Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Raipen-Lettu on jatkossa PUMPPU
Alkoi olla melkoinen määrä Raipeja eri muodossa
Itse mietin nimimerkkiä Raipen eväsleipäRaipen-Lettu on jatkossa PUMPPU
Juuri pari päivää sitten kaverin kanssa ihmeteltiin mihin olet kadonnut. Hieno saada @KURITTAJA takaisin!I´m back, bitches
Tuli näistä tarinoista mieleen tämä hauska tarina.Juu ja erään joukkueen johtajistoon kuuluva laitettu rautoihin kun järkkäri ei tuntenut niin ei päästänyt kulkemaan. Et aikas kevyt tapahtuma ollut Alvarezin tapaus.
Nyt vasta? Mulla on sama herra sekä 1970 ollut jo pitkään älä huomioi tilassa. Harmi kun ei voi estää, iso miinus tällä foorumillaNyt tuli taas tämä aika kaudesta eteen.
katso liitettä 5818
On varmaan parempi kun ei ala tälläin aamusta miettimään miten sää olet tämän löytänytLainvoima.com - Huutokaupat konkurssipesien myyntikohteille
Lainvoima.com - Huutokaupat konkurssipesien myyntikohteillewww.lainvoima.com
Heteka kotia vailla, hinta on kyllä jo kohtalainen tuotteen ikään nähden vaikka ilmeisen vähän käytetty.
Noh, noista konkkapesistä saa pätevää tavaraa vähän halvemmalla yleensä niin tulee seurattua. Tämä heteka on kyllä erikoisimpia myyntiartikkeleita mitä olen tuolla nähnytOn varmaan parempi kun ei ala tälläin aamusta miettimään miten sää olet tämän löytänyt
Liian tyyris köyhälle. Eikä ajatus edellisestä yövieraasta ainakaan unia paranna.Lainvoima.com - Huutokaupat konkurssipesien myyntikohteille
Lainvoima.com - Huutokaupat konkurssipesien myyntikohteillewww.lainvoima.com
Heteka kotia vailla, hinta on kyllä jo kohtalainen tuotteen ikään nähden vaikka ilmeisen vähän käytetty.
Tuleekohan tämän yhteydessä joku aitoustodistus ja jos tulee mitäköhän se pitää sisällään.Noh, noista konkkapesistä saa pätevää tavaraa vähän halvemmalla yleensä niin tulee seurattua. Tämä heteka on kyllä erikoisimpia myyntiartikkeleita mitä olen tuolla nähnyt