ipa1970
Luottopelaaja
Kevääksi, reiluksi kolmeksi kuukaudeksi rosteri muuttui täysin, molariongelmat, loukit, lepiä väyrystä sentteriksi, hidasjalkaisia uusia pakkeja salmela, autio, peltomäki. Osa edellisestä keväästä pelaamatta, ikonen täysin turisti, rockwood jnejne.Täytyyhän niihin hankintoihin ottaa myös mukaan ne lainat, tai sitten ne ihan oikeasti pitää myös jättää Myrrän pistekeskiarvoista pois. Ei varmasti jokainen UTJ olisi saanut Ruotsalaista tai Maccellia tänne lainalle, kotiseudun Kärppien tai TPS:n sijaan varsinkin kun ne maksavat paremmin. Näiden avulla pelattiin hyvä syksy ja pelitapa sopi näiden vahvuuksiin. Pitkään näytti siltä, että AHL ei ala ja Maccellin lisäksi saadaan pitää Dostal, Koppanen ja ehkä Ruotsalainenkin, tämä olisi ollut lottovoitto nyt ei saatu sitä, mutta seura pystyi tekemään taloudellisen tuloksen, jolla se pystyi panostamaan tähän kauteen. Mitä näihin hankintoihin tulee niin Airolan ja Ikosen kohdallahan ei ollut edes kyse juuri sillä kaudella hyödyksi olevista hankinnoista. Myttystä taas itse huusit koko syksyn tänne. Salmelan kelpaamisesta en tiedä enempää, mutta mies oli jo ihan itse miettinyt lopettamista jo ennen viime kautta, koska ulkomaat eivät enää kiinnosta, joten ihan hyvin voi olla siitäkin kyse. Se kuka floppasi ja kuinka pahasti ei nyt oikeastaan minua kiinnosta, kun se fakta mikä merkkaa on se, että kausi meni kaikilta vihkoon. Siihen kysymykseen haluaisin vastauksen, että eikö noista palikoista sinun mielestäsi oikeasti olisi voinut saada sillä tavalla pelitavaltaan toimivaa joukkuetta, ettei se ole sillassa kaikenmaailman Jyppejä ja muita vastaan?
Hemmetinmoinen takamatka näiden lisäksi muuttaa pelitapaa, etsiä roolit.
Vastustajat olivat vetäneet samalla sapluunalla ja rosterilla kesästä asti.
Sen verta kovana sarjana pidän liigaa sttä keväällä kun pitäisi olla parhaimmillaan niin silloin joukkueen pitää olla valmis.
Meillä se ei ollut mahdollista missään kohtaa.