Lievää offtopicia, mutta..
Nyt pari kertaa olen päättänyt eri sopimuksia Telialta, molemmat netissä asiakaspalveluchatissa. Väkisin tulee mieleen, että siellä on joku teini vastassa kun isot alkukirjaimet puuttuu ja hymiötä tulee melkein joka kommentin perään.
Itse irtisanomisprosessi kestää sen 20-30 min kun siinä asiakaspalvelija vähän pähkäilee että mitäs me laitetaan nyt tämän päättyvän palvelun tilalle sitten ja jos ottaisin jonkin paketin johon tämä päättyvä palvelu kuuluu halvemmalla ja lopulta vielä uutta puhelinliittymää päälle. Parhaimmillaan noin 15 kertaa olen copypastennut yhden chatin aikana: "Ei kiitos, en tarvitse muuta kuin tämän kyseessä olevan palvelun/sopimukset irtisanomisen."
Toki tuo kuuluu Telian toimintatapaan ettei se sen asiakaspalvelijan vika ole, mutta verrattuna vaikka Elisan vastaavaan, jossa asia hoituu alle 5 min niin tämä henkilö kiertää Telian palvelut niin kaukaa kuin pystyn ettei tule tuota irtisanomisrumbaa sitten tulevaisuudessa eteen. Liigapassi nyt jatkuu kuitenkin niin kauan kuin se on saatavilla.