Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Päkkilä - O'Leary - Könönen ketjulla on mahdollisuudet vaikka mihin.
Ei paperilla paljon kovempaa nelosta ole kenelläkään.
Kädet vaan ristiin olkapäitä myöten että mies osaisi aloittaa edes sen 50% arvoisesti.Päkkilä - O'Leary - Könönen ketjulla on mahdollisuudet vaikka mihin.
Niin ja Jukurit on kuitenkin menossa pudotuspeleihin Markus Ruusulla ja Rasmus Korhosella.Vielä nostan tuohon veskari keskusteluun muidenkin joukkueiden veskarit. Eipä me olla ainut kärkijoukkue, joka miettii sitä ykköshevostaan. Tapparalla se on toki selvä, mutta mites Kärpät, HIFK ja Pelicans. Eipä sieläkään nyt ihan varmoja varmasti olla. Siinä mielessä tilanne on hyvä ja Gunner-Malek kaksikolla voi riittää. Kunhan vaan hoitavat oman tonttinsa niin uskon, että mahdollisuudet ovat hyvät.
Kyllä se hieman koominen tilanne olisi, jos Karhu lähtisi scouttamaan omaa poikaansa. Toki heikkoudet voisi silloin olla hyvin tiedossa jo entuudestaan. Ruusukin toki Karhulle tuttu kaveri, mutta aikaa Ruusun Ilves-urasta on jo toviNiin ja Jukurit on kuitenkin menossa pudotuspeleihin Markus Ruusulla ja Rasmus Korhosella.
Hyvä pointti, koska 0 maalia on 0 maalia, ja silloin ei voi vain veskareita syyttää. Toki maalit kääntävät momentumia, mutta ei tässä olla lähelläkään paniikkia veskareiden suhteenMaalivahdit riittää jos viisikkopuolustus toimii. Hifki-peli ratkesi 14 sekunnin jälkeen, kun ei tehty itse yhtään. Voitettavissa sekin peli oli, jos olisi itse tehty.
Heljanko esim. taas on perusvahti tasoa.. ainakin hetkittäin, kun Tapparan puolustaminen ei ole ihan totutulla tasolla.
Kelvollinen puolustus ja vähintään 3 itse tehtynä, niin Ilves voittaa kaikki loput tämän kauden pelit![]()
Tästä 100% samaa mieltä.Olisi kyllä kiva tietää, että mikä Köntsän kaudesta on niin haastavan tehnyt. Alussa näytti ihan hyvältä, mutta nopeasti vajosi täysin turistiksi. Itsellä oli kovat toiveet hänen suhteen, kun Kuopiossa oltiin ainakin tosi pettyneitä hänen lähtöönsä.
Könö ei todellakaan ole ainoa.Olisi kyllä kiva tietää, että mikä Köntsän kaudesta on niin haastavan tehnyt. Alussa näytti ihan hyvältä, mutta nopeasti vajosi täysin turistiksi. Itsellä oli kovat toiveet hänen suhteen, kun Kuopiossa oltiin ainakin tosi pettyneitä hänen lähtöönsä.
Sano vaan että Pendosta kiikastaa.Itse laitan seuraavissa peleissä erityis- seurantaan learyn lisäksi nikun ja clennyn.
Lester kadotti pelistään punaisen langan tällä kaudella hyvän alkusyksyn jälkeen.
Clenny hiipunut täysin mitä pidemmälle kausi edennyt.
Nikun pistetahti hiipunut jyppitehoilun jälkeen täysin.
Clennyn viisi viimeistä 0+0, nikun neljä viimeistä 0+0. Suunta ollut laskeva.
Toivottavasti vain ”sattumaa”, vai mistä kiikastaa??
Seurataan.
Lesin kohdalla uskon että pelitapa ei sopinut.Sano vaan että Pendosta kiikastaa.
Kuormaa, reeniä. ”Merkityksettömiä” otteluita.Lesin kohdalla uskon että pelitapa ei sopinut.
Fakta että clenny ja niku kaukana parhaastaan?
Miten itse näet tilanteen?
Itse laitan seuraavissa peleissä erityis- seurantaan learyn lisäksi nikun ja clennyn.
Lester kadotti pelistään punaisen langan tällä kaudella hyvän alkusyksyn jälkeen.
Clenny hiipunut täysin mitä pidemmälle kausi edennyt.
Nikun pistetahti hiipunut jyppitehoilun jälkeen täysin.
Clennyn viisi viimeistä 0+0, nikun neljä viimeistä 0+0. Suunta ollut laskeva.
Toivottavasti vain ”sattumaa”, vai mistä kiikastaa??
Seurataan.
Riittää kun Kova tippuisi.Kovia tippuu automaattisesti muiden toimesta pois tieltä.. kunhan hoitaa omat ottelusarjansa.