Rantsukoff
Luottopelaaja
Liiga ei saa edes kaikkia maaleja ottelukoosteisiin sivuillensa. Hienosti menee.
Onneksi maaliverkkoihin on saatu sentään mainokset, niin ei turhaan näe ylittääkö kiekko maaliviivan.Ei liity ketjuun mutta onko maalin sisälle saatu kameroita täksi kaudeksi onko kellään tietoa?
Nopealla googlauksella kyllä.Voiko Discoverylla katsoa peliä kahdella laitteella samaan aikaan?
Kiitos, näköjään etsin vähän väärillä hakusanoilla, mutta löysin nyt itsekin. Onhan toi ihan uskomatonta hevonpeetä, että cmorella pitää ostaa tuo Total-paketti, jonka sisällöstä 90% ei kiinnosta yhtään. Onneksi löytyi tätä kautta tuo Discovery.Nopealla googlauksella kyllä.
VoiVoiko Discoverylla katsoa peliä kahdella laitteella samaan aikaan?
Jep ja on ollut myös niitä joissa ei näytetä, että tilanne on tarkistelun alla ja maali hylätty.Jos kooste on alle 5 min, niin pitäisi palata suorilta takaisin leikkauspöydälle saatetekstillä "tee uusiks"
En ole tällä kaudella noita tainnut katsella mutta jollain kaudella koosteeseen oli ympätty järjestään monta minuuttia jotain videotuomion odottelua sen sijaan että leikattaisiin suoraan tuomarin näyttöön tarkistuksen tuloksesta.
Onko asiantuntijat niin huonoja, että asiaa ei riitä pidemmäksi aikaa vai eikö vain kiinnosta?
Jopas on erikoista, itsellä kyllä pystyy tekemään nuo jutut ihan selainversion kanssa. Jos ei muilta ratkaisuja tule niin kehoittaisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluun.Mitäs paskaa tää on, kun tällä kaudella ei voi selaimen kautta katsoessa kelata, eikä painaa edes pauselle. Puhelimen sovelluksessa pystyy kyllä. Oon koittanut kolmella eri selaimella ja kahdella eri käyttöjärjestelmällä eikä toimi. Onko muilla ollut samaa ja onko ratkennut?katso liitettä 5763
Itse katson myös selaimen kautta, Chromella, ja toimii kelaus ja pausetus oli sitten C More tai tämä uusi MTV Katsomo.Mitäs paskaa tää on, kun tällä kaudella ei voi selaimen kautta katsoessa kelata, eikä painaa edes pauselle. Puhelimen sovelluksessa pystyy kyllä. Oon koittanut kolmella eri selaimella ja kahdella eri käyttöjärjestelmällä eikä toimi. Onko muilla ollut samaa ja onko ratkennut?katso liitettä 5763
Joo Telia on tästä kummallinen. Pitää katsoa jälkilähetyksenä että pausettaminen tai kelaaminen onnistuu. Muuten olen ollut tyytyväinen mutta itsekin kaipaisin että livekuvan saisi hetkeksi paussille tms.Mitäs paskaa tää on, kun tällä kaudella ei voi selaimen kautta katsoessa kelata, eikä painaa edes pauselle. Puhelimen sovelluksessa pystyy kyllä. Oon koittanut kolmella eri selaimella ja kahdella eri käyttöjärjestelmällä eikä toimi. Onko muilla ollut samaa ja onko ratkennut?
EDIT: Telia siis käytössä
katso liitettä 5763