Näin nämä pitääkin hoitaa.katso liitettä 11990Pojat käyneet painimassa.
Natsicrewin onssimouhona en kamalasti viitsisi päätä aukoa yhtään mistään.Jaa että hävisivät Vaasalle sitte molemmissa lajeissa![]()
No kyllä ny aina voi vähä.Natsicrewin onssimouhona en kamalasti viitsisi päätä aukoa yhtään mistään.
Sanoo äijä, jonka mobi otti Lahin alle 19-vuotiailta 15 sekunnissa levyynJaa että hävisivät Vaasalle sitte molemmissa lajeissa![]()
Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassaSanoo äijä, jonka mobi otti Lahin alle 19-vuotiailta 15 sekunnissa levyyn![]()
Joo joo. Sinionssit aina huoraa tamua!!!Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassa![]()
No hitto, katselinkin areenalta pois lähtiessäni että oli hankeen ilmestynyt hienoja lumienkeleitä!katso liitettä 11990Pojat käyneet painimassa.
Ja te HakaaJoo joo. Sinionssit aina huoraa tamua!!!![]()
Sen näköistä porukkaa, että tuo 30 sekuntia on maksimisuoritus sängyssäkin.katso liitettä 11990Pojat käyneet painimassa.
Eiköhän se ole meillä toisin päin. Mutta joo, derbyssä nähdään...Ja te Hakaa
Nojoo jätetään tähän
No sitten sä voit olla varmaan kommentoimasta asiaan josta sulla ei ole mitään hajua? Oma pesä jne. you know...Okei. Koska minä ikinä Tamun peleissä käyneenä olen niin sisällä Sinikaartin toiminnassa![]()
No ei kyll… Ilves 365Ja te Hakaa
Nojoo jätetään tähän
Nuo hommat kuuluu hoitaa häkissä, missä on koulutettu tuomari+lääkintähenkilöstö paikalla huolehtimassa ottelijoiden turvallisuudessa allaolevan videon tapaan. Ei jossain random metsässä. Ai niin, siitä ei saa skenepisteitä niin ihan turha toivo.Näin nämä pitääkin hoitaa.