisuus näyttää kuka on kuka!![]()
Supi trollaa koko saatanan foorumia:
Itse nostelen lapaa pystyyn ja myönnän olevani vähän samanlainen "vitsiniekka", mutta näillekin on oikea aika ja paikka. Huomasi kyllä, että Makkonen ja Hintsanen ovat tulleet tauolta takaisin mikrofonin ääneen, koska viime kaudella loppukaudestahan näistä Makkosen jatkuvista heitoista päästiin eroon siinä määrin, että niitä tuli vain yksi siellä ja toinen täällä. Kuten ensimmäisissä harjoituspeleissä, intoa ja virtaa on enemmän kun järkeä ja siltähän tuo podin ensimmäinen 30 minuuttia kuulosti. Makkosen puujalat ja onlinerit olisi aivan loistavia jos niillä pystyttäisiin katkaisemaan Hintsasen tai jonkun vieraan jaarittelu, jossa ei ole enää päätä eikä häntää tai liity aiheeseen, mutta nyt myös näillä myös keskeytettiin monta hyvää puheenvuoroa.Käsittääkseni en ole ainoa ihminen, jolle toisen päälle puhuminen ja keskeyttäminen on täysin sietämätöntä kuunneltavaa. Näin siis ihan arkipäiväisessä elämässäkin, vaikkei itse olisi se, joka keskeytetään, vaan vain joutuu kuuntelemaan sellaista. Täysin käsittämätöntä touhua se on puheohjelmassa, jonka ainoa tarkoitus pitäisi olla kuunneltavuus. Kukaan ei ainakaan nauti siitä ja lisäksi mun on todella vaikea uskoa, että joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kukaan nauttisi myöskään noin paskoista vitseistä - saati kun niitä tulitetaan pakonomaisesti jokaiseen väliin.
Mutta joo, jos tuo systemaattinen päälle puhuminen ei lopu, niin mä en tätä pysty kuuntelemaan. Alkaa vain vituttaa, eikä se liene tarkoituksena![]()