Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Huamenna sitten viimeinen työpäivä nykyisessä pestissä ja uutta ei vielä tiedossa.

Sellaisen hyvän uutisen sain tällä viikolla, että saan vielä vuoden toisen puolikkaan virkistysedun, eli sillä rahalla saa sitten muutaman ilmaisen leffalipun sekä pääsyn HIFK-Ilves matsiin ensi kuun lopulla.

Vielä jäi mainitsematta, että jos 28. lokakuuta on jengiä tulossa Helsinkiin peliä katsomaan, niin mieluusti kävisin vaikka ennakko-oluella. Ihan hauska olisi tutustua nimimerkkeihin myös oikeassa maailmassa.

Päivä senkun paranee.
Screenshot_2023-09-30-20-21-04-26_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Semi OT: Paljonkohan tuossakin käyttäytymisessä johtuu siitä, ettei eläin näe vastapuolen koko olemusta?
En usko, että yhtään tässä tapauksessa.

Olen nähnyt sen uutispätkän mistä toi klippi on tehty. Siinä esitellään siis vahtikoirien koulutusta ja tuossa vaan näytetään miten heidät koulutetaan näyttämään vaarallisilta olematta kuitenkaan vaarallisia.

Juu ja erään joukkueen johtajistoon kuuluva laitettu rautoihin kun järkkäri ei tuntenut niin ei päästänyt kulkemaan. Et aikas kevyt tapahtuma ollut Alvarezin tapaus.
Tuli näistä tarinoista mieleen tämä hauska tarina.
Sattuuhan näitä tälläsiä "vähän" isoimmissakin piireissä :D

On tämä nykymaailma kyllä erikoinen. Ennen oli luulo että meno internetissä rauhoittuu jos ihmiset vain esiintyisivät omalla naamallaan ja kuvallaan eli ottaisivat vastuun jutuistansa anonyymiuden sijaan. No eipä se tainnut ihan niin mennä.

Mää haluan tälläsen motivaattorin seuraamaan mua melkein jokaiseen paikkaan!
Hyvänen aika paljon mun tuotteliaisuus lisääntyisi! :D

Takaisin