Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Tänään tuli taas vuosia täyteen. Ahdistaa. 30 lähestyy kovaa vauhtia. Saisko palstan vanhemmilta vähän vertaistukea ja vahvistusta siihen että ei se elämä siihen lopu?

Tänään tuli taas vuosia täyteen. Ahdistaa. 30 lähestyy kovaa vauhtia. Saisko palstan vanhemmilta vähän vertaistukea ja vahvistusta siihen että ei se elämä siihen lopu?
Onneksi olkoon! Tuosta se alamäki vasta on alkamassa huoli pois :)

Itse täytän noin viikon päästä 35 ja jonkinlainen etappi sekin. Yhtä monta vuotta siihen kun olin 20 kuin siihen, että olen 50 :eek:

Vedonlyönnistä tuli tällä viikolla niin hyvin voittoa, että noilla voisi nyt viimein toteuttaa sen unelman, että tilaisi tuon Ilveksen fanipaidan. Nyt vaan mietin, ottaisiko tuon Masinin vai Palveen nimellä ja numerolla...

Vedonlyönnistä tuli tällä viikolla niin hyvin voittoa, että noilla voisi nyt viimein toteuttaa sen unelman, että tilaisi tuon Ilveksen fanipaidan. Nyt vaan mietin, ottaisiko tuon Masinin vai Palveen nimellä ja numerolla...
Picsart_23-09-12_11-50-30-643.jpg

Itse täytän noin viikon päästä 35 ja jonkinlainen etappi sekin. Yhtä monta vuotta siihen kun olin 20 kuin siihen, että olen 50 :eek:
Mikä ihmeen junnupaniikki täällä on menossa. Elätte elämänne parasta aikaa ainakin tulevat 40 vuotta.
Terveisin yksi 58 vuotias

Onneksi olkoon! Tuosta se alamäki vasta on alkamassa huoli pois :)

Ollaan melkein ikätovereita siis. Olen vuoden ja kolme viikkoa nuorempi.

Iästä sinällään voi sanoa, että ei tunnu ainakaan vielä ihan missään, vaan olo on fyysisesti suunnilleen samanlainen kuin kymmenen vuotta sitten. Toivotaan, että tämä tunne säilyy mahdollisimman pitkään.

Iästä sinällään voi sanoa, että ei tunnu ainakaan vielä ihan missään, vaan olo on fyysisesti suunnilleen samanlainen kuin kymmenen vuotta sitten. Toivotaan, että tämä tunne säilyy mahdollisimman pitkään.
Itselläni olo on tällä hetkellä huomattavasti parempi niin henkisesti kuin fyysisesti nyt kuin kymmenen vuotta sitten. Toki siihen on syynä nuorena tehdyt huonot valinnat ja nyt aikuisiällä tehdyt hyvät valinnat.
Niinhän sitä sanotaan, että elämä on valintoja täynnä :)

Viimeksi muokattu:
No, kuhan pääsette 50 -kympin ikään, niin näette, että silloin ennen oli kaikki paremmin ja helpompaa. Kyl tää nytkin menee, mutta kaikki ottaa enempi aikaa. Ja sitä kun ei sitten kuitenkaan loputtomiin ole. Eli eläkään nuoruutta (lasken sen siihen hetkeen, kunnes mittariin tulee 45 ikävuotta). Sen jälkeen tarvii tosiaan miettiä, mitä ja miten tekee :D

Moro kaikille!
Pitkäaikanen foorumilukija ja henkeen ja vereen Ilves, just äsken päätin rohkaistua ja vihdoin kirjautua palstalle. Tähän ketjuun nyt päätin esittelyt laitella, komiaa olla virallisesti foorumilla!
PS: kai kaikki on Turkuun 23.päivä tulos?

Moro kaikille!
Pitkäaikanen foorumilukija ja henkeen ja vereen Ilves, just äsken päätin rohkaistua ja vihdoin kirjautua palstalle. Tähän ketjuun nyt päätin esittelyt laitella, komiaa olla virallisesti foorumilla!
PS: kai kaikki on Turkuun 23.päivä tulos?
Tulit ainakin sisään uskomattomalla nimellä ja profiilikuvalla :D Tervetuloa foorumille!

Tulit ainakin sisään uskomattomalla nimellä ja profiilikuvalla :D Tervetuloa foorumille!
Kiitosta! Ja pakkohan se on ex-kapun miehekkäitä polkulihaksia arvostaa;)

Hyvin säilyy jos haluaa pitää ittensä kunnos, tai siis on se edellytyskin sanoisin. Hyvää harrastusta ja ruokapuolen kans että roskaruokaa voi välillä syödä, mutta ei siitä tapaa kannata tehdä ettei mee keskivartalolle.

Hyvin säilyy jos haluaa pitää ittensä kunnos, tai siis on se edellytyskin sanoisin. Hyvää harrastusta ja ruokapuolen kans että roskaruokaa voi välillä syödä, mutta ei siitä tapaa kannata tehdä ettei mee keskivartalolle.
Omalla kohdalla vanhemmat toimii aika hyvänä esimerkkinä tässä. Isä on kohta 70-v ja siellä se vetää edelleen parikymppisten seassa lentopallovuorolla kahdesti viikossa. Ja on muuten edelleen yksi kentän parhaista pelaajista noissa höntsissä, kun sille päälle sattuu.

En osaa nyt muualta kysyä, joten kysynpä täällä: mitä mahtanee tarkoittaa tuo PAPP, joka jotenkin kuvastaa joukkueen suoritustasoa? Yritin googlata, mutta sain tulokseksi vain jonkun Papp-nimisen pelaajan tilastoja. Kiitos!

Kirjoitetaan nyt vaikka tähän ketjuun kun en vielä ole laittanut.

Jouni Hynysen suoritukset Vain Elämää -ohjelmassa ovat yllättäneet postiivisesti allekirjoittaneen.

Mielenkiintoista seurata keitä ottaa vierailemaan vielä, tuleeko koko bändi?

Takaisin