Nevöförget95
Vakiokokoonpanossa
Olisi vienyt viime kaudellakin jos äijät olisi pysynyt terveenä.
Olisi vienyt viime kaudellakin jos äijät olisi pysynyt terveenä.
Mahdollisuudet tietysti olisivat olleet hyvät, mutta kyllähän Lukko oli älyttömässä vireessä ja Kärpät oli myös kova ja Ilvekselle vaikea vastus. Lisäksi vedonlyöntitoimistojen ja asiantuntijoiden mestarisuosikki moninpaikoin oli jälleen kevätvireen löytänyt, ja toiseksi itsensä runkosarjassa kirinyt, monissa liemissä keväisin keitetty Tapparan menestyskone, siinä ei välttämättä runkosarja paina enää yhtään mitään. Hifkin fyysisyyden kanssa Ilveksellä oli myös etenkin vieraissa vaikeuksia.Mää väitän, että sillä 19-20 kaudella olisi vienyt. Se on Myrrän ajan parasta peliä mielestäni. Salon panosta tietenkään vähättelemättä.
Tuo Tappara huhu voi hyvinkin pitää paikkansa. Jotenkin on fiilis, että sinne mies menee jo mahdollisesti tällä kaudella.
Voi, silloin vaan palkanmaksaja vaihtuu, ei ole enää Ilveksen velvoite.Jos palkka juoksee Ilvekseltä ei voi tehdä kilpailijalle töitä.
Ja sää meinaat, että Tappara heivais Tapolan pihalle?Tuo Tappara huhu voi hyvinkin pitää paikkansa. Jotenkin on fiilis, että sinne mies menee jo mahdollisesti tällä kaudella.
Ja sää meinaat, että Tappara heivais Tapolan pihalle?
Mää luulen, että Myrrä valmentaa seuraavan kerran ensi kaudella ja epäilen että valmentaa suomessa. Veikkaan DEL/DEL2/ICEHL.
En jaksa hypätä tähän Esko Seppäsen teoriaan mukaan, että Myrrä olisi jo Tapparan mies.Ei Tapola mihinkään lähde, mutta "avuksi" Myrrä voi hyvinkin mennä. Aika näyttää. Itse kyllä uskon, että valmentaa Suomessa jatkossakin.
Tuo Tappara huhu voi hyvinkin pitää paikkansa. Jotenkin on fiilis, että sinne mies menee jo mahdollisesti tällä kaudella.
Vaasan sport ?Luulen että Jokke pysyy Suomessa mut valmentaa muualla kun Tapparassa..
No omat veikkaukset sitten kehiin.Luulen että Jokke pysyy Suomessa mut valmentaa muualla kun Tapparassa..
Luulen että Jokke pysyy Suomessa mut valmentaa muualla kun Tapparassa..
Sama veikkaus.Vaasan sport ?