Kausikorttiketju 2024-2025

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
107
Juu mulle tuli uusi kortti vaikka paikka sama.
Hämmentää tää ku eri infoa tullut kyllä.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
254
Näin kerrottiin ihan ensimmäisessä tämän kauden kausikortteja koskeneessa postissa. Ainakaan virallisesti tätä tietoa ei ole kummottu, joten itse ainakin luotan siihen, että vanhat kortit toimii.
Sama tieto minullekin kerrottiin, kun kävin maksamassa meidän kortit Ilveskaupassa. Vanhalla kortilla kuulemma mennään.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 733
Sama tieto minullekin kerrottiin, kun kävin maksamassa meidän kortit Ilveskaupassa. Vanhalla kortilla kuulemma mennään.

Mutta ei kai se siellä Ilves-apissa ole enää nimellä playoff-kausikortti 2024? Kai sinne ne uudet kortit pitäisi näkyviin tulla? Tai ilves.lippu.fi sivustolle. Siellä ei näy mitään korteissa, eikä tilauksissa.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Itselläkin näkyy sovelluksessa kausikortin kohdalla vielä Playoffs 2024. Viime kaudelta jatkuva kausari on käyty jo maksamassa Ilves-Kaupalla aikoja sitten. Ajattelin ottaa kuitenkin viime kauden fyysisen muovikortin perjantaina mukaan Hakametsään, jos sovellus ei ehdi päivittymään sitä ennen.

Toivottavasti Hockey tajuaa silti pistää pystyyn myös jonkun ongelmanratkaisupisteen Hakametsään, jossa voidaan selvittää koneelta tms. mahdolliset ongelmatilanteet kausareiden suhteen. Ettei mene sitten kenelläkään herne nenään ja pelikokemus ihan pilalle, jos satasia maksanut kausari ei toimikaan sisäänpääsyn lukulaitteissa. Tämä KalPa-ottelu kun on ensimmäinen, jossa mahdolliset ongelmat voivat tulla edes ilmi.

Tuostakin syystä johtuen voi olla ihan fiksua saapua Hakametsään hyvissä ajoin.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 489
Itselläkin näkyy sovelluksessa kausikortin kohdalla vielä Playoffs 2024. Viime kaudelta jatkuva kausari on käyty jo maksamassa Ilves-Kaupalla aikoja sitten. Ajattelin ottaa kuitenkin viime kauden fyysisen muovikortin perjantaina mukaan Hakametsään, jos sovellus ei ehdi päivittymään sitä ennen.
Taitaa tuo huono sovellus olla näissä se villakoiran ydin, näitä samoja ongelmia kun on muillakin seuroilla. Seurojen puolelta voi olla muutenkin vaikeaa ottaa kantaa asiakkaiden kysymyksiin, sillä sovellusten alla oleva tekniikka ei ole avointa toimistojen työntekijöille.
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
201
Viimeisin kuvio:
Kuten aiemmin olen viestinyt ja täällä muutkin asian vahvistanut, niin poiketen alkuperäisestä infosta osalle meille vanhoista kausikorttilaisita tuli yllättäen uusi kortti. Itselleni jo heinäkuun puolivälissä.

Ilves-appiin kirjautumisessa oli myös ongelmia, mutta pari viikkoa sitten homma kohdaltani vihdoin onnistui. Myös kätevä mobiilikausikortti löytyi appista. Kunnes tänään - kännykällä Ilves-appiin kirjautuminen ei enää onnistunutkaan. Tabletilla kirjautuminen onnistui, mutta kausikortin kohdalla todettiin ”numerollasi ei ole kausikorttia, haluatko ostaa kausikortin?”

Jotain hämminkiä sovelluksessa näyttää olevan. Vaikka mobiili ei toimisi, niin onneksi perjantaiksi löytyy sekä vanha että uusi kausikortti.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 244
Uskomatonta sekoilua. Itselläni on vain vanha 3 vuotta käytössä ollut kausikortti. Toimiiko vaiko eikö, siinäpä kysymys.

Mitään vahvistusta maksun onnistumisesta/tilausvahvistusta ei ole tullut.

Ilves.lippu.fi näyttää tyhjää ja tuon mukaan ei ikänä ole ollut kausikortti.

Apissa ei näy kuin tuo, numerollasi ei ole kausikorttia.

En valitettavasti luota koko lippu.fi toimintaan. Miten on näin vaikeaa vuodesta toiseen saada hommat kuntoon. Irtolippulaiseksiko sitä on alettava?
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 733
Laittakaa meiliä lippu.fi:hin JA soitelkaa ilveskauppaan. Jokusen kymmenen puhelun jälkeen jaksavat ehkä laittaa jotain infoa. Kyllä ketuttaa, jos muksut ei sisään pääse. Itse en kerkeä. Vähän paha siellä on ovella kenenkään muksujen kanssa asiaa selvitelläkkään, kun ne ei niitä ole ostanut.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 474
Tänään sain tiedon, että viimeistään perjantaina pitäisi sovelluksessa näkyä kausarit kun lippupalvelu alkaa ajamaan kausikortteja sovellukseen.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
2 133
Tänään sain tiedon, että viimeistään perjantaina pitäisi sovelluksessa näkyä kausarit kun lippupalvelu alkaa ajamaan kausikortteja sovellukseen.
Hyvä, että edes silloin. Toivottavasti kuitenkin pystyvät ajamaan kausikortteja sovellukseen jo aiemmin. Todennäköisesti pääsevät silloin itsekin helpommalla, kun ei tarvitse vastailla hätääntyneiden kausikorttilaisten kysymyksiin. Kyselijöiden määrä lisääntynee, mitä pidemmälle viikko etenee ilman merkkiä alkavan kauden kausarista.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 627
Itse vaihdoin täksi kaudeksi paikkaa, ja paikkatiedot ovat kyllä Ilves Appin korttiin päivittyneet, mutta alempana mullakin lukee vielä "2024 Playoffs". Eli jos olisin jatkanut samalla paikalla, niin mitään näkyvää muutosta kevääseen ei olisi. Tästä jos mitään voisi päätellä, niin niillä, joilla sovellus toimii ja kortti maksettu, ei pitäisi olla mitään hätää. Joku on vaan unohtanut päivittää sen "2024 Playoffs" logon pois. Puuhastelua.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 244
Lähetin viestin, katsotaan mitä minulle arpovat.
 

helge

Rivipelaaja
Viestejä
93
Onko nyt perjantaille nysse ominaisuus kausarilla käytössä vai meneekö chl peleihin vasta??
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 025
Mutta ei kai se siellä Ilves-apissa ole enää nimellä playoff-kausikortti 2024? Kai sinne ne uudet kortit pitäisi näkyviin tulla? Tai ilves.lippu.fi sivustolle. Siellä ei näy mitään korteissa, eikä tilauksissa.
Tässähän on vielä se jännä juttu, että esimerkiksi itse vaihdoin paikkaa, muovikortti tuli toista kuukautta sitten ja apissa on uusi kortti, mutta alla lukee tyylikkäästi "2024 Playoffs KAUSIKORTTI 2024"
 

Ipafani99

Tulokas
Viestejä
1
Uus kausarin omistaja täällä kyselee että missä sitä perjantaina saa istua että onko siellä numeroimattomat paikat vai määrätyt paikat kausikorttilaisille?
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
107
Uskomatonta sekoilua. Itselläni on vain vanha 3 vuotta käytössä ollut kausikortti. Toimiiko vaiko eikö, siinäpä kysymys.

Mitään vahvistusta maksun onnistumisesta/tilausvahvistusta ei ole tullut.

Ilves.lippu.fi näyttää tyhjää ja tuon mukaan ei ikänä ole ollut kausikortti.

Apissa ei näy kuin tuo, numerollasi ei ole kausikorttia.

En valitettavasti luota koko lippu.fi toimintaan. Miten on näin vaikeaa vuodesta toiseen saada hommat kuntoon. Irtolippulaiseksiko sitä on alettava?
Mua jo jännitti sekin ettei tullut tilausvahvistusta tms.
Vaikka tarkkana olin ym niin se helpottais kummasti.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös