Kausikorttiketju 2024-2025

Kettu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Alkaa kyllä jo epäilyttämään. Viime kausari tuli näkyviin sovellukseen 2.8., ja eka tapahtuma johon kausari kävi oli harjoituspeli 18.8. Jos ei huomenna ala näkymään, niin paskan myivät.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 798
Alkaa kyllä jo epäilyttämään. Viime kausari tuli näkyviin sovellukseen 2.8., ja eka tapahtuma johon kausari kävi oli harjoituspeli 18.8. Jos ei huomenna ala näkymään, niin paskan myivät.
Siis kaksi viikkoa ennen. Mihin olisit tarvinnut sit aiemmin?
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Onhan tässä vielä aikaa muutama päivä perjantaihin ja siihen, että toimivalla kausikortilla olisi käyttöä. Sovelluksen mukaan sellaista ei ole, ja ilves.lippu.fi on samaa mieltä. Jälkimmäisen mukaan myöskään aiempia tilauksia ei ole, ja se onkin sitten kummallisempi juttu, koska aika vahvat muistikuvat väittävät muuta, ja on tuollainen muovikorttikin vahvistamassa sen näkemyksen.
 

Isokissa

Rivipelaaja
Viestejä
80
Onhan tässä vielä aikaa muutama päivä perjantaihin ja siihen, että toimivalla kausikortilla olisi käyttöä. Sovelluksen mukaan sellaista ei ole, ja ilves.lippu.fi on samaa mieltä. Jälkimmäisen mukaan myöskään aiempia tilauksia ei ole, ja se onkin sitten kummallisempi juttu, koska aika vahvat muistikuvat väittävät muuta, ja on tuollainen muovikorttikin vahvistamassa sen näkemyksen.
Sama täällä. Tosin kyselyihin ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Taitaa olla jatkossa fiksumpaa kun siirtyy kertsimieheksi. Kausaristatus näyttää olevan seuralle ihan yks lysti.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
14 447
Sama täällä. Tosin kyselyihin ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Taitaa olla jatkossa fiksumpaa kun siirtyy kertsimieheksi. Kausaristatus näyttää olevan seuralle ihan yks lysti.
Niin. Tässähän on kyse asiakaskokemuksesta ja se on kyllä vedetty kaikin puolin täysin vihkoon.

Olkoonkin, että sitä korttia ei nyt vielä tarvita kun pelit vasta alkaa. Voit tilata mitä vaan netistä ja nähdä varsin reaaliaikaisesti missä tuote menee ja koska se on kotiovella.

Ei tässä pelkkä I-H Oy taida ”syyllinen” olla mutta asia pitäisi jollain keinolla saada kondikseen niin, että asiakaskokemus on erittäin hyvä.

Kärjistettynä sen kortin pitäisi kilahtaa puhelimeen heti kun painaa tilausnappia.
 

Isokissa

Rivipelaaja
Viestejä
80
Niin. Tässähän on kyse asiakaskokemuksesta ja se on kyllä vedetty kaikin puolin täysin vihkoon.

Olkoonkin, että sitä korttia ei nyt vielä tarvita kun pelit vasta alkaa. Voit tilata mitä vaan netistä ja nähdä varsin reaaliaikaisesti missä tuote menee ja koska se on kotiovella.

Ei tässä pelkkä I-H Oy taida ”syyllinen” olla mutta asia pitäisi jollain keinolla saada kondikseen niin, että asiakaskokemus on erittäin hyvä.

Kärjistettynä sen kortin pitäisi kilahtaa puhelimeen heti kun painaa tilausnappia.
Sanoitit tuon täsmälleen oikein!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
5 206
Niin. Tässähän on kyse asiakaskokemuksesta ja se on kyllä vedetty kaikin puolin täysin vihkoon.

Olkoonkin, että sitä korttia ei nyt vielä tarvita kun pelit vasta alkaa. Voit tilata mitä vaan netistä ja nähdä varsin reaaliaikaisesti missä tuote menee ja koska se on kotiovella.

Ei tässä pelkkä I-H Oy taida ”syyllinen” olla mutta asia pitäisi jollain keinolla saada kondikseen niin, että asiakaskokemus on erittäin hyvä.
Mahtaako Ilves olla juuri ollenkaan syyllinen. Ainakin kaikki muut tilaukset,ostokset ja asiakaspalvelu Ilveksen puolella toimii ku junan vessa. Voin olla väärässä, mutta olen melko varma että jossain muualla vika.
Joskus aikasempina vuosina mulle tullu kausari hiukan ennen pelien alkamista, mutta tänä vuonna tuli jo aikaa sitten. Eli ne tulee kelle tulee milläki arpakuution heittämällä aikataululla, mutta kyllä ne ennen pelien alkamista kaikille tulee.
 

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
208
Meille tuli paikkojen vaihdon vuoksi uudet kausikortit viime viikolla. Joten eiköhän ne kaikki saada perjantaiksi kuntoon tai sit vaan vanhaa korttia vilauttamalla halliin sisälle.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
14 447
Mahtaako Ilves olla juuri ollenkaan syyllinen. Ainakin kaikki muut tilaukset,ostokset ja asiakaspalvelu Ilveksen puolella toimii ku junan vessa. Voin olla väärässä, mutta olen melko varma että jossain muualla vika.
Joskus aikasempina vuosina mulle tullu kausari hiukan ennen pelien alkamista, mutta tänä vuonna tuli jo aikaa sitten. Eli ne tulee kelle tulee milläki arpakuution heittämällä aikataululla, mutta kyllä ne ennen pelien alkamista kaikille tulee.
Ilves on siinä määrin ”syyllinen” että Ilvekseltä tuote tilataan ja joutuu kärsijäksi asiassa, vaikka ongelma olisi jossain lippupisteellä tai missä hyvänsä.

Verrannollinen vaikka siihen että tilaat Gigantin myyjältä uuden pesukoneen ja sen toimitus viivästyy tehtaan vuoksi tms. Gigantti siinä on välikätenä kärsimässä, vaikka syy ei suoranaisesti heidän olekaan.

Gigantti on kuitenkin se kuka joutuu asiakaskokemuksen nimissä asiaa selvittämään ja hyvittämään. Tuossa edellä joku mainitsi ettei Ilveksen suunnalta oltu edes vastattu kun asiaa oli tiedusteltu.

Se on sitä paskaa asiakaskokemusta ja ne ikävä kyllä leviävät herkästi.
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
131
Kyllä kun näissäkin iso raha kiinni niin haluaa et homma toimii.
Ja kun esim perjantaina pääsee kausarilla sisään niin toki pitää kortin olla näkyvissä siihen mennessä.
 

malle

Rivipelaaja
Viestejä
56
Olisiko kenelläkään antaa vielä vinkkiä, että mitä voisi tehdä tuon sovelluksen kanssa, kun se vaan ilmoittaa, että "Pahoittelut, kirjautuminen epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen"? Olen poistanut sovelluksen monesti ja ladannut uudelleen, tyhjentänyt välimuistin, sammuttanut luurin, vaihtanut salasanan, tanssinut sadetanssia, tehnyt erilaisia kevätjuhlaliikkeitä jne. Mikään ei auta. Lippupisteen aspasta sanoivat, ettei välttämättä tule uusia läpysköja, vaan päivittyy vanhoihin (ei osannut sen tarkemmin sanoa). Miksi sitten muille tulee? Eli millä ihmeellä edes tuon appin saisi toimimaan vai pitääkö mennä vain riskillä vanhojen läpysköjen kanssa koittamaan onneaan?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
6 167
Olisiko kenelläkään antaa vielä vinkkiä, että mitä voisi tehdä tuon sovelluksen kanssa, kun se vaan ilmoittaa, että "Pahoittelut, kirjautuminen epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen"? Olen poistanut sovelluksen monesti ja ladannut uudelleen, tyhjentänyt välimuistin, sammuttanut luurin, vaihtanut salasanan, tanssinut sadetanssia, tehnyt erilaisia kevätjuhlaliikkeitä jne. Mikään ei auta. Lippupisteen aspasta sanoivat, ettei välttämättä tule uusia läpysköja, vaan päivittyy vanhoihin (ei osannut sen tarkemmin sanoa). Miksi sitten muille tulee? Eli millä ihmeellä edes tuon appin saisi toimimaan vai pitääkö mennä vain riskillä vanhojen läpysköjen kanssa koittamaan onneaan?
Uusia fyysisiä kortteja ei tule. Appiin kyllä tulee uusi. Toimii kyllä todella huonosti tuo sovellus. Ite jouduin kirjautumaan kokonaan uudella sähköpostilla sisään kun vanhalla ei päästänyt vaikka tein nuo mainitsemasi hommat myös. Nyt sitten ei tarvi varmaan sähköistä korttia odotella kun se menee kuitenkin vanhalla säpolla. Toimistoa tuntuu kiinnostava tällä hetkellä enemmän futis kuin kiekko mikä on tiettyyn pisteeseen asti tietysti ihan ymmärrettävää mutta kun se kiekkokausikin nyt vain oveen sieltä kolkuttelee niin tarttis varmaan jo tehdä jotain.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
6 112
Kun taas katsoo tuota alakatsomoiden keskisektorin tilannetta, niin ei voi kuin ihmetellä miksi ei tehdä mitään sen eteen, että kausaripaikan voisi palauttaa pientä provikkaa vastaan takaisin myyntiin.

Etenkin tuolla alueella nuo "kylmät" tuolit ovat erittäin arvokkaita ja monella saattaa peräti olla kynnyskysymys peliin lähdölle, jos paikkaa ei saa näiltä sektoreilta.
 

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
131
Juu mulle tuli uusi kortti vaikka paikka sama.
Hämmentää tää ku eri infoa tullut kyllä.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös