Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 864
Hei! Surffaan työkseni netissä tehtäväni auttaa keskustelijoita ongelmissa. Toimin myös viestinviejänä yrityksemme ja keskustelijoiden välissä. Bongasin tämän keskustelun ja halusin tulla auttamaan.

Preseason-passi pitää erikseen aktivoida, vaikka tilaus olisi voimassa ja paketti maksuton. Täältä löydät lisäohjeita paketin tilaamista varten Näin näet Liigan Preseason-ottelut:) //Laura

Minulla on Liigapassi edelleen aktiivisena, koska kauden päätyttyä mainostettiin, että näen preseason-ottelut ilmaiseksi Telialta, kunhan muistan pitää tilaukseni voimassa. Tämä uusi käänne, jonka seurauksena preseason-ottelut pitää aktivoida erikseen, on vähintäänkin kätevä näin kesäaikaan, kun kenelläkään ei varmasti ole muuta tekemistä kuin aktivoida palveluita, joita ei järjestelmästä edes pysty tällä hetkellä aktivoimaan ja joiden mainostetaan kuuluvan pakettiin. Ihan hirveästi ei yllättäisi, jos tässä kävisi niin, että heinäkuun lomien aikana unohdan aktivoida preseason-passin ja elokuussa aktivointia ei enää voisi tehdä.

Sekään nyt ei varmaan yllättäisi ketään, jos me "vanhat asiakkaat" maksaisimme ilmaisesta preseason-passista enemmän kuin ne, jotka ovat irtisanoneet oman tilauksensa kauden päättyessä ja ottavat nyt maksullisen preseason-passin ja tilaavat Liigapassin vasta kauden kynnyksellä. Toisaalta, kyllähän tämä niin ihanaa on, että tästä riemusta mielellään muutaman euron enemmän maksaakin. Kuten tiedämme, ilmaisia lounaita (tai preseason-passeja) ei ole.

Johan tässä ihan tärisee jännityksestä elokuun preseasonia odotellessa. Telia mainostaa "Näin näet Liigan Preseason-ottelut", joka tulkintani mukaan viittaisi siihen, että todellakin näkisin ilmaiseksi kaikki Liigan preseason-ottelut. Ihan noin se nyt ei mene, koska en näe kaikkia Liigan preseason-otteluita, vaan ainoastaan osan niistä. Enkä ihan ilmaseksikaan. Enkä ihan ilman aktivointiakaan. Tapparan preseason-pelejä ei tainnut olla listalla yhden yhtä, meitä Ilveksen faneja sen sijaan hemmotellaan, koska me näemme sentään kokonaisen yhden Ilveksen harjoitusottelun. Tai siis näemme, jos näemme. Teliasta ei ihan aina tiedä.

Pääasia, että Telialla on kiva tilausputki.
 
Viimeksi muokattu:

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 217
Pitää antaa Telialle täydet pisteet tästä manselaisten huomioimisesta. Pirkanmaalla on rapiat päälle 500 000 asukasta ja kahdelta joukkueelta näkyy vain yksi peli harjoituskaudella. Pelikanoillakin näytti olevan pelejä niin että varmaan tarttee kaukosäätimen paristoja vaihtaa välillä... Grrr, ei mulla muuta.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
6 262
Täsmälleen samat kokemukset. Tilasin Ilves-passia pudotuspelien ajaksi, jo itse tilaaminen kesti nykyajaksi tolkuttoman kauan ja irtisanominen piti tosiaan tehdä chatissa em. tyyliin. Päätin, että jatkossa katson kotipelit hallilla ja vieraspelit radiosta ja Telia voi ottaa yhteyttä, mihin haluaa tunkkinsa.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 137
Preseason-passi pitää erikseen aktivoida, vaikka tilaus olisi voimassa ja paketti maksuton. Täältä löydät lisäohjeita paketin tilaamista varten Näin näet Liigan Preseason-ottelut




Hei! Surffaan työkseni netissä tehtäväni auttaa keskustelijoita ongelmissa. Toimin myös viestinviejänä yrityksemme ja keskustelijoiden välissä. Bongasin tämän keskustelun ja halusin tulla auttamaan.

Preseason-passi pitää erikseen aktivoida, vaikka tilaus olisi voimassa ja paketti maksuton. Täältä löydät lisäohjeita paketin tilaamista varten Näin näet Liigan Preseason-ottelut:) //Laura

No sieltähän varsinainen Gandalf surffas työkseen valkoisella ratsulla. Linkin mukaan toimien siellä on silti hintana 14,9€. Asiakaspalveluchatista vastataan ettei pidä erikseen aktivoida passia. Miten asiasta tarvii tehdä niin vaikeaa? Älä vaan syytä järjestelmää. Sen olette ihan itse tehneet.

Lisäksi ei lähetellä laskuja (joka sinänsä on ihan ok), mutta lähetetään suoraan karhukirje maksamattomasta laskusta ja lyödään vielä viivästyskorkoja päälle. (Ei ole mennyt roskapostiin...)

Suoramarkkinoidaan kiellosta huolimatta. Täysin luokatonta asiakaspalvelua. Hävekkää!

Oksettava kioski.
 
Viimeksi muokattu:

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Joko siihen sopimuksen irtisanomiseen on tehty helpotuksia?Harvoin olen törmännyt yhtä haastavaan kuin telialla on.Tarkoituksella toki ovat tehneet ettei ihmiset pääsis sopimuksista eroon millään ilveellä.Lisäksi telialla erittäin heikko asiakaspalvelu.


Moikka! :)

Meillä on palveluissamme 14 vuorokauden irtisanomisaika. Määräaikaiset sopimukset päättyvät sovittuna sopimuksen päättymispäivänä. // Hanna
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Lievää offtopicia, mutta..

Nyt pari kertaa olen päättänyt eri sopimuksia Telialta, molemmat netissä asiakaspalveluchatissa. Väkisin tulee mieleen, että siellä on joku teini vastassa kun isot alkukirjaimet puuttuu ja hymiötä tulee melkein joka kommentin perään.

Itse irtisanomisprosessi kestää sen 20-30 min kun siinä asiakaspalvelija vähän pähkäilee että mitäs me laitetaan nyt tämän päättyvän palvelun tilalle sitten ja jos ottaisin jonkin paketin johon tämä päättyvä palvelu kuuluu halvemmalla ja lopulta vielä uutta puhelinliittymää päälle. Parhaimmillaan noin 15 kertaa olen copypastennut yhden chatin aikana: "Ei kiitos, en tarvitse muuta kuin tämän kyseessä olevan palvelun/sopimukset irtisanomisen."

Toki tuo kuuluu Telian toimintatapaan ettei se sen asiakaspalvelijan vika ole, mutta verrattuna vaikka Elisan vastaavaan, jossa asia hoituu alle 5 min niin tämä henkilö kiertää Telian palvelut niin kaukaa kuin pystyn ettei tule tuota irtisanomisrumbaa sitten tulevaisuudessa eteen. Liigapassi nyt jatkuu kuitenkin niin kauan kuin se on saatavilla.



No sieltähän varsinainen Gandalf surffas työkseen valkoisella ratsulla. Linkin mukaan toimien siellä on silti hintana 14,9€. Asiakaspalveluchatista vastataan ettei pidä erikseen aktivoida passia. Miten asiasta tarvii tehdä niin vaikeaa? Älä vaan syytä järjestelmää. Sen olette ihan itse tehneet.

Lisäksi ei lähetellä laskuja (joka sinänsä on ihan ok), mutta lähetetään suoraan karhukirje maksamattomasta laskusta ja lyödään vielä viivästyskorkoja päälle. (Ei ole mennyt roskapostiin...)

Suoramarkkinoidaan kiellosta huolimatta. Täysin luokatonta asiakaspalvelua. Hävekkää!

Oksettava kioski.



Moikka! :)

Jos sinulla on kaapeli TV:ssä Liiga-passi, niin sitä ei taritse erikseen aktivoida. Jos ei ole, niin omilta sivuilta tai asiakaspalvelun kautta voi aktivoida sen passin sitten. :) Laskutusta ja suoramarkkinointia voidaan katsoa asiakaspalvelun kautta. // Hanna
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
6 262
Moikka! :)

Meillä on palveluissamme 14 vuorokauden irtisanomisaika. Määräaikaiset sopimukset päättyvät sovittuna sopimuksen päättymispäivänä. // Hanna

Ymmärrät varmaan, että tässä puhutaan tilauksen irtisanomisen piilottamisesta johonkin helvetin chattiin eikä mistään irtisanomisajoista. Tyhmää ei tänne kannata tulla leikkimään.
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Tulipa jotenkin kummallinen fiilis. Vähän niinkun täällä ois joku ei toivottu kuokkavieras perhejuhlissa. Mun mielestä tälle keskustelufoorumille ei kuulu yritysten profiilit, joiden perimmäinen tarkotus on vaan mainostaa tuoteittaan.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 997
Ymmärrät varmaan, että tässä puhutaan tilauksen irtisanomisen piilottamisesta johonkin helvetin chattiin eikä mistään irtisanomisajoista. Tyhmää ei tänne kannata tulla leikkimään.
Ei tosiaan kukaan puhunu 14päivän irtisanomisesta mitään.Jos ei ymmärrä mistä puhutaan ni kannattaako telian enempää tulla nolaamaan tänne?
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
6 262
Toisaalta onhan se hyvä, että nämä asiakaspalvelijaparat alleviivaavat joka foorumilla Telian puuhastelun tasoa.

Tervetuloa 2020-luvulle. Ei Veijo Netflixkään piilota tilauksen päättämistä chattiin kymmenen klikkauksen päähän ja kysele siellä 15 kertaa, miksi haluat perua nyt kun uusin Frendit-kausikin on vielä kesken.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 602
Tulipa jotenkin kummallinen fiilis. Vähän niinkun täällä ois joku ei toivottu kuokkavieras perhejuhlissa. Mun mielestä tälle keskustelufoorumille ei kuulu yritysten profiilit, joiden perimmäinen tarkotus on vaan mainostaa tuoteittaan.

Mainostus on erikseen, mutta en näe ongelmaa että asiakaspalvelu tuodaan sinne missä asioista keskustellaan.
 

Luchs

Guest
Mainostus on erikseen, mutta en näe ongelmaa että asiakaspalvelu tuodaan sinne missä asioista keskustellaan.


Ilmankos Telialta ei saa asiakaspalvelua, koska se on tuotu tänne.

No vakavasti, en minäkään näe ongelmaa, kunhan vaan Teliapartion Laura lukisi ja paneutuisi ongelmiin ja huolenaiheisiin ajatuksella, eikä vastailisi kysymyksiin, joita ei ole esitetty.

Näistä edellämainituista vuodatuksista saisi Teliapartion netissä surffaileva Laura myös tehdä tiivistelmän ja viedä sen päälliköiden ja tuotekonseptia hiovien konsulttityökavereidensa pöydälle. Nykyaikaa nimittäin kun on sekin, että vaivaton sopimuksen purkaminen on tuotteelle vetovoimatekijä.
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Ymmärrät varmaan, että tässä puhutaan tilauksen irtisanomisen piilottamisesta johonkin helvetin chattiin eikä mistään irtisanomisajoista.
Tällä hetkellä liittymiä ei voi irtisanoa itsepalvelussa, mutta kanavapakettien ja lisäpalveluiden hallinnointi sen sijaan onnistuu suurelta osin joitain poikkeuksia lukuunottamatta.

Tulipa jotenkin kummallinen fiilis. Vähän niinkun täällä ois joku ei toivottu kuokkavieras perhejuhlissa. Mun mielestä tälle keskustelufoorumille ei kuulu yritysten profiilit, joiden perimmäinen tarkotus on vaan mainostaa tuoteittaan.
Ei me täällä mainostamassa olla, vaan tarjoamassa apuja eri haasteisiin. Toivon ainakin itse, että pystymme viestimään täällä mukavassa hengessä toistemme kanssa.

//Joonas S.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 859
Tällä hetkellä liittymiä ei voi irtisanoa itsepalvelussa, mutta kanavapakettien ja lisäpalveluiden hallinnointi sen sijaan onnistuu suurelta osin joitain poikkeuksia lukuunottamatta.


Ei me täällä mainostamassa olla, vaan tarjoamassa apuja eri haasteisiin. Toivon ainakin itse, että pystymme viestimään täällä mukavassa hengessä toistemme kanssa.

//Joonas S.

"Tällä hetkellä" on ilmeisesti siis ihan jatkuva käytäntö. Todella surullista etten sanoisi.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 997
Vieläkään telian väki ei tajua mistä puhutaan.Puhumme siitä että iigakiekon kanavapaketin purku on piilotettu monen mutkan taakse.Ettei vaan onnistuis purkaminen.Tästähän nimiä mainitsematta esim Haluatko miljonääriksi ohjelmaa juontava heppu avautui julkisesti myös ja oli täysin oikeassa.Telia on haluton´/ymmärtämätön välittämään edes aiheellista kritiikistä puhumattakaan että tekisivät asialle edes jotain.
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Vieläkään telian väki ei tajua mistä puhutaan.Puhumme siitä että iigakiekon kanavapaketin purku on piilotettu monen mutkan taakse.Ettei vaan onnistuis purkaminen.Tästähän nimiä mainitsematta esim Haluatko miljonääriksi ohjelmaa juontava heppu avautui julkisesti myös ja oli täysin oikeassa.Telia on haluton´/ymmärtämätön välittämään edes aiheellista kritiikistä puhumattakaan että tekisivät asialle edes jotain.
Tuolla ylempänä puhuttiin yleisesti palveluiden irtisanomisesta, joten siksi otin liittymät myös puheeksi.

Miten haluaisit, että Liiga- ja Joukkuepassin irtisanominen toimisi? Tällä hetkellä Liiga-pakettien irtisanominen onnistuu siten, että kirjaudut sisään Telia.fi -sivustolle, klikkaat "Liittymäni ja palveluni" -> "Telia TV" -> "Kanavapaketit" -> "Käytössäsi nyt" ja sen jälkeen poistat paketin "Muokkaa" -painikkeen kautta.

//Joonas S.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
24 657
Ei mahdu mun kupoliin, että miksi preseason-pelit pitää erikseen aktivoida, jos kuitenkin liiga-passi tilaus on ollut kokoajan aktiivisena. Hoh hoijaa.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
745
On toi telia totaalista paskaa. Itellä liiga-passi ja cmore sport paketti. Telia lupasi pre season pelit ilmasena jos pitää passin tilauksen voimassa kauden päätyttyä. Noh... hinta kuitenkin pysyi samana 34,90€ vaikka pelit loppuivat, eli joutuu kuitenkin maksamaan 5€ kuukaudessa tosta passista kun pelkkä cmore sport on 29,90€. Että tuus nyt telian Laura ja Joonas kertoon miten meni noin niinku telia puolesta tää kusetus? Pystytte kuitenkin näyttämään pre season kaudelta Hämeenlinnan turnauksen jossa on venäläisiä jengejä mukana kun taas decens cup jää näyttämättä missä on vain liiga jengejä. HYVÄ TELIA.
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
On toi telia totaalista paskaa. Itellä liiga-passi ja cmore sport paketti. Telia lupasi pre season pelit ilmasena jos pitää passin tilauksen voimassa kauden päätyttyä. Noh... hinta kuitenkin pysyi samana 34,90€ vaikka pelit loppuivat, eli joutuu kuitenkin maksamaan 5€ kuukaudessa tosta passista kun pelkkä cmore sport on 29,90€. Että tuus nyt telian Laura ja Joonas kertoon miten meni noin niinku telia puolesta tää kusetus? Pystytte kuitenkin näyttämään pre season kaudelta Hämeenlinnan turnauksen jossa on venäläisiä jengejä mukana kun taas decens cup jää näyttämättä missä on vain liiga jengejä. HYVÄ TELIA.
Yhdistelmäpaketeissa ei ole kesätaukoa. Jos sinulla olisi erikseen tilattuna Liiga-passi ja C More Sport, tulisi vuoden ajalta näille hintaa noin 570 €, jos lasketaan summa siten, että toukokuusta Liiga-passista laskutetaan 13,90 € ja lopuilta pelikuukausilta 24,90 €/kk. Jos maksat tällä hetkellä yhdistelmäpaketista 34,90 €, kertyy vuoden aikana tälle paketille hintaa 418,80 €. Toki nuo kanavapaketit voi ottaa myös erikseen, jolloin Liiga-passin laskutus menee tauolle toukokuun jälkeen ja maksat ainoastaan C More Sportista kesäkuukausina. Tällöin maksat Liigasta erikseen 24,90 €/kk ja C More Sportista tuon 29,95 €/kk

Preseason-paketista ei tarvitse erikseen maksaa 14,90 € hintaa,, jos Liiga- tai Joukkuepassi on ollut toukokuun voimassa.

Meillä ei ole useampaa tuotantoa käytössä preseasonin aikana. Tällä kertaa HPK:n järjestämä juhlaturnaus valikoitui mukaan preseason-ohjelmaan.


//Joonas S.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös