Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat mietteet täällä.Karri on kyllä oikeasti ihan yli paska valmentaja. Ei usko, että itse pystyisi antamaan aikalisällä mitään uutta joukkueelle, ja pelkää, että vastustajan valmentaja onnistuu. Ihan aiheellinen pelko, miestä viedään korvasta sata nolla.
Karri on kyllä oikeasti ihan yli paska valmentaja. Ei usko, että itse pystyisi antamaan aikalisällä mitään uutta joukkueelle, ja pelkää, että vastustajan valmentaja onnistuu. Ihan aiheellinen pelko, miestä viedään korvasta sata nolla.
Todella heikko esitys päävalmentajalta. Mutta onneksi saamme katsella samaa sähläystä vielä ensi vuodenkin!
edit. Minusta Halmo oli tänään kokonaisuudessaan tosi hyvä ja sai palkaksi maalinkin. Plus ykkönen komeili tilastoissa myös - vrs. toinen ulkkimme Markku, joka neljästä joukkueen tehdystä maalista huolimatta onnistui jotenkin keräämään -4. Pointtina siis sitä, että soisi Karrinkin huomioivan peluutuksessa enemmän ns. päivän kuumia kavereita! Ja lopun stressihetkiin PITÄÄ olla katsottuna aika vakiomiehet, jotka pystyvät pelaamaan kovassakin prässipaineessa.
Olin itse kirjoittamassa, kuinka Flood oli mielestäni yksi joukkueen parhaista tänään. Yllätyin, että tämän miinustilasto oli näinkin karu. Siitä päästään analyysiin maalien osalta - kaikissa näissä tilanteista Flood hoiti oman tonttinsa ok.