Kyl siin väkeä kävi!Oliko paljon jengiä paikalla?
Kyl siin väkeä kävi!Oliko paljon jengiä paikalla?
Pispalan vihreä? Mitäs tuo maksoi?
Maanantaina 27.11 Ilves-kaupassa myynnissä.Siis mitäs nyt... että missä ne Elvis Ilvekset on myynnissä vai onko missään? Ei ainakaan nettikaupassa. Mä luulen et toi vois toimia monessakin asukombinaatiossa. Laatu näkyy, selkeä designer tuote ja ihan eri levelillä muun fanikaman kanssa.
Siis... sä sanot sini oranssia paikallisvastustajan logolla varustettua paitaa hienoksi? Onko kaikki hyvin pitääkö olla huolissaan?Täälä ollut keskustelua noista neulepaidoista. Täytyy sanoa, et Tapparan neule vai villapaita mikä ny onkaan, niin on todella hieno.
Mutta poikkeus vahvistaa säännön. Ohan meillä ny laajempi valikoima ja käytännössä joka muu tuote satakertaa hienompi ku heillä. Tämä tietysti vain mun mielipide
Ei tartte. Se muistuttaa heidän pelipaitaansa. Meillä on semmonen retrosysysteemi. Ite tykkäisin enemmän villapelipaidastaSiis... sä sanot sini oranssia paikallisvastustajan logolla varustettua paitaa hienoksi? Onko kaikki hyvin pitääkö olla huolissaan?
Ilves-kaupan valikoimasta löytyy kiitettävästi vaihtoehtoja, hyvä niin. Yhden tuotteen voisi kyllä mielestäni (wanha nihilisti myönnetään) poistaa. Se on seuran hienolla logolla varustettu laudeliina, jonka päällä en voisi kuvitella asettavani hikistä p--settäni. Wc-paperi T...ra-logolla onkin jo kokonaan eri asia.Tuli tänään matsin yhteydessä poikettua kaupalla ihastelemassa näitä uusia Ilves x Pispala Clothing kamppeita ja onhan ne tyylikkäitä. Twitterin (tai siis X:n) puolella sai lukea kuinka on muka liian tyyriitä, mutta kuten tässäkin ketjussa on todettu, mieluusti siitä laadusta myös maksetaan. Tämä kuitenkin on vähän spessumaa vaatetta ja löytyy sieltä kaupalta onneksi kampetta myös ohuemmalle lompakolle.
Pipo tuli loppujen lopuksi napattua mukaan. Kyllähän tuostakin 60€ "joutui" köyhtymään, mutta mielellään sitä tukee myös suomalaista työtä, kun näköjään oli myös Suomessa valmistettu. Eikä ihan jokaisella vastaantulijalla ole vastaavaa![]()
Makuasioita, mutta hyi v*ttu mikä paita.
Makuasioita, mutta hyi v*ttu mikä paita.
Mä oon sattuneesta syystä kaivannut toimintoa, mistä voisi hakea tiettyä kokoa. Isoja kokoja on tosi harvassa tuotteessa.Olisi hyvä jos kaupan hakutoiminto antaisi etsiä myös materiaaleja,