Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan näin että ketään vahvistusta ei ole edes tarkoitus hankkia. Kuten alkukaudesta kirjoitin tarinan kulusta; kauden alkuun mennessä... artistirajalla...maaottelutauolla...tammikuussa... ja kato Vappu. Kyl mä oon kauhian yllättyny! Toki onhan tässä vielä aikaa.
Kyllä barker oli enemmän vitsi kuin hankinta.
Tässä taloustilanteessa ei ole kauheasti varaa hutikuteihin. Tuolla summalla varmasti olisi saanut paljonkin erilaisia pelaajia, mutta tähän päädyttiin. Mielelläni kuulisin jostain, että miksi.
Eiköhän ne meriitit ja pelitaidot olleet se syy. Pelikunnon heikkous oli tiedossa.
Oli tiedossa? Niin sinulla vai Koskelalla?
Eikö olekin jännää aikaa? Ilves ei ole tiedottanut, ettei se aio hankkia enää pelaajia, mutta ei ole tiedottanut toisaalta mistään artistirajoista tai maaottelutauoistakaan. Tietenkin voi aina luoda itselleen illuusion, että näin on varmasti luvattu. Kaksi hankintaa on tehty ja itsellä vielä tällä hetkellä omana illuusiona se, että kolmaskin hankinta vielä tulee. Joo tiedän, että Camin kanssa meni mönkään, mutta sellaista on elämä.
Oli tiedossa? Niin sinulla vai Koskelalla?
Mieto
OT
Juha vaihtanu vanhoilla päivillään sukset luistimiin?
Sori, oli pakko
OT
Tietenkin voi aina luoda itselleen illuusion, että näin on varmasti luvattu.
Toiseksi , puhumme eri asioista, sinä hankinnoista ja minä vahvistuksista.
Kyllä barker oli enemmän vitsi kuin hankinta.
Barker
Korpikoski
Jaakola
Suoranta
Gormley
Lessio
Koules
Quincey
Finley
Salminen
Laakso
Ilves ei jätä pelaajaa hankkimatta, mikäli: