SO kuulemma käynyt viemässä TPS fanien lipun. Lutuuria vissiin?
Missä kohtaa tämä tapahtui? Itse en ainakaan noteerannut lippujen vähenemistä, eikä tappara.co:ssakaan näemmä asiasta puhuta. Onkohan mennyt tältä tyypiltä tarinoinnin puolelle?Tapparafani kaveri sillä leveili että oli käyty viemässä. Tarkempaa tietoa en osaa antaa.
No eihän siellä koskaan puhuta jos omat on perseillyt koska hehän eivät niin tee.Missä kohtaa tämä tapahtui? Itse en ainakaan noteerannut lippujen vähenemistä, eikä tappara.co:ssakaan näemmä asiasta puhuta. Onkohan mennyt tältä tyypiltä tarinoinnin puolelle?
Jotkut tepsiläiset olivat ilmeisesti vieneet parin muksun lippikset ja tämä lähti sitten siitä. Turhaa touhua molemmin puolin.Kyllä tuo lipunryöstö on ilmeisesti ihan faktaa, joltain tapparalaisilta oli viety jotain tepsiläisten toimesta, ja tätä oltiin sitten lähdetty kostamaan. Itse tapauksesta en osaa sen enempää sanoa, mutta parempi olisi toki keskittää energiat ihan oman jengin kannattamiseen.
Jotkut tepsiläiset olivat ilmeisesti vieneet parin muksun lippikset ja tämä lähti sitten siitä. Turhaa touhua molemmin puolin.
Joo, valitettavasti näitä yksittäisiä ääliötä on alkanut pesiytymään porukkaan. Toivoisin niiden savustamista pihalle ja porukan keskittymään kannustamaan omia, ennen kuin homma alkaa järjestäytymään ja lähtemään lapasesta.Näinpä, sääli että tämä kerää näin paljon huomiota, kun muuten oli kotipeleistä varmasti tämän kauden paras tunnelma katsomossa.
En ihmettele vaikka omat polttelis.Ilvesfanien lippu viety näköjään. Sain kuvan missä kyseistä lippua poltettiin ulkona.
Tuskin viety. Katsomossa sytyteltiin ainakin jotain rekvisiittaa näin ohimennen kuultuna ja haistettuna. Taittopenkeillä tämä.Ilvesfanien lippu viety näköjään. Sain kuvan missä kyseistä lippua poltettiin ulkona.
Toivottavasti ei ollut kenenkään muksun lippuIlvesfanien lippu viety näköjään. Sain kuvan missä kyseistä lippua poltettiin ulkona.
Olisivat vieneet Pendon kauluspaidan polttaneet senTuskin viety. Katsomossa sytyteltiin huiveja ym. omien toimesta.
Joo veikkasin omia lippuja vahvassa vitutuksessa. Mitä sitä muiden lippuja polttamaan kun pitäisi voittoa juhlia.En ihmettele vaikka omat polttelis.
Hyi helvetti mitä touhua. Kaikkia varmasti vituttaa, mutta Ilveksen värejä kannetaan rinta rottingilla taas huomenna kaupungilla. Ei tätä seuraa menestyksen takia kannateta.Tuskin viety. Katsomossa sytyteltiin huiveja ym. omien toimesta.
Juuri näin.Hyi helvetti mitä touhua. Kaikkia varmasti vituttaa, mutta Ilveksen värejä kannetaan rinta rottingilla taas huomenna kaupungilla. Ei tätä seuraa menestyksen takia kannateta.
Täysin samaa mieltä.Hyi helvetti mitä touhua. Kaikkia varmasti vituttaa, mutta Ilveksen värejä kannetaan rinta rottingilla taas huomenna kaupungilla. Ei tätä seuraa menestyksen takia kannateta.
Missä tälläistä tapahtui ja tapahtuiko oikeasti monikossa omien eikä yhden henkilön toimesta? Itse en ainakaan Osaston keskeltä mitään huomannut.Tuskin viety. Katsomossa sytyteltiin huiveja ym. omien toimesta.