Emmett_Brown
Luottopelaaja
Missäs sitä ilmasta striimiä oli....
Tämä viesti vanheni hyvin. Nyt minullakin pätkäisi DiscoveryOkei, ainakin itsellä toimi nyttenkin aivan täysin normaalisti tätä kautta, vaikka Cmorella selkeästi ongelmaa. Olen törmännyt samaan monesti muutoinkin.
Myös hinta on huomattavasti edukkaampi, mutta kukin saa toki päättää omasta alustasta.
onhockey.tv pätkii kyl aika paljon seMissäs sitä ilmasta striimiä oli....
Chämppäri, Rallin mm-sarja sekä SHL ja Sveitsin liiga. Siinä muutama syy ottaa Cmore.Sopiiko kysyä, miksi olette ottaneet Cmoren? Itse katson vain jääkiekkoa, joten ainakin minulle Discovery on paljon halvempi ja toiminut itselläni aina.
Älä nyt jumalauta anna sinne mitään ideoita.Tulisko vielä halvemmaksi jos vaikka Ari Wallin vaan noissa makasiiniohjelmissa laittais vaikka ruokaa jonkun urheilutoimittajan kanssa?
Ensin mennään Tampereele ja kehutaan mustat makkarat ja sitten rillataan Jutin kanssa ja kerrstaan mm95 jutut.Älä nyt jumalauta anna sinne mitään ideoita.
HassuVallin ja MärkäSimo Cooking on the road!
Jos MTV:n tj sanoo näin: "On kunnia-asia saada tehdä Liigaa ja näyttää sitä suomalaisille. Liiketoiminnallisesti se ei kuitenkaan ole kestävällä pohjalla ja siksi emme tietenkään ole niin innoissamme siitä.", niin on vaikea uskoa että ainakaan parempaan suuntaan mentäisiin.Tämä muuten, vaikka tässä huulta tulee heitettyä, niin voi olla aika karmeita uutisia, sekä katsojan-, että seurojen kannalta. Meinaan että vaikka luultavasti ja toivottavasti taloudellinen tilanne on erilainen, kun tuo sopimus päättyy, niin onko ne "viisarit" kuitenkaan siinä asennossa, että seuraava sopimus on edes kohtuullinen.
Määräänsä enempää eivät voi tuota hintaa nostaa, tai tilaajat vähenevät dramaattisesti. Eli löytyykö tahoa, joka maksaa seuraavasta sopimuksesta edes lähelle tätä nykyistä?
Vähän kyllä pahalta näyttää Liigan kannalta, jos tämä striimausmarkkinoiden kilpailu laantuu. Hyvä, jos jokainen seura saa edes milliä per kausi seuraavan sopimuksen jälkeenTämä muuten, vaikka tässä huulta tulee heitettyä, niin voi olla aika karmeita uutisia, sekä katsojan-, että seurojen kannalta. Meinaan että vaikka luultavasti ja toivottavasti taloudellinen tilanne on erilainen, kun tuo sopimus päättyy, niin onko ne "viisarit" kuitenkaan siinä asennossa, että seuraava sopimus on edes kohtuullinen.
Määräänsä enempää eivät voi tuota hintaa nostaa, tai tilaajat vähenevät dramaattisesti. Eli löytyykö tahoa, joka maksaa seuraavasta sopimuksesta edes lähelle tätä nykyistä?
Mulla oli kanssa viime kaudella Discovery ihan yksi farssi sen nykimisen ja pätkimisen kanssa.discovery oli itselle viime kaudella niin pätkivä että en siihen mene takaisin.