Kausikorttiketju 2024-2025

helge

Rivipelaaja
Viestejä
95
Uutena kausari asiakkaana appiin tuli kausari kyllä mutta näyttää olevan playoff kausari. Fyysista odotellen vielä ja kyllä saisi parantua tiedotus milloin ja koska.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 053
Uutena kausari asiakkaana appiin tuli kausari kyllä mutta näyttää olevan playoff kausari. Fyysista odotellen vielä ja kyllä saisi parantua tiedotus milloin ja koska.
Toiseen ketjuun jo laitoinkin tän, mutta tiedoksi
Mulla oli playoffs kausikortti, mutta vaihdoin paikkaa. Uusi tuli postissa (vaikka olin sopinut hakevani kaupalta), appiin tuli myös uusi, mutta alla on kyllä playoffs kausikortin logo.
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
No mulle vastattiin et kiitos palautteesta plaaplaa mut meille tulossa postitse nyt kausarit taas vaik oli viime vuonnakin jo, matkalla jo kuulemma.
Appiin ei oo tullut.
 

Ile

Tulokas
Viestejä
8
Itse kävin toukokuun lopulla areenan kaupalla maksamassa oman korttini. Siellä sanottiin, että sama viimekauden kortti käy tulevalla kaudella. Vähän ihmettelin, kun viikko sitten kilahti postiluukusta sisään uus kortti
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
No mulle vastattiin et kiitos palautteesta plaaplaa mut meille tulossa postitse nyt kausarit taas vaik oli viime vuonnakin jo, matkalla jo kuulemma.
Appiin ei oo tullut.
No appiin ilmesty kevään playoffkausarit tai se logo siinä kököttää
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
No kyllä toki ne toimii ku kausi alkaa mut ihmetellä toki saa sekoilua.
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
On ok.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 408
Jos itse pyörittäisin tätä sirkusta, en todellakaan haluaisi kyselyjä asiakkailta, jotka johtuvat oman toimininnan sotkuista (lippukaupan yhteistyötaho ja liigan ylläpitämä sovellus). Palaa hirvittävästi aikaa vastata kyselyihin ja mainehaitta paskasta tuotteesta. Puuhastelua, vaikka sitten viimemetreillä kaikki toimisikin.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
355
Ilmeisesti joku siis on kuitenkin päässyt kirjautumaan tuohon sovellukseen? Olen parin viime viikon aikana useampaan otteeseen vaihtanut salasanan, joka kai sinänsä onnistuu, mutta ei silti päästä kirjautumaan, koska väärä salasana. Olen myös yrittänyt myöhemmin uudestaan, mutta ei toimi. Ei tässä nyt mitään hätää ole sinne vielä päästä, mutta ei tuo kovin toimivalta vaikuta.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 053
Ilmeisesti joku siis on kuitenkin päässyt kirjautumaan tuohon sovellukseen? Olen parin viime viikon aikana useampaan otteeseen vaihtanut salasanan, joka kai sinänsä onnistuu, mutta ei silti päästä kirjautumaan, koska väärä salasana. Olen myös yrittänyt myöhemmin uudestaan, mutta ei toimi. Ei tässä nyt mitään hätää ole sinne vielä päästä, mutta ei tuo kovin toimivalta vaikuta.
Juu, on päässyt. Mulla toiminut sovellus koko ajan, ei oo tarvinnut vaihdella salasanoja. Uusi kausikorttikin ilmestyi jo ajat sitten, sekä fyysinen lätkä, että sovelluksen. Ainoa kummallisuus on, että näyttää Playoffs kausikortin logoa sovelluksessa, vaikka on ensi kauden kortti.
Tuossa sovelluksen toimimattomuudessa on mielestäni ihme juttu juuri se, että toisilla toimii, toisilla ei millään ja ainakaan vielä ei ole mitään yhdistävää tekijää tullut esiin.
Tosin jos tuon sovelluksen kehittäjä ja/tai ylläpitäjä on Liiga, niin en ihmettele, sen verran kovat on näytöt viime vuosilta esim liigan nettisivuista ja niiden toimivuudesta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 513
Ilmeisesti joku siis on kuitenkin päässyt kirjautumaan tuohon sovellukseen? Olen parin viime viikon aikana useampaan otteeseen vaihtanut salasanan, joka kai sinänsä onnistuu, mutta ei silti päästä kirjautumaan, koska väärä salasana. Olen myös yrittänyt myöhemmin uudestaan, mutta ei toimi. Ei tässä nyt mitään hätää ole sinne vielä päästä, mutta ei tuo kovin toimivalta vaikuta.
Kokeile poistaa sovellus ja asentaa uudelleen
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
355
Kokeile poistaa sovellus ja asentaa uudelleen

Heh, sehän auttoi, kiitos :D En tiedä noiden toimintatavoista kovin syvällisesti, mutta tuntuu oudolta, että vaihdettu salasana kelpaa vasta uudelleen asennuksen jälkeen.. No, taas toimii. Kortti näkyy, mutta näyttää täälläkin playoff -kortin logoa. Eiköhän sekin siitä lähiaikoina päivity.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 513
Heh, sehän auttoi, kiitos :D En tiedä noiden toimintatavoista kovin syvällisesti, mutta tuntuu oudolta, että vaihdettu salasana kelpaa vasta uudelleen asennuksen jälkeen.. No, taas toimii. Kortti näkyy, mutta näyttää täälläkin playoff -kortin logoa. Eiköhän sekin siitä lähiaikoina päivity.
Joo, tuo toimi itselläni, jännä homma kieltämättä.

Itsellä ei tosin siellä ole mitään korttia
 

Rakim187

Rivipelaaja
Viestejä
39
Kävin äsken kaupalla ja samalla tuli tuota apin kausikorttia tiedusteltua ja eivät tätä osannneet vielä tarkentaa mutta päivitys on kyllä tulossa ja ei pitäisi tuo playoff kortti jäädä sinne (itselläni myös tuo tuolla näkyy ja kausari hommattu ja maksettu aikoja sitten kesällä).
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 272
Poistin uudestaan koko sovelluksen ja asensin takaisin. Juu, eipä kausaria näy... "numerollasi ei löydy aktiivista korttia".

On tämä pelleilyjen kuningasappi!
 

keltavihreesydän

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
193
Poistin uudestaan koko sovelluksen ja asensin takaisin. Juu, eipä kausaria näy... "numerollasi ei löydy aktiivista korttia".

On tämä pelleilyjen kuningasappi!
sama täällä kanssa. fyysistäkään korttia ei ole näkynyt vaikka kuukausi sitten maksoin laskun
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 311
Näköjään ei ole syytä paniikkiin, kun muutkaan eivät ole saaneet tietoa siitä onko maksut menneet läpi tai milloin saapuu.
Onko muiden lippu.fi:tä käyttävillä seuroilla samat ongelmat vai onko tämä Ilveksen puuhastelua? En ainakaan muista futiskausarin saamisessa olevan samanlaisia ongelmia.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös