Mites ensi vuoden puolella tosipeleissä?Ei tulla kaatumaan veskoihin tänäkään vuonna. Ja varovaisesti sanoen, "melko hyvää näyttöä" koko EHT-ehtoo siitä, millä paikkakunnalla Euroopassa leivotaan hyviä veskoja.
Mulla ainakin on luottoa. Miten on, laittaako hyökkääjät kiekkoa paikoista sisään?Mites ensi vuoden puolella tosipeleissä?
Tuskin niihin kaadutaan. Sitä en osaa sanoa roikutaanko niiden varassa kylläkään jos kenttäpelaajat pettää. Mutta, ansaitaankohan silloin myöskään mitään?Mites ensi vuoden puolella tosipeleissä?
Nähtäväksi jää kuinka paljon hyökkäyspään hyökkäyspeli kehittyy. Alkaako tuottamaan maalipaikkoja. Pahoin pelkään, että pitkiä kulmamyllyjä haetaan liikaa ja ihmetellään kun vastustajan pakit tekee viivasta ohhoh-maaleja paikaltaan ranteella ja lämärillä. Meidän puolustaja kun olisi toimittanut kiekon rännin ja maalin taakse.Mulla ainakin on luottoa. Miten on, laittaako hyökkääjät kiekkoa paikoista sisään?
Juu, siitä pitää lähteä, ettei joka matshissa veska joudu seisoon päällään, että on mitään saumaa voittaa ja lähtökohta pitää olla tällä nimilistalla, että joka pelissä tehdään kolme tai +kolme.Nähtäväksi jää kuinka paljon hyökkäyspään hyökkäyspeli kehittyy. Alkaako tuottamaan maalipaikkoja. Pahoin pelkään, että pitkiä kulmamyllyjä haetaan liikaa ja ihmetellään kun vastustajan pakit tekee viivasta ohhoh-maaleja paikaltaan ranteella ja lämärillä. Meidän puolustaja kun olisi toimittanut kiekon rännin ja maalin taakse.
Malekilla kesti jo viime vuonna pää ja Kungarsson on ollu kovissa paikoissa monestiMites ensi vuoden puolella tosipeleissä?
Tänään ei ollut niin hyvä kuin Ruotsia vastaan, mutta Taponen oli surkea.Oli loistava tänään Tshekin veräjänvartijana. Ilveksen maalivahtitilanne alkaa Gunnarsonin terhakoitumisen myötä näyttämään hyvinkin plusmerkkiseltä. Myös muiden Ilves-pelaajien onnistumiset lämmittivät mieltä.
No ei kyllä mene Taposen piikkiin. Ihan hirveää puolustamista suomelta. Malekille myös yksi todella helppo.Tänään ei ollut niin hyvä kuin Ruotsia vastaan, mutta Taponen oli surkea.
Malekilla on kova voittoprosentti. Muulla ei loppu viimein ole merkitystä. Sitä muuten arvostetaan rapakon takana enemmän kuin torjuntaprosentteja.Malekilta tänään hyvin omannäköinen peli. Pääsääntöisesti hyvää torjuntapeliä ja antoi joukkueelle mahdollisuuden voittaa.
Mutta aina menee se yks helppo, mikä voi meillekkin koitua keväällä kohtaloks
Kannattaa katsoa pelejä eikä tuijottaa tilastoja orjallisesti ja kuunnella mitä ison veden takana toisessa havumetsien maassa höpistään. Älä nyt ainakaan viivelähdöistä tai kulmaralleista ala kysymään...Malekilla on kova voittoprosentti. Muulla ei loppu viimein ole merkitystä. Sitä muuten arvostetaan rapakon takana enemmän kuin torjuntaprosentteja.
Kiva avautuminen. Mulle riittää voittava maalivahti. Ihan sama vaikka menisi yksi helppo per peli. Voitot lasketaan vain keväälläkin.Kannattaa katsoa pelejä eikä tuijottaa tilastoja orjallisesti ja kuunnella mitä ison veden takana toisessa havumetsien maassa höpistään. Älä nyt ainakaan viivelähdöistä tai kulmaralleista ala kysymään...
Helppoja menee lähes joka pelissä molemmille meidän maalivahdeille. Tänäänkin. Vuotaa sitten kainalo tai menee viivalörppö sisään yhden miehen maskilla.
Mites muuten kun IFK voittaa SaiPan 5-1 ja torjunnat ovat 6-36 niin onko IFK:n molari ollut parempi kun voitti? Ihan tällänen räikeä heitto vaan tähän.
Kiva nauruhymiö. Mulle riittää yläpeukut.Kiva avautuminen. Mulle riittää voittava maalivahti. Ihan sama vaikka menisi yksi helppo per peli. Voitot lasketaan vain keväälläkin.
Millä perusteella pidät Heljankoa (jos pidät) parempana kuin Ilveksen veskareita? Viime kevään play-off-pelien vai jonkun muun takia. Kysyn siis kun en ymmärrä millä perusteella maalivahteja tulisi arvioida mielestäsi.Kiva nauruhymiö. Mulle riittää yläpeukut.
Edit. No ei kun oikeasti. Tästä olisi hyvä keskustelua aiheuttaa. Minulle ei riitä pelkkä voittoprosentti. Torjuntaprosenttikin on jo paljon parempi.