Lätsä
Vakiokokoonpanossa
Hyvä täällä laukoo totuuksia, jos et ole edes ollut paikalla. Koiran käyttö oli täysin tarpeeton.Tuossa kohtaa kannattaisi itse kunkin jo lopettaa vastarinta. Näin itse näkisin tilanteen.
Hyvä täällä laukoo totuuksia, jos et ole edes ollut paikalla. Koiran käyttö oli täysin tarpeeton.Tuossa kohtaa kannattaisi itse kunkin jo lopettaa vastarinta. Näin itse näkisin tilanteen.
Joo, mä lopetan tän keskustelun omalta osaltani.Sama varmuus on yhä sen suhteen ettei Suomen poliisi lähde lyömään ehdoin tahdoin yli vaikka se jostain rivihenkilöstä saattaa siltä tuntua. Kuten tuossa edellä sanottu, ei poliisi taltuta tilannetta katsoen että tilanne on 50/50 reilu, tilanne suoritetaan ylivoimalla. Ei täällä rääkyjien suusta ole tullut myöskään mitään oikeaa todistetta että tässä me vastaan yhteiskunta -tilanteessa olisi tehty mitään normaalista poikkeavaa. Kun riehut, sinut taltutetaan. Usein ylivoimalla ja mukava voi olla hevosia tai asiaan koulutettuja koiria. Suoraan sanoen oma luotto näihin piipittäjiin versus Suomen poliisi on todella vähäinen. Jos ei kestä poliisi. voimatoimia, ei auta riehua. Todella yksinkertaista. Valituksille on toki olemassa kanavat jos näiden tarranliimaajien joukossa on joku joka osaa myös kirjoittaa.
Haluatko sanoa tämän sille uhrille kasvotusten? Täällä pari kertaa meinaan toistettu että tää jätkä ei luonut mitään uhkaa, toisin sanoen ei tehnyt vastarintaa.Tuossa kohtaa kannattaisi itse kunkin jo lopettaa vastarinta. Näin itse näkisin tilanteen.
En sanonut että valitetaan poliisille vaan poliisista. Poliisi silti tutkii itse heihin kohdituvat syytökset. Juurikin sille oikeusasiamiehelle tässä ollaan valitusta tekemässä.Poliisi ei ole oikea valituskohde koska siellä asialle ei tapahdu mitään.
Kuten kirjoitin, eduskunnan oikeusasiamies on oikea kohde ja todistajien lausumat mukaan. Jos todella tapahtunut kuten täällä kirjoitetaan niin asiaa ei saa painaa villaisella
Sulle on nyt aika monta kertaa jo täällä mainittu että tämä kyseinen henkilö ei tuossa kohtaa mitenkään uhkaavasti käyttäytynyt kun häntä useamman poliisin voimin revittiin maahan ja sitten siellä näiden toimesta pidettiin. Ja ei, ei tuossakaan kohtaa tämä henkilö laittanut mitenkään vastaan näille poliiseille. Silti se koira käskytettiin kimppuun. Mikä tässä nyt on sulle niin helvetin vaikeaa ymmärtää? Pitääkö vääntää rautalangasta ja piirtä vielä kuva?Tuossa kohtaa kannattaisi itse kunkin jo lopettaa vastarinta. Näin itse näkisin tilanteen.
Riippuu varmaan vähän siitä kuinka uhkaavana poliisi pitää lastasi.
Miksi? Eihän siellä hallissa ole tapahtunut mitään uhkaavaa koskaan ja nämä kaksi selkkausta ovat tapahtuneet tällä kaudella Tapparan häviöpelien jälkeen.
Jälkikasvun kanssa pelissä olleena totean, että uskaltaa. Ja jatkossakin uskaltaa.
Vinkkinä: jälkikasvun kanssa voi suoraan lähteä hallilta eikä tarvitse jäädä sinne pyörimään.
E: tarkoitan sitä hallilla sitä hallin ympäröivääkin aluetta.
Uskaltaa, aina olleet mukana pienestä saakka.
Olleet kannattajakatsomossa/vieressä, kuulleet iik jopa kiroilua ja kaikkee ja oikein fiksuja lapsia ovat.
Veikkaan et pahempaa ne näkee ja kuulee kun ihan selaavat somea, koulussa tms.
:-D Joo olipahan ylireagointia itseltäni. Kiitokset nauruista ja realismista.Kyllä uskaltaa. Parhaimmassa tapauksessa lapsi kysyy sinulta, että pääseekö pieksemään vähän mouhoja.
Hyvä viesti. Näinhän se on, poliisi tutkii poliisia kun poliisi riehuu baarin ulkopuolella. Syyttäjää ei tutkita ja tutkijaa ei syytetä, jne. Ei ole tapahtunut rikosta.@Grinder sun täytyy olla poliisi tai sitten olet vanhempiesi puolesta aivopesty siihen että Suomen Poliisi ei tee virheitä saatika liiallista koskaan voiman käyttöä. Ota pää pois pensaasta, poliisissa, järjestyksenvalvojissa ja myös kannattajissa, on loppujen lopuksi kaikki vain IHMISIÄ. He tekevät, ovat tehneet ja tulevat tekemään virheitä. Jos sinä olisit ollut paikalla, olisit nähnyt että poliisilla ei ollut tilanne hallussa, vaan se rauhoitettiin kannattajien itsensä toimesta kun poliisi ei siihen pystynyt. Suomi on niiden harvojen EU-maiden (ehkä ainoa) joukossa jossa poliisi itse tutkii omiensa virheet ja ylilyönnit. Tästä samasta syystä sinunkin kapeakatseisuus johtuu.
Sulle on nyt aika monta kertaa jo täällä mainittu että tämä kyseinen henkilö ei tuossa kohtaa mitenkään uhkaavasti käyttäytynyt kun häntä useamman poliisin voimin revittiin maahan ja sitten siellä näiden toimesta pidettiin. Ja ei, ei tuossakaan kohtaa tämä henkilö laittanut mitenkään vastaan näille poliiseille. Silti se koira käskytettiin kimppuun. Mikä tässä nyt on sulle niin helvetin vaikeaa ymmärtää? Pitääkö vääntää rautalangasta ja piirtä vielä kuva?
Jos kaveri on jo niputettu maihin ja on rauhallinen, niin mitä merkitystä sillä on, jos hypoteettisesti ennen sitä niputusta olisi jättänyt tottelematta jotain käskyä? Ei poliisi saa siinä tilanteessa enää rankaista ja käskyttää koiraa kimppuun, ampua jalkaan, käyttää etälamautinta, pamputtaa tai käyttää muita liiallisia ja tilanteeseen täysin ylimitoitettuja voimakeinoja. Jossain Valko-Venäjällä ja Kiinassa on tietty eri meininki ja sähköpamppua annetaan ihan varmuuden vuoksi ja etupeltoon.Vaikkei olikaan riehunut ja ollut uhkaava, niin jättikö kuitenkin tottelematta poliisin hänelle antamiaan käskyjä? Tilanteesta en tiedä yhtään mitään, mutta tämähän se syy yleensä on. Poliiseilla on kamerat ja areenan ympäristö on niitä täynnä. Luotto poliisiin kova ja poliisi käyttää voimaa ihan niin paljon kuin tarvitsee. Hyvin harvoin poliisi syyllistyy rangaistavaan rikkeeseen. Niinkin voi tietty käydä ja tutkia pitää, jos moni paikalla ollut kokee näin käyneen.
Hyvin harvoin poliisi syyllistyy rangaistavaan rikkeeseen.
Keisari Aarnio oli kyllä hyvä kirja. Oli kyllä niin läpeensäkorruptoitunut ukko ettei tosikaan.
Jos kaveri on jo niputettu maihin ja on rauhallinen, niin mitä merkitystä sillä on, jos hypoteettisesti ennen sitä niputusta olisi jättänyt tottelematta jotain käskyä? Ei poliisi saa siinä tilanteessa enää rankaista ja käskyttää koiraa kimppuun, ampua jalkaan, käyttää etälamautinta, pamputtaa tai käyttää muita liiallisia ja tilanteeseen täysin ylimitoitettuja voimakeinoja. Jossain Valko-Venäjällä ja Kiinassa on tietty eri meininki ja sähköpamppua annetaan ihan varmuuden vuoksi ja etupeltoon.
Jaa sen kuolleen naisen, kuka sai sydänpysähdyksen Avarnin järkkäreiden niputuksessa? En muista mitään poliisin tappamaa naista.Aika hyvät on valtuudet. Ja harvoin rikkeistä tuomitaan. Justhan noita tutkittiin esim sen kuolleen naisen tapauksessa. Rapatessa roiskuu tyylisesti koiran kanssa voisi tietty vahinkokin käydä, jos sen käsittelijä ei ole ammattitaitoinen tai tilanteen tasalla. Sen kommentit tilanteesta kiinnostas. Varsinkin jos antoi koiralle käskyn käydä kiinni.
@Grinder sun täytyy olla poliisi tai sitten olet vanhempiesi puolesta aivopesty siihen että Suomen Poliisi ei tee virheitä saatika liiallista koskaan voiman käyttöä. Ota pää pois pensaasta, poliisissa, järjestyksenvalvojissa ja myös kannattajissa, on loppujen lopuksi kaikki vain IHMISIÄ. He tekevät, ovat tehneet ja tulevat tekemään virheitä. Jos sinä olisit ollut paikalla, olisit nähnyt että poliisilla ei ollut tilanne hallussa, vaan se rauhoitettiin kannattajien itsensä toimesta kun poliisi ei siihen pystynyt. Suomi on niiden harvojen EU-maiden (ehkä ainoa) joukossa jossa poliisi itse tutkii omiensa virheet ja ylilyönnit. Tästä samasta syystä sinunkin kapeakatseisuus johtuu.
Järjestystä pitää yllä järkkärit ja poliisit. Hyvin samoilla pelisäännöillä laittavat maahan ja käyttävät voimaa. Poliisilla tietty enemmän valtuuksia. Mutta joo. Järkkäreitä olivat siinä casessa.Jaa sen kuolleen naisen, kuka sai sydänpysähdyksen Avarnin järkkäreiden niputuksessa? En muista mitään poliisin tappamaa naista.
Kyllä, mutta poliisilla on aina mukanaan tappavaa aseistusta, järkkäreillä korkeintaan pamput ja sumutteet.Järjestystä pitää yllä järkkärit ja poliisit. Hyvin samoilla pelisäännöillä laittavat maahan ja käyttävät voimaa. Poliisilla tietty enemmän valtuuksia. Mutta joo. Järkkäreitä olivat siinä casessa.
Jos useampi poliisi on sut jo maihin laittanut ja sä olet siinä rauhallisesti ja silti koira usutetaan siinä kohtaa sun kimppuun niin miten sä selität poliisin käytöksen?Vaikkei olikaan riehunut ja ollut uhkaava, niin jättikö kuitenkin tottelematta poliisin hänelle antamiaan käskyjä? Tilanteesta en tiedä yhtään mitään, mutta tämähän se syy yleensä on. Poliiseilla on kamerat ja areenan ympäristö on niitä täynnä. Luotto poliisiin kova ja poliisi käyttää voimaa ihan niin paljon kuin tarvitsee. Hyvin harvoin poliisi syyllistyy rangaistavaan rikkeeseen. Niinkin voi tietty käydä ja tutkia pitää, jos moni paikalla ollut kokee näin käyneen.
Jos useampi poliisi on sut jo maihin laittanut ja sä olet siinä rauhallisesti ja silti koira usutetaan siinä kohtaa sun kimppuun niin miten sä selität poliisin käytöksen?