Simma
Luottopelaaja
No niin. Kausi 2014-2015 on nyt taputeltu ja seuraavaa jo odotellaan. Nyt onkin aivan, aivan mahtava hetki heittää ilmoille ajatusleikki Tuokkolan seuraajasta. Tuokkolan Ilves on parantanut koko ajan vähän kerrallaan ja peli perustuu kiekkokontrolliin. Tämä on ollut myös minun suosikkityyli pelata, mutta silti jotain puuttuu. Tänä keväänä ei Tuokkola sulanut kuten aikaisemmin, mutta siltikään ei menestystä keväällä tullut. Toistan itseäni, jotain puuttuu. En ole aivan varma mitä/mikä, mutta kovin on laimeaa tulosta.
En kuitenkaan ole tässä vaatimassa Tuokkolalle potkuja, vielä mitä. Valmentakoot pestinsä loppuun asti ellei sitten jotain katastrofaalista tapahdu ensi kaudella. Mutta haluaisin silti jo vähän spekuloida tulevaa.
Oma päävalmentajakandidaattini seuraajaksi on Juujärvi. Muistaakseni olin hänen pestaamisen kannalla jo ennen Tuokkolaa, korjatkaa jos muistan väärin, mutta nyt olen kuitenkin tätä mieltä. Muut mahdolliset seuraajat ovat varmasti kalliimpia (Jalonen, Suikkanen jne)
Heittäkää ajatuksia!
En kuitenkaan ole tässä vaatimassa Tuokkolalle potkuja, vielä mitä. Valmentakoot pestinsä loppuun asti ellei sitten jotain katastrofaalista tapahdu ensi kaudella. Mutta haluaisin silti jo vähän spekuloida tulevaa.
Oma päävalmentajakandidaattini seuraajaksi on Juujärvi. Muistaakseni olin hänen pestaamisen kannalla jo ennen Tuokkolaa, korjatkaa jos muistan väärin, mutta nyt olen kuitenkin tätä mieltä. Muut mahdolliset seuraajat ovat varmasti kalliimpia (Jalonen, Suikkanen jne)
Heittäkää ajatuksia!