mouhojen pelätin
Tulokas
- Viestejä
- 1
Moro tietääkö kukaan että millon se kausari tulee kun ei oo vielä kuulunut mitää ja miten se toimitetaan minulle
ilves@lippu.fiMoro tietääkö kukaan että millon se kausari tulee kun ei oo vielä kuulunut mitää ja miten se toimitetaan minulle
Siis kaksi viikkoa ennen. Mihin olisit tarvinnut sit aiemmin?Alkaa kyllä jo epäilyttämään. Viime kausari tuli näkyviin sovellukseen 2.8., ja eka tapahtuma johon kausari kävi oli harjoituspeli 18.8. Jos ei huomenna ala näkymään, niin paskan myivät.
Sama täällä. Tosin kyselyihin ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Taitaa olla jatkossa fiksumpaa kun siirtyy kertsimieheksi. Kausaristatus näyttää olevan seuralle ihan yks lysti.Onhan tässä vielä aikaa muutama päivä perjantaihin ja siihen, että toimivalla kausikortilla olisi käyttöä. Sovelluksen mukaan sellaista ei ole, ja ilves.lippu.fi on samaa mieltä. Jälkimmäisen mukaan myöskään aiempia tilauksia ei ole, ja se onkin sitten kummallisempi juttu, koska aika vahvat muistikuvat väittävät muuta, ja on tuollainen muovikorttikin vahvistamassa sen näkemyksen.
Niin. Tässähän on kyse asiakaskokemuksesta ja se on kyllä vedetty kaikin puolin täysin vihkoon.Sama täällä. Tosin kyselyihin ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Taitaa olla jatkossa fiksumpaa kun siirtyy kertsimieheksi. Kausaristatus näyttää olevan seuralle ihan yks lysti.
Sanoitit tuon täsmälleen oikein!Niin. Tässähän on kyse asiakaskokemuksesta ja se on kyllä vedetty kaikin puolin täysin vihkoon.
Olkoonkin, että sitä korttia ei nyt vielä tarvita kun pelit vasta alkaa. Voit tilata mitä vaan netistä ja nähdä varsin reaaliaikaisesti missä tuote menee ja koska se on kotiovella.
Ei tässä pelkkä I-H Oy taida ”syyllinen” olla mutta asia pitäisi jollain keinolla saada kondikseen niin, että asiakaskokemus on erittäin hyvä.
Kärjistettynä sen kortin pitäisi kilahtaa puhelimeen heti kun painaa tilausnappia.
Mahtaako Ilves olla juuri ollenkaan syyllinen. Ainakin kaikki muut tilaukset,ostokset ja asiakaspalvelu Ilveksen puolella toimii ku junan vessa. Voin olla väärässä, mutta olen melko varma että jossain muualla vika.Niin. Tässähän on kyse asiakaskokemuksesta ja se on kyllä vedetty kaikin puolin täysin vihkoon.
Olkoonkin, että sitä korttia ei nyt vielä tarvita kun pelit vasta alkaa. Voit tilata mitä vaan netistä ja nähdä varsin reaaliaikaisesti missä tuote menee ja koska se on kotiovella.
Ei tässä pelkkä I-H Oy taida ”syyllinen” olla mutta asia pitäisi jollain keinolla saada kondikseen niin, että asiakaskokemus on erittäin hyvä.
Ilves on siinä määrin ”syyllinen” että Ilvekseltä tuote tilataan ja joutuu kärsijäksi asiassa, vaikka ongelma olisi jossain lippupisteellä tai missä hyvänsä.Mahtaako Ilves olla juuri ollenkaan syyllinen. Ainakin kaikki muut tilaukset,ostokset ja asiakaspalvelu Ilveksen puolella toimii ku junan vessa. Voin olla väärässä, mutta olen melko varma että jossain muualla vika.
Joskus aikasempina vuosina mulle tullu kausari hiukan ennen pelien alkamista, mutta tänä vuonna tuli jo aikaa sitten. Eli ne tulee kelle tulee milläki arpakuution heittämällä aikataululla, mutta kyllä ne ennen pelien alkamista kaikille tulee.
Uusia fyysisiä kortteja ei tule. Appiin kyllä tulee uusi. Toimii kyllä todella huonosti tuo sovellus. Ite jouduin kirjautumaan kokonaan uudella sähköpostilla sisään kun vanhalla ei päästänyt vaikka tein nuo mainitsemasi hommat myös. Nyt sitten ei tarvi varmaan sähköistä korttia odotella kun se menee kuitenkin vanhalla säpolla. Toimistoa tuntuu kiinnostava tällä hetkellä enemmän futis kuin kiekko mikä on tiettyyn pisteeseen asti tietysti ihan ymmärrettävää mutta kun se kiekkokausikin nyt vain oveen sieltä kolkuttelee niin tarttis varmaan jo tehdä jotain.Olisiko kenelläkään antaa vielä vinkkiä, että mitä voisi tehdä tuon sovelluksen kanssa, kun se vaan ilmoittaa, että "Pahoittelut, kirjautuminen epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen"? Olen poistanut sovelluksen monesti ja ladannut uudelleen, tyhjentänyt välimuistin, sammuttanut luurin, vaihtanut salasanan, tanssinut sadetanssia, tehnyt erilaisia kevätjuhlaliikkeitä jne. Mikään ei auta. Lippupisteen aspasta sanoivat, ettei välttämättä tule uusia läpysköja, vaan päivittyy vanhoihin (ei osannut sen tarkemmin sanoa). Miksi sitten muille tulee? Eli millä ihmeellä edes tuon appin saisi toimimaan vai pitääkö mennä vain riskillä vanhojen läpysköjen kanssa koittamaan onneaan?
Minulle tuli ja tiedän muitakin joille on tullut, vaikka katsomopaikka on sama kuin ennenkin.Uusia fyysisiä kortteja ei tule.
Ok. Tämä oli uutta tietoa. Ollut siinä käsityksessä että vanhat kortit vain päivitetään.Minulle tuli ja tiedän muitakin joille on tullut, vaikka katsomopaikka on sama kuin ennenkin.
Ok. Tämä oli uutta tietoa. Ollut siinä käsityksessä että vanhat kortit vain päivitetään.