SiniOranssi_Kolmospaita
Luottopelaaja
Okei. Tapparan foorumilla pitää nimittäin aika varmana, että Kemmu kiekkoilisi meillä seuraavalla kaudellaErittäin korkea osumatarkkuus ainakin Ilveksen puolella. Tietoa on siis.
Okei. Tapparan foorumilla pitää nimittäin aika varmana, että Kemmu kiekkoilisi meillä seuraavalla kaudellaErittäin korkea osumatarkkuus ainakin Ilveksen puolella. Tietoa on siis.
Mutuilu helpottuisi, jos joku keräisi eri huhuajista tilaston, jossa olisi esim. montako/mihin seuraan/osumaprosentti.Tulkaas ny joku kertoon, et kuinka luotettava Blegifan on?
Erittäin korkea. Ei ihan punakone tasoa vielä kuitenkaanTulkaas ny joku kertoon, et kuinka luotettava Blegifan on? Itellä sellanen kuva, että osumatarkkuus huhujen kohdalla aika korkee. Varsinkin Tapparaa ja Ilvestä koskevissa. Osaako joku kokeneempi kertoo?
Toi kuulostais @Violetti kolmospaita hommalta.Mutuilu helpottuisi, jos joku keräisi eri huhuajista tilaston, jossa olisi esim. montako/mihin seuraan/osumaprosentti.
Jopa minä olen kuullut tästä, että voi hyvinkin pitää paikkansaOkei. Tapparan foorumilla pitää nimittäin aika varmana, että Kemmu kiekkoilisi meillä seuraavalla kaudella
Hetken jo luulin, että pääsi tuosta huhuketjujen sankarista eroon. Mitä vielä:
katso liitettä 2383
Tästä muurarista tuli hyvin lyhyessä ajassa varsinainen palsta-legenda!katso liitettä 2398
katso liitettä 2399
Tämä samainen sankari löytänyt jo Monnin discord-serverinkin
Naurettiinko sille siellä Discordissa?katso liitettä 2398
katso liitettä 2399
Tämä samainen sankari löytänyt jo Monnin discord-serverinkin
Täällä muuten sama. Muurari on minun ainut seuraaja twitterissä Enpä tuonne mitään postailekaan.Hetken jo luulin, että pääsi tuosta huhuketjujen sankarista eroon. Mitä vielä:
katso liitettä 2383
Itsellä ei nyt mitään kummallista tarinaa myöskään. Nimimerkkiä luodessa pelasin vielä paikallisessa salibandyjoukkueessa kakkosmolarina, eli toimin lähinnä penkinlämmittäjänä. Sen sitten ajattelin pistää nimeksi, mutta itsellenikään ei pelkästään se riittänyt, vaan halusin lisätä jonkun numeron.Tuossa muutama viikko sitten nimimerkki Robert ja Nollakulma avasi hieman nimimerkin taustaansa. Olisi ihan hauska kuulla, mistä nimimerkit juontavat juurensa. Onko näillä jotain tarinaa taustalla vai onko vain tyyliin ensimmäinen mieleen tullut asia ja sillä mentiin?
Oma nimimerkki ei suurta tarinaa kanna sisällään. Ykkösjuttu oli aikanaan se, että haluan sen jollain tapaa liittyvän Ilvekseen ja lopulta sieltä sitten tuli mieleen tupsukorva, jota jonkun verran Ilveksestä "lempinimenä" käytetään. Se ei sitten jostain syystä riittänyt, vaan halusin vielä jonkun numeron perään. Itse olin junnuna suuri maalivahtifani ja pihapeleissä paikka useimmiten löytyi tolppien välistä. Silloin monella maalivahdilla tuntui olevan pelinumero #35 (tai ainakin tuntui siltä) ja tuosta sitten muodostui oma lempinumero, jota tuli käytettyä myös omissa harrastuksissa. Siitä sitten tuli nimimerkki Tupsukorva35.
Omia suosikkejani nimimerkkinä ovat kylläonkivaaollailvesfani ja jostain kumman syystä Pyykinpesukone saa naurahtamaan melkeinpä joka kerta.