TammiTorjuuKatsomoon
Vakiokokoonpanossa
Mestiksessä lanseerattiin nyt Jakub Malek hat trick = 48 torjuntaa, syöttöpiste ja jäähy. Oli vielä yrittänyt viimeisellä sekunnilla maaliakin tehdä.
En tiiä utta toi Málekin loppushow on ❤
Mää en tiedä mikä tässä yhdistelmässä toimii, mutta Ilves + Tsekki maalivahti alkaa oleen mun lemppari yhdistelmiä tässä maailmassa!katso liitettä 4120
Mun lemppari Malekismi
Mää sytyn tälle jostain syystä! Ehkä siksi kun joku täälä totesi "Jakub Fucking Painter" ja sehän kuulostaa jo nyt legendaariselta Ilvesfoorumi nimimerkiltä.Mun lemppari Malekismi
Pakko nyt vähän täristä. Eilen taas ihan järjetöntä kiekkopelaamista. Parhaana esimerkkinä eteen pudonnut kiekko jonka päätti tökätä suoraan Sporttilaisen lapaan.
Miltähän kuulostaisi tuo Malekin keskiympyrän lopputuuletukset jos paikalla olisi se 10 000 väkeä huudahtamassa.Nytkin kuulosti aikas hienoltaOn kyllä todella hyvä.
Malekin show voittaa omissa papereissa Marekin vastaavan.
Hjuva poika! Saattaa pelata kaikki pelit tällä viikolla..
Lisätietoja tästä, kiitos...
En tiedä voi olla, että on toinenkin tilanne jossa tökkää kiekon Sport-pelaajan lapaan mutta ainoa mikä mulle tulee mieleen oli tuo Heikkisen puolittainen läpiajo. Siinä Malek ei kyllä mitenkään pudottanut kiekkoa eteensä vaan torjui tuon Heikkisen yrityksen patjalla. Tökkäys oli kyllä huono ja ihmettelin miksei vaan sulkenut hanskalla tuota kiekkoa.
Onkos siitä Marekista tullut lisätietoa, kun Aamulehti sanoo, että: "Lisäksi luottopuolustaja Jarkko Parikka putosi vahvuudesta perjantaisessa Kärpät-pelissä ja ykkösvahti Marek Langhamer maanantaipäivän aikana. "
Ainakin eilen ollut treeneissä.Onkos siitä Marekista tullut lisätietoa, kun Aamulehti sanoo, että: "Lisäksi luottopuolustaja Jarkko Parikka putosi vahvuudesta perjantaisessa Kärpät-pelissä ja ykkösvahti Marek Langhamer maanantaipäivän aikana. "
Niin se on kaikilla muillakin pojasta taistelevilla jos nykyinen ykkönen loukkaantuu.Onhan se fakta, että jos Langhamer loukkaantuu niin kausi on siinä. Jotenkin jopa Saipaa vastaan Malekilla ei ollut tuonpäistä hajua missä kiekko menee. Eikä tässä nyt ole tarkotus lähteä Malekkia lynkkaamaan, todella nuori maalivahdiksi. Playoffeissa on vaan se ja sama onko siellä Malek vai Kalle Varis niin lopputulos olisi sama.
Hyvää yötä. Kaupoille. Ei voi enään päästää luukulle. Ei kertaakaan.