Stefan
Vakiokokoonpanossa
Luotitko viime kaudella? Ja jos luotit miten kävi?Toisekseen luotan 100% Ripaan ja Tilluun että tietävät mitä tekevät - myös Joken jamuun valmennuksen suhteen.
Luotitko viime kaudella? Ja jos luotit miten kävi?Toisekseen luotan 100% Ripaan ja Tilluun että tietävät mitä tekevät - myös Joken jamuun valmennuksen suhteen.
Laurikaisen taso vaan on tullut karulla tavalla ilmi sielä. Kaveri saa edes silmiään kiinni. Mutta olisi kiva kyllä verrata Myrrän&kump esityksiä Kiven/raipen vastaaviin tällä kaudella, saattaa olla ankeaa tilastoa meidän kannalta luettavana.
Mitä jos yrittäisit edes ymmärtää mitä Jokke hakee takaa pelitaktiikalla?
Toisekseen luotan 100% Ripaan ja Tilluun että tietävät mitä tekevät - myös Joken ja muun valmennuksen suhteen.
Pitää muistaa että viime kausi oli poikkeuksellinen kausi ja yksikään joukkue ei muistaakseni vaihtanut valkkua viime kaudella. Toisekseen Ilves jäi runkosarjassa pisteen sijasta 4 ja meni sääleistä jatkoon vaikka joukkeen "vahvistukset" oli mitä oli. Vaikka peli ei kuosissa silloinkaan ollut, niin ei noilla koronakauden saavutuksilla kukaan TJ ja UTJ olisi vaihtanut valmennusta täksi kaudeksi.Luotitko viime kaudella? Ja jos luotit miten kävi?
Huomenna voin hieman avata mihin pyritään ja missä mennään. Nämä tulevat olemaan minun näkemyksiä. Ei Myrrältä tai keneltä muultakaan kuultuna. Tänään ei voimat riitä enään keskustelemaan.Hyvä nosto, Blegifan varmaan avaa nyt mitä Jokke hakee takaa pelitaktiikalla?
Tämä. Kyllähän Jalo ja Tillukin nyt näkevät että peli ei ole kuosissa, mutta en jaksa uskoa että vaihtoja tulee 7 kierroksen jälkeen kun pisteitäkin kohtuullisesti kasassa. Sitten jos ollaan yli 5 ottelun tappioputkessa, niin tilanne saattaa olla toinen.Mä uskon myös, että Tillu ja Risto siirtävät Myrrän nopeasti syrjään, jos alkaa näyttää, että menestys tänäkin vuonna kiertää Ilveksen. Se on myös heidän uskottavuudelleen jo turhan iso kolaus, jos välieräpaikka jää taas vain kaukaiseksi tavoitteeksi.
Huomenna voin hieman avata mihin pyritään ja missä mennään. Nämä tulevat olemaan minun näkemyksiä. Ei Myrrältä tai keneltä muultakaan kuultuna. Tänään ei voimat riitä enään keskustelemaan.
Kyllä ne oli Tillun sanat. Myrrällä ja Karrilla on iso ero. Nimittäin Karri ei ollut mikään kultapoika kuten Myrrä. Lisäksi Karri oli suoranainen pelote Tillun omalle työpaikalle.Kivi kun sai monoa oli perusteena muistaakseni että sattuman vaikutusta pitää vähentää.
Sanat ei sinänsä ollu muistaakseni Tillun vaan Karrin.
Hyvä nosto, Blegifan varmaan avaa nyt mitä Jokke hakee takaa pelitaktiikalla?
Minun mielestäni on aivan turhaa blegifanin tai kenenkään avata pelitapaa sellaisille jotka eivät pelitapaa todellakaan näe ollenkaan.Odotan kyllä mielenkiinnolla tuota Blegifanin ulostuloa tuosta Myrrän pelitaktiikasta mihin siinä pyritään, mitä emme ymmärrä. Jos se on jo sanottu jossain, niin viitsitkö vielä kerrata sen kuinka se meni?
Mahtaako se olla liian iso kolaus jos mitalipelit jää haaveeksi mikäli rosterikaan ei ole top5 tasoa. Varmaan suora puolivälieräpaikka tällä nipulla on tavoite.Mä uskon myös, että Tillu ja Risto siirtävät Myrrän nopeasti syrjään, jos alkaa näyttää, että menestys tänäkin vuonna kiertää Ilveksen. Se on myös heidän uskottavuudelleen jo turhan iso kolaus, jos välieräpaikka jää taas vain kaukaiseksi tavoitteeksi.
Tapukin varmaan haluaisi pärjätä vaasalaisille.Kiva ois pärjätä. Edes noille vaasalaisille.
Viimeksi menetettiin 2 pistettä, kun laitettiin Zerenko maaliin pelissä, jonka Langhamer olisi hyvin voinut pelata.
Näköjään nyt pyritään samaan Sportia vastaan. Toivottavasti pisteitä ei kuitenkaan mene.
Todella typerä maalivahtiratkaisu kahden ottelun viikolla. Zerenko on ok maalivahti, mutta Ilveksellä ei ole varaa antaa tasoitusta maalin suulla tilanteessa jossa ykkösmaalivahti on täysin freesinä. Zerenkon pitäisikin pelata vain kolmen pelin viikoilla toinen back to back -peleistä ja tämän lisäksi KooVeessa aina kun mahdollista. Luulin, että Myrrä tajusi tämän Pelicans-tappiosta varsinkin kun Zerenkolle haettiin KooVeesta peliaikaa, mutta ei kun ei.
Suurimman ketutuksen laannuttua sanoisin, että helpointa, tehokkainta ja halvinta olisi kenkiä Ojanen.
Imago ei kärsisi niin paljoa. Saataisiin Myrrälle apuja ja uutta starttia. Sitä en tosin tiedä kuka tähän tulisi?
No kaikkihan sen tietää!!
Pitää myös laittaa Näppilän työlle helvetin iso kysymysmerkki!! Mikään ei viittaa siihen, että miehestä ei olisi ollut kuin haittaa pelaajiston kehitykselle ja kuntopohjalle?
Myrrä jatkakoon. Ojanen kortistoon. ***** sisään ja Näppilälle työnohjauskeskustelu!!
Minun mielestäni on aivan turhaa blegifanin tai kenenkään avata pelitapaa sellaisille jotka eivät pelitapaa todellakaan näe ollenkaan.