Toppapöksy666
Luottopelaaja
Play-off kausari tänne ja heti!
Play-off kausari tänne ja heti!
Nyt on Pelican kohdattu ja edelleen mennään sen yhden pisteen kovemmassa tahdissa kun alunperin ajattelin.Noniin Kärpät kohdattu ja saatiin piste enemmän kun olin ajatellut.
Nyt ollaankin jo 10/15 vauhdissa
Kärpät 4/6
Pelicans 3/3
Jukurit 3/3
HIFK 0/3
Ilves on rapakunnossa ja Pendo on perseestä kertoo @NeljätoistaMikä homma?
Jaa..Ilves on rapakunnossa ja Pendo on perseestä kertoo @Neljätoista
Merikivelle kenkää, pitää olla 99,9Ilveksen edelliset 10 ottelua.
24 pistettä.
Ylivoima 25,93%
Alivoima 89,66%
Alkaa oleen alivoimakin sellaisella tasolla, että enää ei sekään hirvitä pudotuspelejä ajatellen.
Haukkui hikihaastattelussa jo joukkueen hyökkäyspelin...Omasta mielestä Ilves pelasi kyllä todella hyvän pelin, mutta Pendo ei ollut tyytyväinen. Jokinenkin haukkui oman joukkueen pelinsä, vaikka kyllä niillä tuttuun tapaan jalka lensi.
Okei oli siellä muutamia aika katdinaali menetyksiä oman sinisen päällä, mutta muuten oli kyllä vahvaa kamppailua PAPP:issa, AV:lla ja YV:kin oli ihan mallikasta.
Mun mielestä kyllä tässä pientä keskinäistä pokeria saattoi olla ihan mahdollisia jatko kohtaamisiakin ajatellen.
Ihan samaa ajattelin. Itse kun en vuosiin ole välittänyt analysoida, vaan vetelen ihan yleisfiiliksellä, niinbpeli oli pirun vauhdikas, aika pitkälti hyväkin. Juurien maalit isoista henkilökohtaisista virheistä.Omasta mielestä Ilves pelasi kyllä todella hyvän pelin, mutta Pendo ei ollut tyytyväinen. Jokinenkin haukkui oman joukkueen pelinsä, vaikka kyllä niillä tuttuun tapaan jalka lensi.
Okei oli siellä muutamia aika katdinaali menetyksiä oman sinisen päällä, mutta muuten oli kyllä vahvaa kamppailua PAPP:issa, AV:lla ja YV:kin oli ihan mallikasta.
Mun mielestä kyllä tässä pientä keskinäistä pokeria saattoi olla ihan mahdollisia jatko kohtaamisiakin ajatellen.
En rupea arvostelemaan, mutta sanotaan näin, että tuskin edes veljet Hintsanen&Makkonen olisi antaneet täyttä kymppiä FrimanillePeli oli eilen katsojille viihdyttävä mutta ei Ilves missään tapauksessa esittänyt parastaan. Peliä katsellessa pitkään kävi mieles oisko maajoukkue miehille pitänyt antaa huili ja mennä samalla kokoonpanolla kuin Lahdessa.
Noniin Kärpät, Pelicans ja Jukurit on nyt hoidettu ja jokaisesta pelistä on pisteitä irtonnut.10/15 olisi todella todella kova suoritus tästä.
Veikkaan, että sieltä tulee 9/15.
Kärpiltä 3/6
Pelicans 3/3
Jukurit 3/3
HIFK 0/3
Juu paljon on ollut myös huonoa tuuria matkassa.Virtasta syytetään täällä (osittain aiheesta) loukkaantumisherkkyydestä. Mutta kyllä kyseessä on myös suurelta osin käsittämättömän huono tuuri. Jos muistatte syksyllä yhden paluuottelun, jossa häntä taklattiin väärin laidan lähellä ja taas uusi lyhyt sairasloma.
Tämä nyt jatkuva sattui hyökkäyspäässä kun Virtanen taisteli vastustajan kanssa kiekosta, harmittavasti kaatui siinä ja menikö ranne vai mikä. Vaikea sitäkään on laittaa muuta kuin huonon tuurin tiliin