Serve
Luottopelaaja
Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?
Jarno ja Jermu Peltonen olivat samaan aikaan kokoonpanossa yhdessä pelissä, mutta Jermu ei pelannut, vaan oli kakkosmolarina
Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?
Vastaan tänne ettei OT jatkuisi enempää lööfin ketjussa.Eikös Hakasia ollu viä Mattikin?
Me voidaan ottaa tuo. Ottaisko Osasto sitten nimekseen Osasto 85?En tiedä onko tämä jo vanha juttu, mutta mulla tuli aamukahvit nenästä niin paljon nauratti.
Tapparan uusi kannataja yhdistys "Läpsytinlegioona"
Siellä Tappara.co:ssa tämä Osasto85 on ihan yleisessä käytössä ollut jo pitkään, että minkään ei tarvitse muuttua siltä osin!Me voidaan ottaa tuo. Ottaisko Osasto sitten nimekseen Osasto 85?
No sittehän se menee mukavasti. Laitetaanko banderollit vetämään?Siellä Tappara.co:ssa tämä Osasto85 on ihan yleisessä käytössä ollut jo pitkään, että minkään ei tarvitse muuttua siltä osin!
Mutta itselle teidän evoluutio on nyt mennyt Sinioranssit -> Onssit -> Läpsytinlegioona.
Tämä oli muuten jonkun Tampereen ulkopuolella asuvan antama nimitys
Perussettiä. KooKoo painaa ekat 2 peliä päälle ja voittaa niistä toisen (todnäk game 2:n kotona). Sen jälkeen jalka loppuu ja Tapparalla vasta alkaa. Sarja päättyy 4-1.Mites @SiniOranssi_Kolmospaita näet Tapparan ja KKn sarjan... ylikävely, perussettiä vai peräti tosi tiukkaa?
Perussettiä. KooKoo painaa ekat 2 peliä päälle ja voittaa niistä toisen (todnäk game 2:n kotona). Sen jälkeen jalka loppuu ja Tapparalla vasta alkaa. Sarja päättyy 4-1.
Mites toi TPS? Ite en usko yhtä tiukkaan sarjaan ku Kärppiä vastaan, koska TPS oli aika sekanen HIFKiä vastaan
Voi olla että tuo Kärppäsarja oli teijän verrokki 2017 välieräsarjalle. Henki päälle ja päätyyn asti (toivottavasti meillä on jotain sanottavaa). Paikallisfinaali on tosiaan sellane joka menee aivan yli mulla. En nuku sen aikana.Ilves sai varmasti buustia ja kasan itseluottamusta Kärpät sarjasta, joten uskon, että nähdään paikallinen finaali Tappara-Ilves (se onkin sitten aarrgghh -asteikolla).
Luodaanko jo huhuketju?Ensi kaudella Ilvekseen Juuso Pärssinen.
Luodaanko jo huhuketju?
Itse asiassa minä sen ylimääräisen e-kirjaimen lisäsin.Oli itse asiassa typo, tarkoitus oli laittaa että Mäntykivi on ensi kaudella Ilveksen Juuso Pärssinen.
Häijään muurarista on kovaa vauhtia tulossa kulttihahmo. Toivottavasti ei koe aikaisempien profeettojen kohtaloa ja saa ikibännejä.Hetken jo luulin, että pääsi tuosta huhuketjujen sankarista eroon. Mitä vielä:
katso liitettä 2383
Tulkaas ny joku kertoon, et kuinka luotettava Blegifan on? Itellä sellanen kuva, että osumatarkkuus huhujen kohdalla aika korkee. Varsinkin Tapparaa ja Ilvestä koskevissa. Osaako joku kokeneempi kertoo?