Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Vahva samaEihän noiden julkaisujen tehtävä muu olekaan kuin houkutella ihmisiä katselemaan mainoksia. Sisältö on aivan täyttä roskaa. Itse en noita lue lainkaan.
Vahva samaEihän noiden julkaisujen tehtävä muu olekaan kuin houkutella ihmisiä katselemaan mainoksia. Sisältö on aivan täyttä roskaa. Itse en noita lue lainkaan.
Yritetty on kysyä mutta jostain kumman syystä modet ei päästä näitä kysymyksiä siellä läpi.
Melkoisia juonenkäänteitä kyllä.
Onko muuten siinä lipunryöstöväitteessä mitään perää, mistä tämän tapahtumasarja on alkuperäisen kertomuksen mukaan lähtenyt liikkeelle?
Joo lippu on viety, mutta tappara.con mukaan se olisi ollut ihan yleisessä jaossa ollut pikkulippu.Melkoisia juonenkäänteitä kyllä.
Onko muuten siinä lipunryöstöväitteessä mitään perää, mistä tämän tapahtumasarja on alkuperäisen kertomuksen mukaan lähtenyt liikkeelle?
En osaa tarkemmin sanoa. Kuuleman mukaan ihan asialliset viestit hylätty tämän ja muiden tapparalaisten perseilyjen osalta.Tästä tuli mieleen että siis eivätkö anna uudella käyttäjällä mennä läpi vai ylipäänsä? Ainakin muutaman nimimerkin täältä yhdistän myös meidän palstallemme niin he ainakin oletettavasti kykenisivät. Itse olen tuosta sen verran tuolla höpöttänyt että sanomista tuli jo valmiiksi että voisin antaa asian olla.
Tästä tuli mieleen että siis eivätkö anna uudella käyttäjällä mennä läpi vai ylipäänsä? Ainakin muutaman nimimerkin täältä yhdistän myös meidän palstallemme niin he ainakin oletettavasti kykenisivät. Itse olen tuosta sen verran tuolla höpöttänyt että sanomista tuli jo valmiiksi että voisin antaa asian olla.
En osaa tarkemmin sanoa. Kuuleman mukaan ihan asialliset viestit hylätty tämän ja muiden tapparalaisten perseilyjen osalta.
Joo lippu on viety, mutta tappara.con mukaan se olisi ollut ihan yleisessä jaossa ollut pikkulippu.
No en nyt sitten tiedä, mikä luetellaan pieneksi. Kai sillä lipulla silti ihan hyvä persoonallisuus on.Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?
Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?
JA:ssa olevan videon perusteella muuten nuo Tapparan puolelta tilanteessa olleet veljekset liimailevat niitä Tapparan tarroja jonkun vessan seinään ja videon täginä on casualhooligans. IL:n otsikko "jääkiekkofani pahoinpiteli teinin" olisi yhtä hyvin voinut olla "jääkiekkofani pahoinpiteli huligaanin".
Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?
JA:ssa olevan videon perusteella muuten nuo Tapparan puolelta tilanteessa olleet veljekset liimailevat niitä Tapparan tarroja jonkun vessan seinään ja videon täginä on casualhooligans. IL:n otsikko "jääkiekkofani pahoinpiteli teinin" olisi yhtä hyvin voinut olla "jääkiekkofani pahoinpiteli huligaanin".
"Niin tässä lipun ryöstössä lienee ryöstetty tosiaan SO yleisessä jaossa oleva lippu."Siis semmonen A4:sta pienempi pikkulippu? Onko valtakunnan lehtiin päässyt juttu lähtenyt jostakin tommosen viennistä, eikä minkään ison lipun?
"Niin tässä lipun ryöstössä lienee ryöstetty tosiaan SO yleisessä jaossa oleva lippu."
Näin kommentoi mouhofoorumilla nimimerkillä Riekkis.
Hauskaa, kuinka naapurin foorumilla itse ainakin sain aluksi sen käsityksen, että ihan kuin oltaisiin joku upea lippu revitty käsistä. Todellisuudessa siis vissiin lojui maassa, ja oliko vielä oikein kysynyt, että voiko ottaaNäin on, näitä lojuu kymmenittäin päädyn katsomossa erätauoilla niin kuin ryhmillä yleensä niin osa hulinajaostoista sitten yrittää hakea helppoa sotasaalista.
Hauskaa, kuinka naapurin foorumilla itse ainakin sain aluksi sen käsityksen, että ihan kuin oltaisiin joku upea lippu revitty käsistä. Todellisuudessa siis vissiin lojui maassa, ja oliko vielä oikein kysynyt, että voiko ottaa
Siis täh, mistä puheista on tullut palautetta? "Vittuako sää siellä keskustelet asiallisesti ja perustelet näkemyksiäs hä"? Toki jos on uusi asia jollekulle, niin...Itsekin olen saanut tämänkin palstan puheistani melko kärkevää palautetta aiemmin joiltakin käyttäjiltä.
Siis täh, mistä puheista on tullut palautetta? "Vittuako sää siellä keskustelet asiallisesti ja perustelet näkemyksiäs hä"? Toki jos on uusi asia jollekulle, niin...