Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Muistetaan sitten kaikki helmikuussa Vaasaan lähtevät, ettei matkan aikana saa käydä kertaakaan kusella! Ei vaikka kuinka kaljat haluais jo ulos! Kustaan kaikki kollektiivisesti housuihimme ja laahustetaan pakkasessa hallille kannustamaan Ilves voittoon, siitä tulee hyvä tällanen ryhmähenkiharjoitus.
Muuten tulee kohujuttuja kuinka taas Ilves-ultrakannattajat viis veisaavat lakipykälistä
katso liitettä 6826
Nyt alkaa menemään liian pitkälle. Emmä Lahteen halua mennä.
Kuljettajana Nasi Purminen

Tuli tuossa käytyä Ahvenisjärven tekojään avajaisissa ja täytyy olla tyytyväinen lapsien värimaailmaan. 2/3 Ilvestä ja 1/3 Tapparaa noin karkeasti arvioituna.

Ilveksestä paikalla oli Bau ja Mäntykivi ja Tapparasta Tanus ja Levtchi.

Todella hienoa, että sinne oltiin saatu ihan pelaajia mukaan :)

Olkaa varovaisia.
Screenshot_2024-01-16-15-07-22-28_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Ilves-epidemia sen kuin laajentuu. @Australian Ilves , kumpi voitttaa tappelussa: ilves vai kenguru?

Ilvesfoorumi ei kyllä ikinä petä :D

Hienosti pystyy näkemaan, että jotkut nimimerkit näppäimet syyhyten paskaa suoltamassa eilisen ekan erän jälkeen vähän sinne sun tänne.

Pelin jälkeen näiltä tietyiltä nimimerkeiltä ei sitten mitään enää kuulunutkaan. Yhtään mitään, yhtään mihinkään ketjuun :)

Yksi henkilökohtainen helvetti tulee onneksi pian päätöksensä, kun työpaikka vaihtuu taas helmikuun alussa. Aloitin tosiaan marraskuussa nykyisessä paikassa siitä huolimatta, että eräs hyvä kaveri totesi kylmäävästi, että et vittu mene tuonne töihin.

Noh, vaihteeksi tuli tehtyä väärä valinta ja luotettua siihen, että eihän tää nyt niin paha voi olla. Opinpahan kuitenkin taas jotain ja vakuutuin entistä vahvemmin siitä, että lestadiolaisten johtamat yritykset eivät ole inhimillisiä työpaikkoja.

Huomasin heti ensimmäisellä viikolla, notta nyt tuli kyllä hypättyä sellaiseen lietekaivoon, että täältä on päästävä äkkiä pois. Kertoo varmaan jotain asioista, kun aiemmin olen saattanut sietää paskaa työpaikkaa jopa pitkälti yli vuoden kun taas nyt mitta täyttyi hetkessä.

Kävin tässä välissä haastattelussa myös Ilvekselle. En kuitenkaan koskaan kuullut tuon haastattelun jälkeen mitään jatkosta, joten jos noin muuten organisaatio on upea, niin rekrypuolella hommat on ulkoistettu vähän vähemmän laadukkaalle organisaatiolle.

Tänään sain aamulla sitten odotetun puhelun kun perjantainen haastattelu poiki työpaikan. Hakijoita hippusen vaille sata, joista kaksi valittiin vikaan vaiheeseen, jossa olin rekrytoijan mukaan ylivoimainen.

Uskoisin, että nyt mennään taas elämässä yksi askel oikeaan suuntaan. Pirun helpottunut olo taas.

Noniin.. Sitä olisi sitten 34v. Aamulla tuli "paniikki",koska tajusin,että ensivuonna olisin 35.

Paljon on tapahtunut näiden 34 vuoden aikana ja Ilves oli minulle melkein pelastaja, synkkänä aikana. Noh, onneksi ny menee paremmin ja tuo synkkä jakso on kaukana elämässäni.

Parempi puolisko ostanu joululahjaks keväälle ulkomaanmatkan.
Leveilin areenalla joku erätauko asiasta kavereille. Yks totes, että eikös toi oo justiinsa finaaleitten aikaan…

Noh päästäänkö sinne, se on toinen asia.

Tässä pari viikkoo foorumi savunnu luurissa ja kävelly kotona seiniä pitkin kun meskasen haamu. Menin sitten ilmottaan asiasta, että pieni varaus tohon kevään reissuun olis, että tota kato jos ipa on finaaleissa niin tiäkkö öö öö… ei oo tosiaan sitä otteluohjelmaa tullu että tota.

Ei kuulemma tajua ett mikä ***** siinä Ilveksessä oikeen on.

Kotona on hiljasta. Olispa jo 17.2

Minua vituttaa aivan uskomattoman paljon sellaiset huhuketjuun heitetyt "läpät" kuten "Ilves McDavidin perässä" tai "Janis Petke ja McDavid tulossa Ilvekseen kuulemma".

Siis kuinka helvetin huono huumorintaju ihmisellä pitää olla, että kokee tuollaisen jotenkin hauskana.

Minua vituttaa aivan uskomattoman paljon sellaiset huhuketjuun heitetyt "läpät" kuten "Ilves McDavidin perässä" tai "Janis Petke ja McDavid tulossa Ilvekseen kuulemma".

Siis kuinka helvetin huono huumorintaju ihmisellä pitää olla, että kokee tuollaisen jotenkin hauskana.
Toi siirtorajamayhem ketju ei ole mun ymmärryksen mukaan varsinainen huhu-ketju.

(Silvennoiselle nyt vielä tiedoksi myös tämä)

Takaisin