LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Löytyy mutta ei näytä kuin demoaEi löydy ainakaan Telia Playstä
Löytyy mutta ei näytä kuin demoaEi löydy ainakaan Telia Playstä
Paina "Live" oli -15:00Löytyy mutta ei näytä kuin demoa
Huh, iso kiitos!Selaa sitä valikkoa pidemmälle missä on pelit niin löytyy toinen Ässät-Ilves peli, se toimii.
Kiva että siellä toimii. Ei poista kyllä omaa turhautumista tommonen kommenttiHyvin toimii, mitä täällä vingutaan.
No eiköhän se sullakin toimi, kun klikkaat oikein lähetyksen (vara) pyörimään.Kiva että siellä toimii. Ei poista kyllä omaa turhautumista tommonen kommentti
Kiitos ei harmiks äänet pelitäJyo tps kanavalla ipan peli
Laita jyp tps peli, tosin ääni puuttuu. Ilveksen peli tulee sieltä myt telia tvTelia-tv:ltä tulee vaan pimpelipommia, voi sian leuka!
Ihan samaa cmoren lähetystä sieltä diskosta tuleeSopiiko kysyä, miksi olette ottaneet Cmoren? Itse katson vain jääkiekkoa, joten ainakin minulle Discovery on paljon halvempi ja toiminut itselläni aina.
Okei, ainakin itsellä toimi nyttenkin aivan täysin normaalisti tätä kautta, vaikka Cmorella selkeästi ongelmaa. Olen törmännyt samaan monesti muutoinkin.Ihan samaa cmoren lähetystä sieltä diskosta tulee
Koska katson muutakin kuin jääkiekkoa.Sopiiko kysyä, miksi olette ottaneet Cmoren? Itse katson vain jääkiekkoa, joten ainakin minulle Discovery on paljon halvempi ja toiminut itselläni aina.
Missä mielessä?Kyllä taas käy cmore hitaalla
Cmore hockey, sisältää muut cmoren sisällöt, sovelluksen kautta. jatkotilaus, 24,95 €/kk, saatko discoveryn kautta halvemmalla?Sopiiko kysyä, miksi olette ottaneet Cmoren? Itse katson vain jääkiekkoa, joten ainakin minulle Discovery on paljon halvempi ja toiminut itselläni aina.