Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

TreeniGretzky

Rivipelaaja
Tulipa muuten mieleen että eikö se Tapparan pääkallolippu ole sen Tre Crew natsiporukan? (Korjatkaa jos olen väärässä). Poriin oli ainakin ilmestynyt taas kun olivat reissulla.

E: ei siinä siis muuten mitään mutta musta pääkallolippu nimenomaan tuolla designilla on aika epäilyttävä :D
Ei ole, saman designin tarrakin on muistaakseni ollut olemassa pidempään kun koko Tre Crew.

Tulipa muuten mieleen että eikö se Tapparan pääkallolippu ole sen Tre Crew natsiporukan? (Korjatkaa jos olen väärässä). Poriin oli ainakin ilmestynyt taas kun olivat reissulla.

E: ei siinä siis muuten mitään mutta musta pääkallolippu nimenomaan tuolla designilla on aika epäilyttävä :D
Ja samaan aikaan ÄrriPurri - ministeri katsomossa vasarapaidassa. Sattumaako?

doneby

Rivipelaaja
TRE CREW bandis on muuten pysynyt pois katsomossa tämän kohun jälkeen. Niinku pitää.

Missä julkinen ulostulo ja irtisanoutuminen asiaan liittyen? Eikai asiaa vain yritetä lakaista huomaamattomasti maton alle? Ehkä sarkasmia, ehkä ei...

Oikea suunta ja ratkaisu toki. Ilmeisesti tänään ei kuulunut epäasiallisia huuteluita Okanylle, sekin on jo edistystä.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Missä julkinen ulostulo ja irtisanoutuminen asiaan liittyen? Eikai asiaa vain yritetä lakaista huomaamattomasti maton alle? Ehkä sarkasmia, ehkä ei...

Oikea suunta ja ratkaisu toki. Ilmeisesti tänään ei kuulunut epäasiallisia huuteluita Okanylle, sekin on jo edistystä.
Joo en kuullut mitään itsekään. Itse muutaman ajatusrikoksen kävin päässäni mutta mitään en suustani päästänyt tai käsillä näyttänyt. Siitä tuli mieleen että junnujen sentterit ehkä törkeintä tässä illassa.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
S**tanan Osasto!
(Vai onko tässä roskis-case ver2?)

Onko silminnäkijä Otto Rauhala.

Voi nyt jumalauta :D

1736247495850.png