Valkoinenvieraspaita
Vakiokokoonpanossa
Henkka ei pysy housuissaan kun unelmoi seuraavan kauden paikallispeleistä, kun pääsee alistamaan tapparaaÄlä huoli ei Tappara enää sitä luopiota halua. Pitäkää hyvänänne
Henkka ei pysy housuissaan kun unelmoi seuraavan kauden paikallispeleistä, kun pääsee alistamaan tapparaaÄlä huoli ei Tappara enää sitä luopiota halua. Pitäkää hyvänänne
No haamumaaleja ei enää tee sääntömuutoksien takia . Mutta tosissaan hyvän pelaajan Ilves saa jos Henkka jää. Kuha ei loukkaantuis uudelleen.Henkka ei pysy housuissaan kun unelmoi seuraavan kauden paikallispeleistä, kun pääsee alistamaan tapparaa
Minkä joukkueen menestystä oot juhlinut viime vuosina? Taitaa tapparankin edellisestä mestaruudesta alkaa oleen jo puoli vuosikymmentä aikaa. Kyllä siinä ajassa jo ehtii säästää satkun, jos toisenkin, Ipa paitaanjoo sori viime vuosien menestyksen juhlintaan menny niin paljon rahaa, et ei irtoo Ilveksen paitaan.
Alistakoon ensin finaaleissaHenkka ei pysy housuissaan kun unelmoi seuraavan kauden paikallispeleistä, kun pääsee alistamaan tapparaa
Jos sinne asti pääsetteAlistakoon ensin finaaleissa
No liput maksaa ja joka kausi kun mennään pitkälle kevääseen nii rahat loppuu.Minkä joukkueen menestystä oot juhlinut viime vuosina? Taitaa tapparankin edellisestä mestaruudesta alkaa oleen jo puoli vuosikymmentä aikaa. Kyllä siinä ajassa jo ehtii säästää satkun, jos toisenkin, Ipa paitaan
Eiks oo maataloustuet napsunut tilille vai?joo sori viime vuosien menestyksen juhlintaan menny niin paljon rahaa, et ei irtoo Ilveksen paitaan.
Kaikki on menny traktorin huoltoon ja bensiineihin. Mut ettehän te teslakuskit niistä hinnoista välitäEiks oo maataloustuet napsunut tilille vai?
Ei turhaan sanota et maanjussit perseauki….kyllä me varmaan sulle porukalla Henkan paita saadaan…..No liput maksaa ja joka kausi kun mennään pitkälle kevääseen nii rahat loppuu.
Minkä joukkueen menestystä oot juhlinut viime vuosina? Taitaa tapparankin edellisestä mestaruudesta alkaa oleen jo puoli vuosikymmentä aikaa. Kyllä siinä ajassa jo ehtii säästää satkun, jos toisenkin, Ipa paitaan
Mulla on jo. tosin vaan hienoimmilla väreillä. Mut jos hankitte niin otan vastaan.Ei turhaan sanota et maanjussit perseauki….kyllä me varmaan sulle porukalla Henkan paita saadaan…..
Ei ei on ihme ettei löydy noinkin vanhaa keksintöö kuin raha….Kaikki on menny traktorin huoltoon ja bensiineihin. Mut ettehän te teslakuskit niistä hinnoista välitä
No ei löydy käteistä ja täällä maaseudulla ei kortit käy, ku ei koneet oo saapunuEi ei on ihme ettei löydy noinkin vanhaa keksintöö kuin raha….
Taidat olla fiksummasta päästä kun nimi oikea… meillä ei noilla väreillä edes persettä pyyhitä on niin kamala yhdistelmä…Mulla on jo. tosin vaan hienoimmilla väreillä. Mut jos hankitte niin otan vastaan.
Oravan nahat kunniaan…No ei löydy käteistä ja täällä maaseudulla ei kortit käy, ku ei koneet oo saapunu
Te pyyhitte vaan jäätä näillä väreillä vai miten se meni xDTaidat olla fiksummasta päästä kun nimi oikea… meillä ei noilla väreillä edes persettä pyyhitä on niin kamala yhdistelmä…
Mielummin ketunOravan nahat kunniaan…
Oho! onko ne alkanu valmistaan jo bensalla kulkevia traktoreita. Ihan tosi valaise mua kun en tiennyt tälläisestäKaikki on menny traktorin huoltoon ja bensiineihin. Mut ettehän te teslakuskit niistä hinnoista välitä
Ei ole. ite on joutunu virittelemään ku polttoaine niin kallista. Teen myös bensani itse. Raaka-aineet ostanOho! onko ne alkanu valmistaan jo bensalla kulkevia traktoreita. Ihan tosi valaise mua kun en tiennyt tälläisestä
Paljonko pyydät? myy mulle!Ei ole. ite on joutunu virittelemään ku polttoaine niin kallista. Teen myös bensani itse. Raaka-aineet ostan