• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Matoash

Luottopelaaja
IMG_5465.jpeg

Siellä on taas isot pahat Ilves-kannattajat huudellu asioita, joista on tullut paha mieli :(

Toivottavasti saavat unta tänään

Supin tukit

Luottopelaaja
katso liitettä 12175
Siellä on taas isot pahat Ilves-kannattajat huudellu asioita, joista on tullut paha mieli :(

Toivottavasti saavat unta tänään
Ja samassa rytäkässä yli-intoiset fasistit sumutti meikäläisiä pippurisumutteella ja raahasi äijiä väkivalloin maijoihin. Nimimerkillä itse sain sumutetta suoraan silmään.

Hommasta en kerro enempää, mutta ei jää tähän.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Me mentiin siitä ohi ja järkkärit varoitti ettei lapsen silmille ole sopivaa katsottavaa se touhu.
Selvä.
Enemmän mua hirvitti se virkavallan toiminta.

Supin tukit

Luottopelaaja
Me mentiin siitä ohi ja järkkärit varoitti ettei lapsen silmille ole sopivaa katsottavaa se touhu.
Selvä.
He olivat kyllä iha oikeassa. Onneksi ei lapsien silmiin joutunut sitä pippurisumutetta, mitä suihkuttelivat aivan mielipuolisesti :)

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
He olivat kyllä iha oikeassa. Onneksi ei lapsien silmiin joutunut sitä pippurisumutetta, mitä suihkuttelivat aivan mielipuolisesti :)
Totta.
Jumalauta mitä touhua.
Mutta hyvä ku viet asiaa eteenpäin!

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Jopa aamulehti kritisoi ottelua vaisuksi koska Osasto41 puuttui. Mielenkiintoinen tilanne olisi jos jättäisi jatkossakin O41 tulematta Tapparan isännöimiin niin muodostuisiko paikallispelin asetelma sellaiseksi, että Ilveksen isännöimät olisi niitä oikeita "the paikallisotteluita" ja Tapparan jatkossakin vaisuja?
Siellä on taas iki mouho Lauri varmaan taas laittanu kynän sauhuamaan. Aamulehti=Mouhomedia.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Porukka juhlii voittoa baarin ulkopuolella. Yhtäkkiä sinne porukkaan lentää tuoppeja areenan rappusilta. Joku saattaa tästä ottaa itseensä. Sen sijaan että poliisi olisi vaivautunut tätä tuopin heittäjää etsimään he päättävät että nämä voittoa juhlivat ihmiset olivat kaikkeen syyllisiä ja helvetinmoinen uhka koska kannustivat väärää joukkuetta, sitä voittavaa.

Viimeksi muokattu:
Kaikenlaista on tullut nähtyä, mutta tämäniltainen vetää pohjat kaikelle. Mouho heittää tuopin Areenan rappusista voittoa juhlineiden Ilves-kannattajien päälle. Porukkaa lähtee juoksemaan tuopin heittäjää päin, mutta tilanne raukeaa hyvin pian. Tästä kuluu n. 15 min, tilanne on rauhallinen. Yhtäkkiä mellakkapoliisi rynnää väkijoukon keskelle ja ottaa täysin randomilla yhden Ilves-kannattajan huostaan. Olin itse koko ajan tämän ihmisen vieressä eikä hän käyttäytynyt missään kohtaa sopimattomasti. Tästä aiheutuneen kaaoksen keskellä poliisikoira puree toista Ilves-kannattajaa käteen ja hänet raahataan verta vuotavana maassa maaten maijaan.

Tämän illan tapahtumat eivät olleet mitään muuta kuin raakaa poliisiväkivaltaa. Kun mitään ei tapahtunut, piti saada tilanne aikaiseksi. Muutenkin tilanteessa olleet poliisit käyttäytivät agressiivisesti ja uhkaavasti vielä tämänkin tilanteen rauettua. Hävetkää, vitun siat.

Kissamummu

Rivipelaaja
Selvä.
Tähän ikään ehtineenä luulisi jo olevansa tosielämän parkkiintunut kokija mutta kyllä poliisin toiminta eilen illalla , pelin päätyttyä, loksautti leuat sijoiltaan epäuskosta.
No kirjallinen palaute eilisestä ,poliisisin aiheuttamasta , järjestyshäiriöstä on lähetetty eteenpäin. Katsotaan, ottavatko yhteyttä.

El Reino

Tähtipelaaja
Porukka juhlii voittoa baarin ulkopuolella. Yhtäkkiä sinne porukkaan lentää tuoppeja areenan rappusilta. Joku saattaa tästä ottaa itseensä. Sen sijaan että poliisi olisi vaivautunut tätä tuopin heittäjää etsimään he päättävät että nämä voittoa juhlivat ihmiset olivat kaikkeen syyllisiä ja helvetinmoinen uhka koska kannustivat väärää joukkuetta, sitä voittavaa.

Tuoppeja? Siis useita?

Tuo tapaus lienee selvitettävissä Nokia Arenan turvakameroista. Ei muuta kuin rikosilmoitusta kehiin.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Tuoppeja? Siis useita?

Tuo tapaus lienee selvitettävissä Nokia Arenan turvakameroista. Ei muuta kuin rikosilmoitusta kehiin.
Voit olla varma että asiaa viedään eteenpäin mutta eniten tässä vituttaa poliisin käytös. Tuskin heitä vastuuseen saadaan koska poliisihan tutkii itse itseään koskevat valitukset mutta herran jumala miten paskaa toimintaa heiltä eilen. Siis kuvottavaa. Maassa makaavan päälle usutetaan vielä poliisikoira vaikka tämä henkilö ei mitenkään uhkaava ollut. Noh, nyt puuttuu kaverilta kädestä pesäpallon kokoinen pala lihaa. Ei vaatinut kuin sellaiset 18 tikkiä. Todellinen ylilyönti virkavallalta. Kaikki kytät on poliiseja.:mad:

Viimeksi muokattu:

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
"Joukossa oli paljon pieniä lapsia. Millä tavalla se vaikutti heihin?"

Öö, millä tavalla Topi Rönnin peluuttaminen vaikutti kaikkiin lapsiin ja lapsien vanhempiin?

(Tappara peluutti raiskaussyytetty Rönniä kesken oikeusprosessin ja lopultahan hänet todettiin syylliseksi.)

Tämä loppu olkoon Mattilalle ja Rauhalalle. Onneksi olkoon, taidatte edustaa arvojenne mukaista seuraa.

nipa

Vakiokokoonpanossa
Voit olla varma että asiaa viedään eteenpäin mutta eniten tässä vituttaa poliisin käytös. Tuskin heitä vastuuseen saadaan koska poliisihan tutkii itse itseään koskevat valitukset mutta herran jumala miten paskaa toimintaa heiltä eilen. Siis kuvottavaa. Maassa makaavan päälle usutetaan vielä poliisikoira vaikka tämä henkilö ei mitenkään uhkaava ollut. Noh, nyt puuttuu kaverilta kädestä pesäpallon kokoinen pala lihaa. Ei vaatinut kuin sellaiset 40 tikkiä. Todellinen ylilyönti virkavallalta. Kaikki kytät on poliiseja.:mad:
Ei helvetti, uskaltaakohan sitä enää laittaa keltavihreää päälle tuleviin paikallisiin jos tämä on lopputulema..