SiniOranssi_Kolmospaita
Luottopelaaja
Se Haapalan paita mitä mulle luvattiin. kannataa lukoililta kysellä öljyä, sieltä saa halvalla xDPaljonko pyydät? myy mulle!
Se Haapalan paita mitä mulle luvattiin. kannataa lukoililta kysellä öljyä, sieltä saa halvalla xDPaljonko pyydät? myy mulle!
Paina proffakuvaa yläpalkissa -> sivustoasetuksetMiten nuo sähköposti-ilmoitukset jotka tulee joka helvetin viestistä saa pois? Alkaa vetuttaan
-88? Semmonen Ihan Juniori meillä siinä sittenSiinä meni monen meidän Ilveksen -88 juniorin luistelu roimasti eteenpäin.
Aivan Juniori-88? Semmonen Ihan Juniori meillä siinä sitten
Eikös pienten lasten pitäisi olla vielä tähän aikaan nukkumassa?Aivan Juniori
Onkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?Ei ollut huhuja vaan joku mehusteli ajatuksella veljesparista ipanutussa.
Meinasin jo heittää Tomi ja Ville Hirvonen, mutta eivät ehkä pelanneetkaan samaan aikaan...Onkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Joo, siis se jäi sanomatta että samaan aikaan.Meinasin jo heittää Tomi ja Ville Hirvonen, mutta eivät ehkä pelanneetkaan samaan aikaan...
Ilveksessä: Reijo ja Markku Hakanen, Erkki ja Matti Harju, Timo jaOnkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?Ilveksessä: Reijo ja Markku Hakanen, Erkki ja Matti Harju, Timo ja
Juha Lahtinen, Timo ja Jukka Hirsimäki, Ari ja Risto Kankaanperä
Tällaiset löysin internetin syövereistä.
Ei mitään käryä. Sellaisia nimiä, että ovat pelanneet ennen kuin olin kiiluna isäni silmäkulmassaOnko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?
Olemme samassa veneessä.Ei mitään käryä. Sellaisia nimiä, että ovat pelanneet ennen kuin olin kiiluna isäni silmäkulmassa
Ainakin Kankaanperän veljekset olivat samaan aikaan. Ja veljeksiä toki olivat, vaikka eivät samaan aikaan pelanneetkaan, myös Jesse ja Jarno Niinimäki sekä Teemu ja Tommi Huhtala.Onko näistä kukaan ollut samaan aikaan pelaavassa kokoonpanossa?
Ainakin Kankaanperän veljekset olivat samaan aikaan. Ja veljeksiä toki olivat, vaikka eivät samaan aikaan pelanneetkaan, myös Jesse ja Jarno Niinimäki sekä Teemu ja Tommi Huhtala.
Tiitolat!!Onkos Ipassa ollut aikasemmin veljeksiä pelaamassa?
Kuinka minulla on sellainen muistikuva, että olisi käynyt? Eliteprospects mukaan ainakaan virallisia pelejä ei ole.Eihän Jarno pelannut koskaan Ilveksessä?
Eikös Hakasia ollu viä Mattikin?Ilveksessä: Reijo ja Markku Hakanen, Erkki ja Matti Harju, Timo ja
Juha Lahtinen, Timo ja Jukka Hirsimäki, Ari ja Risto Kankaanperä
Tällaiset löysin internetin syövereistä.