Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Supin tukit

Luottopelaaja
katso liitettä 12175
Siellä on taas isot pahat Ilves-kannattajat huudellu asioita, joista on tullut paha mieli :(

Toivottavasti saavat unta tänään
Ja samassa rytäkässä yli-intoiset fasistit sumutti meikäläisiä pippurisumutteella ja raahasi äijiä väkivalloin maijoihin. Nimimerkillä itse sain sumutetta suoraan silmään.

Hommasta en kerro enempää, mutta ei jää tähän.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Me mentiin siitä ohi ja järkkärit varoitti ettei lapsen silmille ole sopivaa katsottavaa se touhu.
Selvä.
Enemmän mua hirvitti se virkavallan toiminta.

Supin tukit

Luottopelaaja
Me mentiin siitä ohi ja järkkärit varoitti ettei lapsen silmille ole sopivaa katsottavaa se touhu.
Selvä.
He olivat kyllä iha oikeassa. Onneksi ei lapsien silmiin joutunut sitä pippurisumutetta, mitä suihkuttelivat aivan mielipuolisesti :)

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
He olivat kyllä iha oikeassa. Onneksi ei lapsien silmiin joutunut sitä pippurisumutetta, mitä suihkuttelivat aivan mielipuolisesti :)
Totta.
Jumalauta mitä touhua.
Mutta hyvä ku viet asiaa eteenpäin!

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Jopa aamulehti kritisoi ottelua vaisuksi koska Osasto41 puuttui. Mielenkiintoinen tilanne olisi jos jättäisi jatkossakin O41 tulematta Tapparan isännöimiin niin muodostuisiko paikallispelin asetelma sellaiseksi, että Ilveksen isännöimät olisi niitä oikeita "the paikallisotteluita" ja Tapparan jatkossakin vaisuja?
Siellä on taas iki mouho Lauri varmaan taas laittanu kynän sauhuamaan. Aamulehti=Mouhomedia.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Porukka juhlii voittoa baarin ulkopuolella. Yhtäkkiä sinne porukkaan lentää tuoppeja areenan rappusilta. Joku saattaa tästä ottaa itseensä. Sen sijaan että poliisi olisi vaivautunut tätä tuopin heittäjää etsimään he päättävät että nämä voittoa juhlivat ihmiset olivat kaikkeen syyllisiä ja helvetinmoinen uhka koska kannustivat väärää joukkuetta, sitä voittavaa.

Viimeksi muokattu:
Kaikenlaista on tullut nähtyä, mutta tämäniltainen vetää pohjat kaikelle. Mouho heittää tuopin Areenan rappusista voittoa juhlineiden Ilves-kannattajien päälle. Porukkaa lähtee juoksemaan tuopin heittäjää päin, mutta tilanne raukeaa hyvin pian. Tästä kuluu n. 15 min, tilanne on rauhallinen. Yhtäkkiä mellakkapoliisi rynnää väkijoukon keskelle ja ottaa täysin randomilla yhden Ilves-kannattajan huostaan. Olin itse koko ajan tämän ihmisen vieressä eikä hän käyttäytynyt missään kohtaa sopimattomasti. Tästä aiheutuneen kaaoksen keskellä poliisikoira puree toista Ilves-kannattajaa käteen ja hänet raahataan verta vuotavana maassa maaten maijaan.

Tämän illan tapahtumat eivät olleet mitään muuta kuin raakaa poliisiväkivaltaa. Kun mitään ei tapahtunut, piti saada tilanne aikaiseksi. Muutenkin tilanteessa olleet poliisit käyttäytivät agressiivisesti ja uhkaavasti vielä tämänkin tilanteen rauettua. Hävetkää, vitun siat.

Kissamummu

Rivipelaaja
Selvä.
Tähän ikään ehtineenä luulisi jo olevansa tosielämän parkkiintunut kokija mutta kyllä poliisin toiminta eilen illalla , pelin päätyttyä, loksautti leuat sijoiltaan epäuskosta.
No kirjallinen palaute eilisestä ,poliisisin aiheuttamasta , järjestyshäiriöstä on lähetetty eteenpäin. Katsotaan, ottavatko yhteyttä.

El Reino

Tähtipelaaja
Porukka juhlii voittoa baarin ulkopuolella. Yhtäkkiä sinne porukkaan lentää tuoppeja areenan rappusilta. Joku saattaa tästä ottaa itseensä. Sen sijaan että poliisi olisi vaivautunut tätä tuopin heittäjää etsimään he päättävät että nämä voittoa juhlivat ihmiset olivat kaikkeen syyllisiä ja helvetinmoinen uhka koska kannustivat väärää joukkuetta, sitä voittavaa.

Tuoppeja? Siis useita?

Tuo tapaus lienee selvitettävissä Nokia Arenan turvakameroista. Ei muuta kuin rikosilmoitusta kehiin.

Komarohvin Poika

Rivipelaaja
1000007402.jpg
1000007403.jpg

Mouhomedia liekeissä taaskin kerran.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Tuoppeja? Siis useita?

Tuo tapaus lienee selvitettävissä Nokia Arenan turvakameroista. Ei muuta kuin rikosilmoitusta kehiin.
Voit olla varma että asiaa viedään eteenpäin mutta eniten tässä vituttaa poliisin käytös. Tuskin heitä vastuuseen saadaan koska poliisihan tutkii itse itseään koskevat valitukset mutta herran jumala miten paskaa toimintaa heiltä eilen. Siis kuvottavaa. Maassa makaavan päälle usutetaan vielä poliisikoira vaikka tämä henkilö ei mitenkään uhkaava ollut. Noh, nyt puuttuu kaverilta kädestä pesäpallon kokoinen pala lihaa. Ei vaatinut kuin sellaiset 18 tikkiä. Todellinen ylilyönti virkavallalta. Kaikki kytät on poliiseja.:mad:

Viimeksi muokattu:

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
"Joukossa oli paljon pieniä lapsia. Millä tavalla se vaikutti heihin?"

Öö, millä tavalla Topi Rönnin peluuttaminen vaikutti kaikkiin lapsiin ja lapsien vanhempiin?

(Tappara peluutti raiskaussyytetty Rönniä kesken oikeusprosessin ja lopultahan hänet todettiin syylliseksi.)

Tämä loppu olkoon Mattilalle ja Rauhalalle. Onneksi olkoon, taidatte edustaa arvojenne mukaista seuraa.

nipa

Vakiokokoonpanossa
Voit olla varma että asiaa viedään eteenpäin mutta eniten tässä vituttaa poliisin käytös. Tuskin heitä vastuuseen saadaan koska poliisihan tutkii itse itseään koskevat valitukset mutta herran jumala miten paskaa toimintaa heiltä eilen. Siis kuvottavaa. Maassa makaavan päälle usutetaan vielä poliisikoira vaikka tämä henkilö ei mitenkään uhkaava ollut. Noh, nyt puuttuu kaverilta kädestä pesäpallon kokoinen pala lihaa. Ei vaatinut kuin sellaiset 40 tikkiä. Todellinen ylilyönti virkavallalta. Kaikki kytät on poliiseja.:mad:
Ei helvetti, uskaltaakohan sitä enää laittaa keltavihreää päälle tuleviin paikallisiin jos tämä on lopputulema..

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
"Joukossa oli paljon pieniä lapsia. Millä tavalla se vaikutti heihin?"

Öö, millä tavalla Topi Rönnin peluuttaminen vaikutti kaikkiin lapsiin ja lapsien vanhempiin?

(Tappara peluutti raiskaussyytetty Rönniä kesken oikeusprosessin ja lopultahan hänet todettiin syylliseksi.)

Tämä loppu olkoon Mattilalle ja Rauhalalle. Onneksi olkoon, taidatte edustaa arvojenne mukaista seuraa.
Niin tai oman faniporukan rasistiset huutelut meidän pelaajille jne.

Oon edelleen sitä mieltä, että en haluaisi tuota sanaa kuulla hallilla, mutta aivan turha on mouhojen itkeä yhtään mistään, koska ei se heidän pesä ole millään tavalla puhdas. Jos eivät sitä näe, ovat kyllä haistelleet aivan liikaa omia pieruja.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Ja sinulle "ilvesläinen" jos satut tätä MEIDÄN foorumia lukemaan. Haista vittu.
Menin sitten lukemaan tuota lankaa ja joku tosissaan oikeuttaa tuopin heittoa väkijoukkoon sillä verukkeella, että itsepä provosoivat? Eihän nää ole mitenkään keskenään verrattavissa. Toinen voi, vaikka tappaa lentäessään korkealta lujaa.

Edit: onneksi muovituoppi kuulemma. Jostain syystä kuvittelin koko ajan, että lasinen Roligansista.

Viimeksi muokattu:

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Minkä ihmeen takia tätä täytyy nyt väkisin Aamulehden vatvoa?? Eikö lehti myy ilman tätä tarinaa Tampereen ulkopuolella vai? Nostetaanko tää sama asia tapetille vielä ensi kaudellakin paikallisissa?

Ei voi käsittää journalismin tasoa nykyään. Suurimmat otsikot saa, jos joku on pahoittanut mielensä jonkun toisen puolesta. Vinkkinä toimitukseen: teidän myynti yrittää joka viikko myydä puhelimitse teidän lehteä, joka tuntuu itsestä jo häiritsevältä, koska olen nyt vuoden verran joka viikko sanonut ei kiitos ja silti jaksatte soitella. Blokannutkin aina uuden numeron mistä soitatte, koska luuria lyömällä soitatte vain uudestaan.