vivalavili
Luottopelaaja
Kyllä tähän tiivistyy pitkälti viimeiset 15 vuotta ainakin meikäläisellä.Minun ja Tampereen Ilveksen välinen suhde tällä hetkellä tiivistettynä yhteen videopätkään:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tähän tiivistyy pitkälti viimeiset 15 vuotta ainakin meikäläisellä.Minun ja Tampereen Ilveksen välinen suhde tällä hetkellä tiivistettynä yhteen videopätkään:
Tää pitää kyllä paikkansa.
En usko, että yhtään tässä tapauksessa.Semi OT: Paljonkohan tuossakin käyttäytymisessä johtuu siitä, ettei eläin näe vastapuolen koko olemusta?
Itse mietin nimimerkkiä Raipen eväsleipäRaipen-Lettu on jatkossa PUMPPU
Alkoi olla melkoinen määrä Raipeja eri muodossa![]()
Juuri pari päivää sitten kaverin kanssa ihmeteltiin mihin olet kadonnut. Hieno saada @KURITTAJA takaisin!I´m back, bitches
Tuli näistä tarinoista mieleen tämä hauska tarina.Juu ja erään joukkueen johtajistoon kuuluva laitettu rautoihin kun järkkäri ei tuntenut niin ei päästänyt kulkemaan. Et aikas kevyt tapahtuma ollut Alvarezin tapaus.
Nyt vasta? Mulla on sama herra sekä 1970 ollut jo pitkään älä huomioi tilassa. Harmi kun ei voi estää, iso miinus tällä foorumillaNyt tuli taas tämä aika kaudesta eteen.
katso liitettä 5818