Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Yhdistelmäpaketeissa ei ole kesätaukoa. Jos sinulla olisi erikseen tilattuna Liiga-passi ja C More Sport, tulisi vuoden ajalta näille hintaa noin 570 €, jos lasketaan summa siten, että toukokuusta Liiga-passista laskutetaan 13,90 € ja lopuilta pelikuukausilta 24,90 €/kk. Jos maksat tällä hetkellä yhdistelmäpaketista 34,90 €, kertyy vuoden aikana tälle paketille hintaa 418,80 €. Toki nuo kanavapaketit voi ottaa myös erikseen, jolloin Liiga-passin laskutus menee tauolle toukokuun jälkeen ja maksat ainoastaan C More Sportista kesäkuukausina. Tällöin maksat Liigasta erikseen 24,90 €/kk ja C More Sportista tuon 29,95 €/kk

Preseason-paketista ei tarvitse erikseen maksaa 14,90 € hintaa,, jos Liiga- tai Joukkuepassi on ollut toukokuun voimassa.

Meillä ei ole useampaa tuotantoa käytössä preseasonin aikana. Tällä kertaa HPK:n järjestämä juhlaturnaus valikoitui mukaan preseason-ohjelmaan.


//Joonas S.

Mutta, kuitenkin kehtasitte mainostaa formulat liigan kylkeen pakettia 34,90€ myös, liigan kesä tauolla. Onneksi itse huomasin tuon kusetuksen ja otin erikseen.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 254
Kyllä tuo mainostus on ollut hyvin kyseenalaista. Minulta jäi huomaamatta, että tuo kesätauko ei koske pakettiani johon kuuluu nettiliittymä, tv-boksi ja liiga. Samoissa yhteyksissä tuota taukoa mainostettiin vaikka kai siellä pienellä jossain oli oikeakin tieto. Kusetettu olo kuitenkin jäi päällimmäiseksi, mitä edesauttoi chätin alentuvasävyinen "asiakaspalvelija"...
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Mutta, kuitenkin kehtasitte mainostaa formulat liigan kylkeen pakettia 34,90€ myös, liigan kesä tauolla. Onneksi itse huomasin tuon kusetuksen ja otin erikseen.

Nuo yhdistelmäpaketit eivät ole mitään huijausta, vaan asiakas säästää niillä aina. Teen sinulle esimerkkinä kevyen laskutoimituksen.

Yhdistelmäpaketti
Liiga-passi + C More Sport 39,90e/kk 12kk sopparilla = 478,80e / vuosi

Erikseen otettuna
Liiga-passi 24,90e/kk ja viime kaudella yhteensä 213,10e / vuosi
C More Sport 29,90e/kk on 358,80e / vuosi
Yhteensä 571,90e

Optimoituna tilaus ja irttarit vain Formuloita ja Liigaa varten
Liiga-passi 24,90e/kk ja viime kaudella yhteensä 213,10e / vuosi
C More Sport 29,90e/kk x 9 kk maksut (F1 kausi) = 269,10e / vuosi
Yhteensä 482,20e

Tämä nyt vain tällaisena kevyenä havainnollistavana esimerkkinä, että tuo yhdistelmäpaketti tulee edulliseksi, vaikka veloitus rullaakin koko vuoden ajan. Melko hyvin pitäisi onnistua valitsemaan sopivat tilauspäivät ja muistaa vielä irtisanoa paketit oikeaan aikaan, jotta pääsee edes lähelle yhdistelmäpaketin kokonaishintaa.

Itse olen ainakin sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen, että en jaksa pohtia tällaisia tilaus ja irtisanomispäiviä, vaan mieluummin annan yhdistelmäpaketin rullata ja kaikki sisällöt on kokoajan katsottavissa.

//Niko
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Nuo yhdistelmäpaketit eivät ole mitään huijausta, vaan asiakas säästää niillä aina. Teen sinulle esimerkkinä kevyen laskutoimituksen.

Yhdistelmäpaketti
Liiga-passi + C More Sport 39,90e/kk 12kk sopparilla = 478,80e / vuosi

Erikseen otettuna
Liiga-passi 24,90e/kk ja viime kaudella yhteensä 213,10e / vuosi
C More Sport 29,90e/kk on 358,80e / vuosi
Yhteensä 571,90e

Optimoituna tilaus ja irttarit vain Formuloita ja Liigaa varten
Liiga-passi 24,90e/kk ja viime kaudella yhteensä 213,10e / vuosi
C More Sport 29,90e/kk x 9 kk maksut (F1 kausi) = 269,10e / vuosi
Yhteensä 482,20e

Tämä nyt vain tällaisena kevyenä havainnollistavana esimerkkinä, että tuo yhdistelmäpaketti tulee edulliseksi, vaikka veloitus rullaakin koko vuoden ajan. Melko hyvin pitäisi onnistua valitsemaan sopivat tilauspäivät ja muistaa vielä irtisanoa paketit oikeaan aikaan, jotta pääsee edes lähelle yhdistelmäpaketin kokonaishintaa.

Itse olen ainakin sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen, että en jaksa pohtia tällaisia tilaus ja irtisanomispäiviä, vaan mieluummin annan yhdistelmäpaketin rullata ja kaikki sisällöt on kokoajan katsottavissa.

//Niko
482,20e vuodessa ja äijä sanoo ihan pokalla, että tulee edulliseksi.
Etkä taida ymmärtää, että porukkaa vituttaa se, että on annettu ymmärtää yhdistelmäpaketinkin laskutuksen menevän kesätauolle, vaikka totuus on toinen. Onneksi osaatte siellä toimistolla sentään laskea hienoja havainnolistavia pluslaskuja.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 137
Itse olen ainakin sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen, että en jaksa pohtia tällaisia tilaus ja irtisanomispäiviä, vaan mieluummin annan yhdistelmäpaketin rullata ja kaikki sisällöt on kokoajan katsottavissa.

//Niko

Asiakaspalvelun laiskuus on tullut todetuksi moneen kertaan.

Tässä pari hyödyllistä linkkiä telian asiakkaille:


"Kuluttajaneuvonta on valtakunnallinen palvelu, josta saa tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua kuluttajan ja yrityksen väliseen riitaan"


"Kuluttajariitalautakunta on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin, jonka keskeisimmät arvot ovat oikeudenmukaisuus ja oikeuden helppo saatavuus. Lautakunnan jäsenet edustavat tasapuolisesti kuluttajia ja elinkeinonharjoittajia. Lautakunta linjaa ja ohjaa kuluttajaoikeutta vakiintuneella ratkaisukäytännöllään ja uusilla täysistuntoratkaisuillaan."

//Jani-Petteri
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
12 205
482,20e vuodessa ja äijä sanoo ihan pokalla, että tulee edulliseksi.
Etkä taida ymmärtää, että porukkaa vituttaa se, että on annettu ymmärtää yhdistelmäpaketinkin laskutuksen menevän kesätauolle, vaikka totuus on toinen. Onneksi osaatte siellä toimistolla sentään laskea hienoja havainnolistavia pluslaskuja.
Ei varmana ole vaan on toitotettu monissa kanavissa ja ilmoitettu että yhdistelmäpaketin laskutus ei mene kesätauolle. Ja jos teet määräaikaisen sopimuksen, miten laskutus voi mennä Liigan osalta tauolle jos olet tilannut Liigan ja C More Sportin yhdistelmänä?

Mikä sanassa "määräaikainen" on mitä ei kaikki ymmärrä?

Jotain rajaa näihin jatkuviin valituksiin, hyvänä esimerkkinä Jatkoajan Telia ketju, joka on samaa itkuvirttä ja valitusta samoilta henkilöiltä
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
12 205
Asiakaspalvelun laiskuus on tullut todetuksi moneen kertaan.

Tässä pari hyödyllistä linkkiä telian asiakkaille:


"Kuluttajaneuvonta on valtakunnallinen palvelu, josta saa tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua kuluttajan ja yrityksen väliseen riitaan"


"Kuluttajariitalautakunta on puolueeton ja riippumaton ratkaisuelin, jonka keskeisimmät arvot ovat oikeudenmukaisuus ja oikeuden helppo saatavuus. Lautakunnan jäsenet edustavat tasapuolisesti kuluttajia ja elinkeinonharjoittajia. Lautakunta linjaa ja ohjaa kuluttajaoikeutta vakiintuneella ratkaisukäytännöllään ja uusilla täysistuntoratkaisuillaan."

//Jani-Petteri
Totta hitossa on kaikilla oikeus valittaa tuonne. Ei noiden linkittäminen laita nestettä valumaan housuista operaattoreilla.

Tietenkään ei kannata olla yhteydessä palveluntarjoajaan, jos jokin virhe on tapahtunut :D
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 137
Totta hitossa on kaikilla oikeus valittaa tuonne. Ei noiden linkittäminen laita nestettä valumaan housuista operaattoreilla.

Tietenkään ei kannata olla yhteydessä palveluntarjoajaan, jos jokin virhe on tapahtunut :D

No kyllä sinne palveluntarjoajaan on oltu yhteydessä, mutta kiitos neuvosta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
12 205
No kyllä sinne palveluntarjoajaan on oltu yhteydessä, mutta kiitos neuvosta.
Onko oikea virhe tapahtunut vai pelkkä ymmärtämättömyys? Liikaa laskutettu, mitä ei korjata?

Enemmän tuonne menee ns turhia valituksia kuin niitä, missä oikeasti on virhe tehty.

E: En poissulje sitä, että kohdallasi ovat tehneet virheen, mutta noiden linkittäminen on turhaa koska jos tilanne menee siihen tiettyyn pisteeseen, ohjaavat he sinut tuonne valittamaan jos heidän ratkaisu ei kiinnosta.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 137
Onko oikea virhe tapahtunut vai pelkkä ymmärtämättömyys? Liikaa laskutettu, mitä ei korjata?

Enemmän tuonne menee ns turhia valituksia kuin niitä, missä oikeasti on virhe tehty.

E: En poissulje sitä, että kohdallasi ovat tehneet virheen, mutta noiden linkittäminen on turhaa koska jos tilanne menee siihen tiettyyn pisteeseen, ohjaavat he sinut tuonne valittamaan jos heidän ratkaisu ei kiinnosta.

Pitäisikö minun nyt alkaa tässä avaamaan sinulle henkilökohtaisia tietojani vai oletko jotenkin linkittynyt tuohon telian asiakaspalveluun? Ei telian ole tarvinnut minua ohjata valittamaan tuonne. Miksi ne edes ohjaisivat?

Katsos kun ei tuon telian asiakaspalvelun kanssa asiat etene mihinkään niin turha niiden kanssa on uhrata aikaansa.

Kiitos kuitenkin ratkaisevista vihjeistäsi.

Hienoa, että tänne foorumille on avattu tälläinen palautekanava.

//Uolevi
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
12 205
Pitäisikö minun nyt alkaa tässä avaamaan sinulle henkilökohtaisia tietojani vai oletko jotenkin linkittynyt tuohon telian asiakaspalveluun? Ei telian ole tarvinnut minua ohjata valittamaan tuonne. Miksi ne edes ohjaisivat?

Katsos kun ei tuon telian asiakaspalvelun kanssa asiat etene mihinkään niin turha niiden kanssa on uhrata aikaansa.

Kiitos kuitenkin ratkaisevista vihjeistäsi.

Hienoa, että tänne foorumille on avattu tälläinen palautekanava.

//Uolevi
Ei, en ole linkittynyt mitenkään heille, miksi otat esille kkv:ta kun ei liity täällä asiaan mitenkään? Yleensä siinä vaiheessa operaattorit ohjaa vasta tuonne kun on kiista meneillään eikä asiakas hyväksy ratkaisua :D. Ja ainahan voit valittaa sinne, sehän on jokaisen oikeus. Tuollaisten linkittäminen on vain täysin turhaa. Siksi kysyin vain, että mitäs pahaa Telia on sulle tehnyt kun kommentti oli noin kärkästä Telian suuntaan.

Hyvä toki, että Telia tänne eksy, mutta noin yleisesti(ei pelkästään sinulle), älkää olko samanlaisia mitä tuolla Jatkoajassa. Voi myös keskustella asiallisesti. Toki asiallisesti keskusteleminen on taitolaji eikä siihen kaikki kykene.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 137
Ei, en ole linkittynyt mitenkään heille, miksi otat esille kkv:ta kun ei liity täällä asiaan mitenkään? Yleensä siinä vaiheessa operaattorit ohjaa vasta tuonne kun on kiista meneillään eikä asiakas hyväksy ratkaisua :D. Ja ainahan voit valittaa sinne, sehän on jokaisen oikeus. Tuollaisten linkittäminen on vain täysin turhaa. Siksi kysyin vain, että mitäs pahaa Telia on sulle tehnyt kun kommentti oli noin kärkästä Telian suuntaan.

Hyvä toki, että Telia tänne eksy, mutta noin yleisesti(ei pelkästään sinulle), älkää olko samanlaisia mitä tuolla Jatkoajassa. Voi myös keskustella asiallisesti. Toki asiallisesti keskusteleminen on taitolaji eikä siihen kaikki kykene.

Yleensä operaattorit uskovat sitä mitä lait sanoo eikä tarvisi viedä asioita tuonne. Sen vuoksi linkitin nuo tänne. Operaattorit eivät tuonne ohjaa.

Se ei ole kovin asiallista toimintaa, että väännetään ja käännetään selvistä asioista, kuten mm. telia tekee ja uskotaan vasta kun asia etenee kuluttajariitalautakuntaan.

//Kalervo
 

TeliaPartio

Rivipelaaja
Viestejä
30
Hyvä toki, että Telia tänne eksy, mutta noin yleisesti(ei pelkästään sinulle), älkää olko samanlaisia mitä tuolla Jatkoajassa. Voi myös keskustella asiallisesti. Toki asiallisesti keskusteleminen on taitolaji eikä siihen kaikki kykene.

Kiitokset rakentavasta otteesta! Meidän porukan tarkoitus on tosiaan seurailla aktiivisesti netin keskusteluja ja näin saada arvokasta palautetta vietyä eteenpäin myös meidän talon sisällä. Toivottavasti myös pystyttäisiin omilla kommenteilla tarjoamaan jotain lisäarvoa tänne, mikäli tulee kysymyksiä meidän palveluihin tai Liigan televisiointiin liittyen. Kaikilla meillä on kuitenkin yhteinen intohimon kohde - Liiga!

Tulipas tässä mieleeni, että olisi kiva kuulla teidän ajatuksia ja näkemyksiä älykiekkoon ja sen perusteella luotuun dataan liittyen. Oletteko tykännyt näistä älykiekon tarjoamista tilastoista suorissa lähetyksissä? Millaiset datat on kaikkein kiinnostavimpia?

Viime kaudellahan tätä testattiin muutamassa hallissa, mutta Liiga on tiedottanut tehneensä Bitwisen kanssa diilin, jotta tuo sama järjestelmä saadaan tulevalla kaudella kaikkiin halleihin. Liiga on muuten ensimmäinen jääkiekkosarja maailmassa, joka käyttää kiekon ja pelaajien reaaliaikaista seurantajärjestelmää. Alkavalla kaudella on tarkoitus hyödyntää tätä älykiekon dataa entistä enemmän myös tv-lähetyksissä.

//Niko
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 997
Tää telia vois kyl suksia kuuseen täältä.Paskaa tuotetta myyvät ja ainoa mikä on vielä huonompaa niin on asiakaspalvelu heillä.Se että joka palstalla haukutaan teliaa kertoo siitä ongelmien määrästä mitä telilla on ollu ja tulee olemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
507
Ei se Telia ihan pelkää p*skaa myy/tuota. Itse olen ollut pääosin tyytyväinen Ilveksen pelien lähetyksiin. Jos vain saisivat pausen ja siitä seuraavan "jälkilähetyksen" toimimaan luotettavasti niin hyvä.
Laskutukset ja irtisanominen sujunut tarvittaessa ihan ok.
Pre-seasonin pelimäärän arvelinkin olevan taaskin naurettavan pieni, katsellaan tilausta taas sit kauden alkaessa. Aktivointipelleily on kyllä kans outo.
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
219
Telian homma toiminut itselläni ihan hyvin. Kaikilla ilmeisesti ei. Tosin muuta en ole joutunut vielä tekemäänkään kuin liigapassi tilauksen. Se että se meni automaattisesti paussille kesän ajaksi on mielestäni hyvä ominaisuus. Tuo preseason tilauksen erikseen aktivointi ihmetytti vähän, mutta tänään sen tein eikä ollut kuin n.30s homma joten no hard feelings siitäkään.

Ja älykiekkohommat on hyvä lisä ilmanmuuta!! Lisää kans joukkueiden ja pelaajien arkea valoittavia juttuja. A Vallin on mukava heebo.

Kauden alkua odotellen.

Taffana
 

551304

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Kiitokset rakentavasta otteesta! ...

Tulipas tässä mieleeni, että olisi kiva kuulla teidän ajatuksia ja näkemyksiä älykiekkoon ja sen perusteella luotuun dataan liittyen. Oletteko tykännyt näistä älykiekon tarjoamista tilastoista suorissa lähetyksissä? Millaiset datat on kaikkein kiinnostavimpia?

...
//Niko

Älykiekon tulon huomasi rysäyksellä viime kaudella, muutaman kierroksen jälkeen sen tiedon toistaminen source-formaatissa alkoi jo yököttämään. Hyvä että statseja saadaan mutta nyt pitäisi ottaa seuraava steppi ja tehdä saadusta tiedosta yleisöä viihdyttävää. Nyt se tuli lähestulkoon lähdekoodina ulos, Pekka Pakki ampui 188 km/h ... Juu hieno tieto, mutta sitten kun se vie viihteen pois kuutiolta ja alkaa tukemaan hockey friikkien tarpeita nin ollaan Koulukadun yleisössä takaisin.

Voisiko tähän liittää Veikkauksen tms. vedonlyönnin jolloin älydatasta näytöllä tulisi hetkessä mielenkiintoisempi kertoimien kera. Tää ois iso juttu!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
12 205
Viime kaudella laskutus toimi erinomaisesti, ei ongelmia. Lähetykset toimi paria poikkeusta lukuunottamatta hyvin. Oikeastaan isoin miinus on tuo viive CCU:n ja Telia TV välillä.

Parempi kuin mitä Ruutu oli
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 799
Ei välttämättä uskoisi Ilveksen keskustelupalstaksi, kun näitä ylä-asteen välitunti tason huuteluita luki alkupäässä, mutta kai sitten on joitain verisesti loukattu. Minä sain Telialta myöskin hyvää palvelua ja joukkue passin omistan myöskin. Siitä kyllä pientä kritiikkiä, jos ja kun pre-season peleihin täytyy rekisteröityä, vaikka ne piti näkyä joukkue passin omistajalle kaupan päälle
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 947
IPhone 6S ja Chromecast toimii komeasti ja kaapeli-TV:n netillä (Elisa Viihde). Eniten taisi ottaa päähän viime kaudella se SaiPa ottelun alun kuvaaminen sillä helkutin super zoomilla. Sitten ei tainnut olla ongelmia.

Jossakin hotellissa koitin työläppärillä katsella peliä ja saavuin huoneeseen 18:25. Äkkiä kone auki ja selain auki. Piti sitten asentaa sitä ja tätä ja tota. 18:35 vasta pääsin katsomaan peliä.

Summa summaarum kaupunkialueella homma toimii hyvällä netillä mahtavasti, mutta ilmeisesti kaikilla ei asiat ole yhtä hyvin.
 
Ylös