SiniOranssi_Kolmospaita
Luottopelaaja
Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassaSanoo äijä, jonka mobi otti Lahin alle 19-vuotiailta 15 sekunnissa levyyn
Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassaSanoo äijä, jonka mobi otti Lahin alle 19-vuotiailta 15 sekunnissa levyyn
Joo joo. Sinionssit aina huoraa tamua!!!Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassa
No hitto, katselinkin areenalta pois lähtiessäni että oli hankeen ilmestynyt hienoja lumienkeleitä!katso liitettä 11990Pojat käyneet painimassa.
Ja te HakaaJoo joo. Sinionssit aina huoraa tamua!!!
Sen näköistä porukkaa, että tuo 30 sekuntia on maksimisuoritus sängyssäkin.katso liitettä 11990Pojat käyneet painimassa.
Eiköhän se ole meillä toisin päin. Mutta joo, derbyssä nähdään...Ja te Hakaa
Nojoo jätetään tähän
No sitten sä voit olla varmaan kommentoimasta asiaan josta sulla ei ole mitään hajua? Oma pesä jne. you know...Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassa
No ei kyll… Ilves 365Ja te Hakaa
Nojoo jätetään tähän
Nuo hommat kuuluu hoitaa häkissä, missä on koulutettu tuomari+lääkintähenkilöstö paikalla huolehtimassa ottelijoiden turvallisuudessa allaolevan videon tapaan. Ei jossain random metsässä. Ai niin, siitä ei saa skenepisteitä niin ihan turha toivo.Näin nämä pitääkin hoitaa.
En kyllä tiedä, kuka tosta jaksaa mieltänsä pahoittaa. Omaa sukuani kuoli kyseisessä taistelussa, ymmärtääkseni molemmilta puolilta, mutta nyt ollaan sata vuotta tulevaisuudessa ja yleinen sosiopoliittinen ilmapiiri on ihan pikkusen erilainen nykyään. Näin ollen lakanan viesti ei enää ketään kosketa kovinkaan henkilökohtaisesti, ja näen siitä pahastumisen hieman epäaitona virtue signalointina. Kyseessä urheilukannattajien harmiton pikku provoilu, eteenpäin. Enemmän itseäni vain naurattaa se ironia, että tämän viestin takana seisoo ryhmä nimeltä Red ArmySM-liigapelin kohuviestiin reagoidaan – taustat selvitykseen: "Virhearvio"
Vaasan Sportin fanien kohulakanasta jälkipyykkiä seurajohdon toimesta.www.mtvuutiset.fi
Ei se välttämättä ole mitään "mielensä pahoittamista", päinvastoin puhumisella vain mielensä pahoittamisesta mitätöidään sitä, miten tyhmää, epäkohteliasta ja huonoa käytöstä tuo oli.En kyllä tiedä, kuka tosta jaksaa mieltänsä pahoittaa. Omaa sukuani kuoli kyseisessä taistelussa, ymmärtääkseni molemmilta puolilta, mutta nyt ollaan sata vuotta tulevaisuudessa ja yleinen sosiopoliittinen ilmapiiri on ihan pikkusen erilainen nykyään. Näin ollen lakanan viesti ei enää ketään kosketa kovinkaan henkilökohtaisesti, ja näen siitä pahastumisen hieman epäaitona virtue signalointina. Kyseessä urheilukannattajien harmiton pikku provoilu, eteenpäin. Enemmän itseäni vain naurattaa se ironia, että tämän viestin takana seisoo ryhmä nimeltä Red Army
En kyllä tiedä, kuka tosta jaksaa mieltänsä pahoittaa. Omaa sukuani kuoli kyseisessä taistelussa, ymmärtääkseni molemmilta puolilta, mutta nyt ollaan sata vuotta tulevaisuudessa ja yleinen sosiopoliittinen ilmapiiri on ihan pikkusen erilainen nykyään. Näin ollen lakanan viesti ei enää ketään kosketa kovinkaan henkilökohtaisesti, ja näen siitä pahastumisen hieman epäaitona virtue signalointina. Kyseessä urheilukannattajien harmiton pikku provoilu, eteenpäin. Enemmän itseäni vain naurattaa se ironia, että tämän viestin takana seisoo ryhmä nimeltä Red Army
Tämä.Ei se välttämättä ole mitään "mielensä pahoittamista", päinvastoin puhumisella vain mielensä pahoittamisesta mitätöidään sitä, miten tyhmää, epäkohteliasta ja huonoa käytöstä tuo oli.
Ja siinä että tuosta puhutaan, että "kuinka joku mielensä tuosta viitsii pahoittaa" ei ole kovin pitkä matka siihen, että sanotaan, että kuka nyt jostain pienestä natsitervehdyksestä viitsii "mieltänsä pahoittaa", sehän on vain tervehdys ja siitä on yli 80 vuotta aikaa.
Tai esimerkki toisen kautta, ainakaan itse jonkun Olli Jokisen tai Rikhard Grönborgin vitun huutamisesta mieltäni pahoita tippaakaan, enkä myöskään vaikkapa Makkosen kaverin anaaliseksi jutuista, mutta silti ihan saatanan typerää käyttäytymistä se minun mielestäni ja sitä kautta tuomittavaa.
Tällä kaikella en tahdo sanoa, että sun mielipiteesi olisi väärä, pidä se jos siltä tuntuu, mutta se puhut "epäaidosta virtue signaloinnista" on (jälleen mun mielipide vaan) ylimielistä ja sillä koitetaan normalisoida huono käytös.
Minua ei henkilökohtaisesti kosketa rasismi tai sovinismi. On ne silti ongelmia. Tyylitajuton provo nimenomaan.Tämä.
Oma perhe ja suku ei ole tuolta ajalta Tampereelta tai muualla sisällissodan keskeisillä paikoilta, joten varsinkaan Tampereen historia sisällissodan tiimoilta ei minua henkilökohtaisesti kosketa, mutta se ei poista tuon tifon tyylitajuttomuutta. Kaksi täysin eri asiaa.
Hyvin yksinkertaisesti juurikin näin.Minua ei henkilökohtaisesti kosketa rasismi tai sovinismi. On ne silti ongelmia. Tyylitajuton provo nimenomaan.