Sehän on ihan selvää, että siviilielämän vastoinkäymiset vaikuttavat ihmisten tekemiseen työelämässä. Tämän pitäisi itse asiassa olla kaikille niin selvä asia, ettei siitä pitäisi täällä edes jauhaa. Niiden, jotka asiasta ovat alun perin tienneet, olisi mielestäni ehdottomasti pitänyt pitää tieto omanaan ja antaa muiden ihmetellä, että "mikähän tuossa tekemisessä nyt mättää." Elämässä on niin helvetin paljon isompiakin asioita kuin jääkiekko, jotka eivät aina kuulu julkisuuteen, vaikka vaikuttavatkin ammatin harjoittamiseen.
Näin ollen olen taipuvainen sille kannalle, että nämä "siviilielmän vaikeuksilla" vihjailevat nimimerkit ja "syynä on avioero"-tietäjät eivät todellisuudessa yritä helpottaa palstatovereiden tuskaa joukkueen alisuorittaessa, vaan tärkeämpää on olla se ensimmäinen, joka tiedon tänne julistaa. Ja jotta viesti menee varmasti perille, kannattaa se vielä toistaa saman tai eri kirjoittajan toimesta vielä jonkin ajan kuluttua uudelleen. Näin ne sormet syyhyävät.
Battery sanoi:
En tiedä paljonko tästä jutusta nyt kannattaa täällä edes kirjoitella, mutta silloin kun Karrilla oli "alaraajavamma" niin kyseessä oli peitenimi oikeudessa käynnille tämän asian tiimoilta.
Tämä olikin sitten todellinen kirsikka kakkuun. Alkuun vähän kevennetään, että "eihän tämä vissiin ihan fiksua ole, mutta kerronpa silti". Tästä kyseisestä alaraajavamma-tapauksesta on kulunut jo sen verran aikaa, että tuo on ehtinyt jo moneen kertaan hautautua syksyn synkkyyteen, niin pitihän sekin nyt vielä tuoda esiin. Vaikka kuinka olisikin tietoa poissaolon todellisista syistä, niin mitä helvettiä tällä tiedolla kukaan tällä palstalla tekee? Tuo ei kuulu kenellekään, eikä kukaan tuota tietoa mihinkään tarvitse. Mistä muusta tällaisessa voi olla kyse, kuin oman palstaegon kohottamisesta?
Minulla on taatusti enemmän tietoa Ilveksen asioista kuin keskivertopalstalaisella. Olen kuitenkin aina ollut sitä mieltä, että foorumille kirjoitellaan vain sellaisia asioita, jotka ovat jokaisen havainnoitavissa (tilastot ja niiden johdannaiset, pelaajien ja joukkueen suoritukset, jne.) tai sitten omia mielipiteitä asioista, joista saadaan eriävien mielipiteiden kautta aikaan keskustelua. Kenenkään siviilielämä ei tänne kuulu, vaikka sillä onkin vaikutuksia, jotka näkyvät välillisesti meille kaikille. Yksikään joukkue ei vedä yhtäkään kautta läpi ilman, etteikö joku joukkuueen jäsenistä kohtaisi siviilielämässä haasteita, joten urheiluelämän ulkopuoliset vastoinkäymiset ovat ihan arkipäivää. Näistä on ihan turha jauhaa anonyyminä kaikelle kansalle.